U numeru di disoccupati in Turchia supera u numeru di impiegati registrati

U numaru di disoccupati in Turchia hà superatu u numeru di impiegati registrati.
U numaru di disoccupati in Turchia hà superatu u numeru di impiegati registrati.

İYİ U presidente di e Politiche di Sviluppu di u Partitu Prof. Dr. Ümit Özlale, mentre evaluava i sviluppi in l'ecunumia di u paese in a cunferenza di stampa chì hà tenutu à a sede, hà dettu chì u numeru di disoccupati in Turchia superava u numeru di impiegati registrati.

Evaluendu e statistiche di u travagliu annunziate è e figure d'inflazione annunziate a settimana passata, Özlale hà dettu in a so dichjarazione: "L'statistiche annunziate anu revelatu una volta di più chì l'epidemie di COVID-19 affetta u più i travagliadori à pocu redditu è ​​insicuri. L'insistenza di u partitu di u guvernu nantu à "un mudellu di crescita chì ùn furnisce micca impieghi" hè ancu riflessu in e statistiche di forza di travagliu annunziate da TURKSTAT ieri. Attualmente, solu 83 milioni di i 27.7 milioni di pupulazioni travaglianu, vale à dì menu di un terzu di a nostra pupulazione. Ciò chì hè ancu più pensativu hè chì 27.7 milioni di questi 18.8 milioni travaglianu micca registrati in modu precariu. In altri palori, solu 22.6 per centu di a pupulazione di u nostru paese hè registratu. Questa hè una stampa chì ùn cunvene micca in Turchia. Quandu i citadini chì anu persu a speranza di truvà un impiegu ma ùn sò micca cunsiderati disoccupati sò aghjuntu à i figuri di disoccupazione annunziati da TUIK, a taxa di disoccupazione diventa 22.9%. In riassuntu, u numeru di citadini disoccupati in Turchia supera attualmente u numeru di impiegati registrati.

Cum'è s'ellu ùn era micca abbastanza, a pulitica monetaria è di creditu implementata da u precedente Ministru di u Tesoru è di e Finanze è a pulitica fiscale chì ùn ci hà lasciatu nisun spaziu di manuvra dicenu chì u periodu chì vene serà assai più difficiule. I citadini è i patroni ùn anu micca sentitu alcuna crescita di 6.7 per centu. Ciò chì i citadini sentenu oghje hè l'eccessu di travagliadori insicuri, un mudellu di vita chì ùn pò micca creà impieghi, è u costu di a vita crescente. Oghje, Turchia hè unu di i 5 paesi cù a più alta inflazione trà i paesi in via di sviluppu. Questu ùn si mette in alcun modu in un mudellu di sviluppu sustenibile. A situazione hè esattamente u cuntrariu di u mudellu ecunomicu chì crea impieghi, crea impieghi è assicura a stabilità di i prezzi, chì vulemu.

PROPONIMU DI AUMENTA U SALARIO MINIMU SENZA AUMENTA U COSTU PER L'EMPLOYER

I dibattiti di u salariu minimu chì affettanu tutti i nostri impiegati cuntinueghjanu in un tali periodu. Cum'è u Partitu İYİ, u nostru stimatu Presidente hà annunziatu a nostra pruposta di salariu minimu da a Rostrum Parlamentaria 10 ghjorni fà. Vogliu ancu ripetiri quì. In a situazione attuale, i nostri citadini chì travaglianu per u salariu minimu riceveranu un guadagnu netu di 3,000 3,458 TL, mentre chì u costu per u patronu continuarà à esse XNUMX XNUMX TL. U nostru suggerimentu hè assai simplice, prupunemu di elevà u salariu minimu senza aumentà u costu per u patronu.

Ùn vulemu limità a nostra pruposta di salariu minimu à i salariati minimi. Dicemu chì l'impiegati chì guadagnanu più di u salariu minimu ùn deve micca pagà a prima SSI è l'impositu di redditu derivanti da u salariu minimu. In altri palori, mettemu 675 TL à u mese in i sacchetti di tutti l'impiegati, ma ùn avemu micca stu soldi da u patronu. U costu di a nostra proposta di salariu minimu à u budgetu hè di circa 71 miliardi TL. Questu hè un decimu di l'espansione di creditu di l'annu passatu. Dicemu chì cù solu un decimu di sti soldi, pudemu dà 675 TL à i sacchetti di tutti l'impiegati è dà impulsu à l'ecunumia aumentendu i guadagni permanenti di i nostri impiegati. Chì succederà quandu l'ecunumia guadagna impulsu?U cunsumu cresce da almenu 100 miliardi TL. A cuntribuzione di questu aumentu à l'ingudu naziunale serà vicinu à 400 miliardi TL. Avemu da creà 1 milione 552 mila novi impieghi, è 1 milione 164 mila di elli seranu impieghi micca registrati. In altre parolle, stu sistema furnisce i diritti di sicurezza sociale è di pensione à più di 1 milione di citadini chì travaglianu in modu inseguru. U costu di questu per tuttu u budgetu hè di 71 miliardi TL. 71 miliardi TL esce da a sacchetta di u statu, è a so cuntribuzione à l'ecunumia serà 400 miliardi TL. Tuttavia, i picculi imprese famigliali anu ancu guadagnà. L'imprese chì impieganu membri di a famiglia senza sicurezza aumenteranu l'impieghi registrati è cusì daremu un novu impetu à a nostra ecunumia.

U BUDGETTU hè A ZONA DI PRIORITÀ I BISOGNI DI U POPLU

A pulitica monetaria è fiscale ùn hà micca spaziu di manuvra in u periodu à vene. Parlemu di un Bancu Centrale chì deve cuntinuà à elevà i tassi d'interessu è à u stessu tempu un budgetu chì deve assignà 180 TL per a spesa d'interessu nantu à u debitu. Se 71 miliardi di TL esce da a sacchetta di u nostru statu in un tale periodu, affetterà u redditu permanente di tutti i citadini à a fine di l'oghje è aiutarà à una crescita più uguale, più inclusiva chì darà à i nostri citadini à pocu redditu un pocu di respirazione. U budgetu hè l'area di priorità di i bisogni di e persone. A nostra aspettazione da u partitu di u guvernu hè di implementà una regulazione di u salariu minimu chì almenu capisce i bisogni di e persone in questu periodu è riflette u so prezzu bassu in u budgetu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*