U voluminu di e-commerce hà culminatu in u prucessu di pandemia!

U voluminu di e-commerce hà cullatu in u prucessu di pandemia
U voluminu di e-commerce hà cullatu in u prucessu di pandemia

Cù l'aumentu di e shopping online è a transizione à travaglià da a casa durante u periodu pandemicu, ci hè un cambiamentu in tutte e zone di serviziu speciale. L'industria di a carica hè senza dubbitu unu di i settori chì hà guadagnatu impurtanza cù u prucessu di coronavirus. Mentre a consegna rapida di carichi hè diventata più impurtante durante u periodu di travagliu da casa, u sistema di carica rapida hè avà insufficiente per risponde à i bisogni di i clienti durante u periodu di pandemia in corso. U direttore generale di Jetizz Cargo, Çetin Otçeken, hà dichjaratu ch'elli cercanu di risponde à e dumande di carichi di i clienti in questi ghjorni difficili di u mondu è di a Turchia è hà dettu: "In più di a carica rapida, pruvemu di furnisce i prudutti di e cumpagnie in poche ore usendu. tecnulugii di nova generazione in consegna di carica in u stessu ghjornu. Cù a pandemia di Covid-19, l'usu efficace di e-commerce in u cummerciu domesticu è straneru hà guadagnatu impurtanza. "U voluminu di e-commerce, chì era 2019 miliardi TL in i primi sei mesi di 55,9, hà righjuntu 2020 miliardi TL in i primi sei mesi di 91,7", disse.

A ghjente pò avà cumprà da ogni locu in u mondu, 24 ore à ghjornu, grazia à e shopping online. Invece di visità e magazzini di shopping, ponu truvà u pruduttu più assequible chì cercanu nantu à i siti di paragone in pochi sicondi. E restrizioni imposte in u quadru di l'epidemie di coronavirus è a lotta contru à ella sò in crescita. Stu prucessu mostra chì a ghjente piglia in contu e regule di distanza suciale è preferisce shopping online cù menu interazzione.

''50 per centu di a pupulazione Shop Online''

Çetin Otçeken hà ancu fattu valutazioni annantu à l'effetti di l'epidemie di Covid-19 nantu à u settore di e-commerce. Dichjarà chì u rallentamentu in ogni settore hè statu invertitu in u settore di carica, Otçeken hà dettu: "Mentre u 20 per centu di a pupulazione facia shopping online prima. u prucessu di a pandemia, sta figura hè avà u 50 per centu." Fighjendu in a banda. In questu periodu quandu u travagliu da a casa s'intensificava, a dumanda di serviziu di consegna intraday hà aumentatu cù a necessità di consegna di carichi trà cumpagnie o impiegati è shopping via siti di e-commerce. U nostru serviziu di consegna intraday è veloce era sopratuttu preferitu in a fornitura di prudutti di pulizia, salute è elettronichi, è in questu prucessu, u cuncettu di spedizione di carichi di nova generazione hà cuminciatu à guadagnà un postu trà i clienti.

U Mercatu di E-Commerce hè cunsideratu à esse 2020 miliardi TL à a fine di 100

Rimarchendu chì, cù i bisogni è l'aspettattivi cambianti, u cunsumadore finale abbanduneghja avà a cumpetizione di i prezzi è preferisce i posti induve riceve un serviziu veloce è bonu, Otçeken hà dettu: "Mentre hè avà pussibule ghjunghje à u mondu cun un clic, i pruduttori è i cunsumatori aspettanu. a stessa vitezza in u trasportu. U mercatu di e-commerce di Turchia hè previstu di più di 2020 miliardi di lire à a fine di u 100. Duranti stu prucessu, avemu vistu chì e cumpagnie di carichi sò unu di i pilastri più impurtanti per a continuità di u cummerciu. A mantenenu cù u crescente volume di e-commerce hè ancu impurtante per e cumpagnie di carica. U nostru numeru di spedizioni ogni ghjornu hè aumentatu di 50 per centu durante u periodu pandemicu. Cerchemu in permanenza di migliurà noi stessi in modu di mantene cù sta nova era. "Mentre u nostru serviziu di consegna intraday è veloce, chì avemu implementatu, hè diventatu più preferitu, l'approcciu di spedizione di a nova generazione hà ancu cuminciatu à guadagnà un postu trà i clienti in questu prucessu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*