A dumanda di UTIKAD per suspende l'affittu di l'uffiziu in l'aeroporti hè stata rifiutata

A dumanda per a sospensjoni di l'affittu di l'uffizii in l'aeroporti hè stata rifiutata.
A dumanda per a sospensjoni di l'affittu di l'uffizii in l'aeroporti hè stata rifiutata.

UTIKAD cuntinueghja à circà suluzioni per allevà e cundizioni negativi sperimentate da l'industria logistica per via di l'epidemie di coronavirus. In questa direzzione, UTIKAD hà presentatu una dumanda scritta à u Ministeru di i Trasporti TR, l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu, per a sospensjoni di l'affittu di l'uffizii di l'agenzii di merci aeree è di i cunsultanti doganali sia in l'aeroportu di Istanbul sia in l'aeroportu Atatürk. Tuttavia, sti richieste, chì sò impurtanti per l'imprese di u settore per superà u prucessu epidemicu, sò sfurtunatamenti rifiutati. DHMI hà dichjaratu chì in u scopu di a migliione implementata per u settore, l'affitti da esse pagati da e cumpagnie in marzu-aprile-maghju sò stati posposti per 3 mesi da a data di fattura.

I pacchetti di supportu sò annunziati da i rapprisentanti di l'istituzioni è di l'urganisazioni pubbliche è di u settore privatu per u settore di u trasportu, chì hè unu di i settori affettati negativamente da l'epidemie di COVID-19, è e comodità ecunomiche è operative sò furnite per u settore logisticu, chì hè un elementu integrale di u cummerciu esteru di u nostru paese.

In questu prucessu criticu, e valutazioni settoriali sò cuntinuate da i membri di UTIKAD Airline Working Group, è i tentativi sò fatti per migliurà chì deve esse fattu nantu à una basa settoriale. In questa direzzione, UTIKAD hà trasmessu e so lettere à l'istituzioni pubbliche pertinenti u 14 d'aprile 2020 in quantu à a sospensjoni di l'affitti di l'uffizii di l'agenzii di merci aeree è di i cunsultanti doganali sia in l'aeroportu di Istanbul sia in l'aeroportu Atatürk.

In l'articulu cunnessu di UTIKAD; "In un tempu quandu u statu hà postponatu l'obbligazioni cum'è l'impositu è ​​i pagamenti di prestiti bancari per 6 mesi in e misure pigliate in u quadru di i pacchetti di supportu creati in a situazione attuale in u nostru paese, l'attività di carichi aerei, chì sò stati assai ridotti per via di a cessazione di i voli di passageri in tutti l'aeroporti affiliati à a Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Aeroporti di u Statu, hà dumandatu chì l'affittu di l'uffiziu di l'agenzii di carica è i cunsultori doganali sia firmatu, basta chì sia almenu 6 mesi.

Queste dumande, chì puderanu cuntribuisce significativamente à a sustenibilità di a logistica, chì hè unu di i settori più impurtanti dopu à u settore di a salute, chì hà pigliatu u rolu più impurtante in l'epidemie chì hà affettatu u mondu sanu, sò stati rifiutati. In a lettera di risposta di DHMİ à a dumanda di UTIKAD, hè dichjaratu chì "Siccomu i periodi di pagamentu per e fatture emesse à l'inquilini di a nostra amministrazione in marzu-aprile-maghju sò ritardati di 3 mesi da a data di fattura,

A vostra dumanda di sospende l'affittu di l'uffiziu di l'agenzii di trasportu aereu è di i consulenti doganali per almenu 6 mesi finu à chì i voli di passageri tornanu à a norma in l'aeroportu di Istanbul ùn hè micca ritenuta adatta.

UTIKAD hà da cuntinuà a so ricerca di suluzioni cù un sensu cumunu in u periodu à vene, tenendu in contu i danni chì l'agenzii, chì u voluminu di l'affari hè diminuitu per via di e cundizioni epidemiche, cuntinueghjanu à pagà affitti d'uffizii assai elevati è spese operative supplementari in i dui aeroporti. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*