Subvenzione per l'apicultura, l'apicultura di seta, l'allevamentu di l'oca è di i tacchini da u Ministeru

L'apicoltura, l'allevamentu di i vermi à seta, l'allevamentu di l'oca è di u tacchinu Supportu da u Ministeru
L'apicoltura, l'allevamentu di i vermi à seta, l'allevamentu di l'oca è di u tacchinu Supportu da u Ministeru

U Cumunicatu nantu à i Principii di Implementazione nantu à u Supportu di l'Apicoltura, Sericultura, Investimenti d'Allevamentu d'Oca è Turchia hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Dr. Bekir Pakdemirli hà dichjaratu chì in u scopu di u cumunicatu, 50% di sustegnu di cuncessione serà datu à i prughjetti di l'apicultura, 75% à i prughjetti d'allevamentu d'oca è di turchinu, è 100% à i prughjetti di sericultura.

Dichjarà chì e sovvenzioni seranu datu à i pruduttori chì volenu pruduce prudutti di l'api cum'è a pappa reale, u polline è a propolis in u quadru di supporti per l'apicoltura, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Produttori cù 50 o più alveari è registrati in u Sistema di Registrazione di l'Api per à almenu 3 anni è i membri di l'Unione Bee Breeders o Honey Producers Union puderanu dumandà stu sustegnu. U sustegnu di u 50% serà datu à a machina, l'arnesi, l'attrezzatura è a capanna mobile di l'apicultore da esse aduprata in a produzzione di prudutti di l'api.

Enfatizendu chì u 100% di sustegnu di cuncessione serà datu à e persone reali è giuridiche impegnate in l'allevamentu di vermi da seta per a custruzzione di un stabilimentu di l'arburetu di mulberry, casa d'allevamentu di vermi da seta, machini, arnesi è equipaghji in u scopu di u sustegnu di a sericultura, u Ministru Pakdemirli hà dettu: Sarà furnitu u sustegnu di l'allevamentu di l'oca cummerciale è di i tacchini cummirciali cù una capacità di unità 1.000. U sustegnu di cuncessione di 500% serà datu à l'investimenti di l'oca, l'oche cummerciale cù una capacità di unità 1.000 o tacchini cummirciali cù una capacità di unità 75. U sustegnu di a cuncessione serà applicatu per a custruzzione di novi case di pollame è incubatori, l'acquistu di machini, arnesi è equipaghji in l'imprese d'allevamentu d'oca, è per l'acquistu di novi case di pollame, machini, arnesi è equipaggiamenti in imprese commerciali d'oca è tacchino.

Dichjarà chì l'applicazioni seranu fatte à traversu a Direzzione Provinciale / Distrettuale di u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta, u Ministru Pakdemirli hà aghjustatu chì i criterii d'investimentu è i dettagli tecnichi seranu specificati in a guida di l'applicazione per esse publicata in u situ web di u Ministeru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*