Accordu di Cuuperazione trà Cargo Turcu è TIM

Ùn ci sarà micca locu in u mondu chì ùn pudemu micca ghjunghje
Ùn ci sarà micca locu in u mondu chì ùn pudemu micca ghjunghje

Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese, cù a so pusizioni geografica chjave in u mità di trè cuntinenti, hè nantu à e rotte di volu trà i mercati sviluppati è i mercati emergenti. Avemu u vantaghju geograficu di esse in una distanza di 1,6 ore di volu à 39 paesi cù 410 miliardi di persone, 8 trilioni 67 miliardi di dollari di PIB è 4 trilioni di dollari di volumi di cummerciu. Avemu dettu: "Ùn ci sarà micca un locu in u mondu chì ùn pudemu micca ghjunghje", è per furtuna avemu ottinutu stu scopu in larga misura ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà parlatu in a cerimonia di lanciamentu di u protocolu di cooperazione trà a marca di merci aeree in crescita più rapida in u mondu, Turkish Cargo, è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), chì face cuntributi significativi à l'economia turca.

"Avemu u vantaghju geugraficu di esse à una distanza di volu di almenu 67 ore à 4 paesi"

Dichjarà chì u trasportu aereu, chì guadagna in pesu in u trasportu di carichi è in u trasportu di passageri, hè unu di i modi logistichi più impurtanti sia oghje sia in u futuru, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u nostru paese hè situatu geograficamente nantu à e rotte di volu trà i mercati sviluppati è i mercati in via di sviluppu, cù a so pusizioni chjave in mezu à trè cuntinenti. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu u vantaghju geugraficu di esse à una distanza di volu di almenu 1,6 ore à 39 paesi cun un PIB di 410 trilioni 8 miliardi di dollari è un voluminu cummerciale di 67 trilioni di dollari, induve vivenu 4 miliardi di persone".

"Avemu aumentatu u numeru di i nostri aeroporti da 18 à 26 in l'ultimi 56 anni"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu dettu:" Ùn ci sarà micca un locu in u mondu chì ùn pudemu micca ghjunghje ", è per furtuna avemu ottinutu stu scopu in larga misura. In l'ultimi 18 anni, avemu fattu una longa strada per fà a Turkish Airlines una marca glubale, allargendu u scopu di e rotte chì vola, è aumentendu u numeru di i nostri aeroporti da 26 à 56. Grazie à u nostru travagliu strategicu, Turchia è Istanbul sò diventate un centru di transitu impurtante per l'aviazione mundiale oghje ".

"Travagliemu inseme per fà di a Turchia una putenza logistica"

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì travaglianu inseme per fà a Turchia una putenza logistica; Ellu disse: "Continuemu à sustene a nostra ecunumia è l'esportazioni cù i nostri prughjetti giganti in tutti i modi di trasportu, suluzioni di mobilità intelligente, innovazioni di cumunicazione. Avemu da esse pronti è fà u megliu usu di l'opportunità purtate da u putere ecunomicu chì hà cuminciatu à fucalizza nantu à u triangulu di l'Africa-Europa-Asia di a Nova Strada di a Seta ".

"I rivenuti di u trasportu aereu ghjunghjeranu à 2020 miliardi di dollari in 110,8"

Indittendu chì u protocolu di cooperazione chì deve esse implementatu trà TİM è THY hè assai impurtante per i scopi ecunomichi di u paese, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U vantaghju di a tarifa di serviziu di finu à u 30 per centu in u trasportu di carichi da Turkish Airlines hà da cuntribuisce assai à aumentà u prezzu. competitività di i nostri esportatori. In i rapporti di l'IATA, hè previstu chì i rivenuti di a carica aerea ghjunghjeranu à 2020 miliardi di dollari in 110,8. In cunsiderà i rivenuti registrati cum'è 2019 miliardi di dollari in 102,4, hè stimatu chì a parte di a carica aerea in u settore tutale duppià è aumenterà di 26 per centu cumparatu cù l'anni precedenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*