U Ministru Pekcan hà assistitu à u Summit Internaziunale di Investimenti

U Ministru Pekcan hà assistitu à u Summit Internaziunale di Investimenti
U Ministru Pekcan hà assistitu à u Summit Internaziunale di Investimenti

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à l'aumentu di l'investimenti diretti stranieri in Turchia è hà nutatu chì prestanu attenzione è impurtanza à migliurà l'ambiente d'investimentu.

Pekcan hà assistitu à u pannellu "Perspettiva è Strategie IDI di Turchia" di u Summit Internaziunale di Investimenti urganizatu da YASED è hà rispostu à diverse dumande di u presidente di YASED Ayşem Sargın in quantu à l'investimenti internaziunali.

Spieghendu chì si scontranu constantemente cù YASED in u Cunsigliu Consultivu di u Ministeru di u Cummerciu è chì stu cunsigliu funziona assai bè, Pekcan hà dettu chì in e cunsultazioni, anu discututu in particulare i prublemi durante u periodu pandemicu, ciò chì si pò fà per suluzioni, è cumu. Turchia pò participà à u cambiamentu è a trasfurmazioni in e catene di valore glubale.

Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à l'aumentu di l'investimenti stranieri diretti, u Ministru Pekcan hà dettu: "Senza dubbitu, a Turchia hè sempre stata un centru di attrazione per l'investimenti diretti stranieri. Mentre l'investimenti straneri diretti eranu 1984 miliardi di dollari in u periodu 2002-14,6, vedemu chì anu righjuntu 2003 miliardi di dollari trà 2020-222,5. Turchia hè ancu in u gruppu di travagliu di facilità d'investimentu cù l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu. Ancu quì, participemu attivamente à i studii da fà in quantu à a prevedibilità legale, a trasparenza è l'accessu faciule à i servizii publichi per l'investituri. Cum'è u nostru stimatu presidente hà sottolineatu, prestemu attenzione è impurtanza à migliurà l'ambiente d'investimentu. "dissi.

Pekcan hà dichjaratu chì a Turchia hè un centru di attrazione per l'investituri internaziunali cù a so ecunumia dinamica, in via di sviluppu, a pupulazione educata, ghjovana, a vicinanza di i centri di cunsumu è i corridori energetichi, l'infrastruttura pronta per a trasfurmazioni digitale, è a so struttura di produzzione è furnimentu di qualità UE.

Dichjarà chì aspettanu chì YASED ghjucà un rolu attivu cum'è l'urganizazione paraplu di l'investituri stranieri in Turchia, Pekcan hà nutatu chì elli, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, continuanu à sustene u sviluppu di l'ambienti d'investimentu.

"Ci hè una zona d'investimentu potenziale in tutte e 81 pruvince"

Spieghendu chì, cum'è u Ministeru, attribuisce una grande impurtanza à a trasfurmazioni digitale, Pekcan hà datu infurmazioni nantu à l'attività digitale impurtanti chì portanu in questu cuntestu, da u travagliu à a dogana, à i fieri virtuali è a delegazione cummerciale, da l'Accademia Virtual Trade è Easy. piattaforma di esportazione à altre attività di furmazione.

Dichjarà chì stanu circannu d'aghjurnà è diversificà i so supporti di l'esportazione mentre realizanu questi studii, Pekcan hà dettu: "Cum'è u Ministeru, avemu u scopu di sustene i nostri esportatori per l'esportazioni di prudutti à altu valore aghjuntu, da a fase di preparazione di l'esportazione à a fase di ricerca di u mercatu. , da l'entrata di marca di u mercatu è u supportu di a catena di supply globale à u supportu di cuncepimentu ". disse.

Ricordendu chì, cum'è u Ministeru, anu recentemente lanciatu u "Primu Passu per Esporta Prughjettu in 81 Pruvince", Pekcan hà cuntinuatu cusì: "U studiu chì avemu realizatu in 70 pruvince hà revelatu chì 11 mila 444 di e nostre cumpagnie puderanu esse esportatori, ma sò ùn sò micca. Questu mostra chì e nostre 81 pruvince sò essenzialmente spazii d'investimentu potenziale per investitori diretti internaziunali. In altri palori, ci hè un tali putenziale di pruduzzione, d'investimentu è d'esportazione micca solu in certi centri, ma in tuttu u paese. Avemu da furnisce un supportu di mentoring one-to-one à tutte queste cumpagnie attraversu u nostru travagliu in u periodu à vene. "Avemu identificatu cinque pruvince piloti è cuntinuemu à sviluppà stu prughjettu".

In riferimentu à u Prughjettu di Zone Franchi Specializati, Pekcan hà dettu: "Quandu fighjate à i paesi chì crescenu cù l'investimentu tecnologicu, a produzzione è l'esportazioni in u mondu, vedemu chì l'investimenti in tecnulugia sò generalmente fatti in Zone Franchi Specializzate è chì l'investimenti in tecnulugia cuntribuiscenu à u crescita di quellu paese aumentendu a produzzione è l'esportazioni ". disse.

Dichjarà chì pianificanu Zone Franchi Specializzate cum'è basi d'investimentu è d'esportazione orientate à a tecnulugia, Pekcan hà dettu: "Prevedemu supportu cum'è u sustegnu di l'impieghi, l'affittu, l'interessu è u sustegnu di perdita di prufittu, è ancu u sustegnu di a prima di sicurezza suciale in settori orientati à a tecnulugia cum'è. cum'è informatica. Cuntinuemu à sustene e nostre cumpagnie in ogni tappa chì anu bisognu à participà à a catena di fornitura di cumpagnie internaziunali, cumprese a tappa di certificazione è a tappa di cunsulenza. "Allora ci hè assai potenziale d'esportazione", disse.

U Green Deal di l'UE

Quandu hà dumandatu nantu à u travagliu di u Ministeru nantu à u Green Deal di l'UE, u Ministru Pekcan hà dettu chì in l'ultimu Cunsigliu Consultivu, anu distribuitu compiti cù l'ONG in quantu à l'aghjurnamentu di l'Unione Doganale, u prucessu di Brexit è i passi da piglià dopu à u Brexit, cumu si ponu. participà à a trasfurmazioni di u mondu dopu à a pandemia, è cumu per aumentà e relazioni cummerciale cù i Stati Uniti, hà nutatu chì anu evaluatu i passi mutuali chì ponu esse fatti è u travagliu chì deve esse fattu per migliurà l'ambiente d'investimentu.

Spieghendu ch'elli anu ancu discututu u tema di u Green Deal di l'Unione Europea, Pekcan hà dettu chì anu furmatu un gruppu di travagliu cum'è u Ministeru da quandu l'UE hà publicatu stu documentu.

Dichjarà chì ci sò ancu rapprisentanti di altri ministeri pertinenti in u gruppu di travagliu in questione, Pekcan hà dichjaratu chì includenu ancu u settore privatu è chì stanu attualmente realizanu studii nantu à i passi da piglià nantu à una basa settoriale, sottu a coordinazione di u settore privatu. Ministeru di u Cummerciu, cù a participazione di tutti i ministeri pertinenti.

Enfatizendu chì Turchia hà bisognu d'investimentu straneru direttu in questu campu, Pekcan hà dettu:
"In particulare in quantu à l'accessu di i settori intensivi d'energia à l'energia pulita, hè impurtante chì Turchia hà accessu à queste risorse finanziarie, cunsiderendu sia l'investimentu direttu straneru, u trasferimentu di tecnulugia è u bilanciu di 10 trilione d'euro chì l'accordu Verdi Europeu pensa à attribuisce quì in. 1 anni. Per chì a regulazione di u carbonu à a fruntiera ùn sia micca percepita cum'è misure di cumerciu prutezionistiche à a fruntiera è ùn sia micca implementata in questu modu, i passi cumuni chì l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu, l'OCDE, l'Unione Europea è i paesi in via di sviluppu piglianu. nantu à sta questione sò assai impurtanti. Attachemu una grande impurtanza à a cuurdinazione trà i nostri Ministeri è u settore privatu in questu tema. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*