İmamoğlu hà spartutu u numeru cutidianu di morti: Nisuna diminuzione di i numeri. A chiusura cumpleta hè una must!

imamoglu hà spartutu u numeru di morti ogni ghjornu, ùn ci hè micca una diminuzione di i numeri, a chjusura sana hè necessaria
imamoglu hà spartutu u numeru di morti ogni ghjornu, ùn ci hè micca una diminuzione di i numeri, a chjusura sana hè necessaria

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà tenutu una riunione annantu à Kovid-19 cù i sindaci di u distrittu chì travaglianu in a cità. Spartendu u numeru di morti di ogni ghjornu in Istanbul cù i sindaci, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, avemu 437 sepolture finu à avà; 204 di elli da a malatia epidemica. Avemu fattu sepultura in 400 numeri da circa un mese; ùn hè mai cascatu. Avemu intrutu in a terza settimana di restrizioni. Ci hè qualchì stretchimentu, ma ùn ci hè micca calata di numeri ", disse. Esprimendu chì u Cunsigliu Consultivu di Scienze IMM hà una raccomandazione di "chiusura cumpleta" di 3 settimane in u scopu di a lotta efficace contr'à coronavirus, İmamoğlu hà dettu: "Se no, hè mintuatu chì duie settimane ponu dà risultati pusitivi. Sapemu u valore ecunomicu di una chjusura cumpleta, ma pensu chì u nostru statu, cù tutte e so istituzioni, pò superà sta preoccupazione ecunomica. İmamoğlu hà ancu spartutu i dettagli di a riunione cù i sindaci di u distrittu, cù u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum, in Ankara nantu à u "termotu di Istanbul" u luni scorsu. Dicendu: "U tema di u terrimotu deve esse sopra à a pulitica", İmamoğlu hà dettu, "In più di dì chì l'aghju fattu, questu l'hà fattu; Al di là di dì partiti A, B, C, D, vogliu ricurdà di novu chì avemu l'obbligazione di prutege a vita di e persone in Istanbul.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluscontru cù 32 sindaci di distrittu chì travaglianu in a cità in una riunione cù l'agenda Kovid-19. À a riunione tenuta in Haliç Congress Center Galata Hall ieri sera, i cumuni di Bağcılar, Başakşehir, Maltepe è Şile, u vicepresidentu; Büyükçekmece era rapprisintatu à u livellu di u 1u vicepresidentu di l'assemblea. E duie municipalità chì ùn anu micca participatu à a riunione à ogni livellu eranu Pendik è Bahçelievler. Hè statu amparatu chì u sindaco di Pendik Ahmet Cin, cum'è u sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgün, hà ricevutu trattamentu Kovid-19.

"GRESTI CHE AVANTU A PIU PORTE, SINDACI"

Cumincendu u so discorsu aughjendu à i dui presidenti una rapida ricuperazione, İmamoğlu hà sottolineatu chì Istanbul passa per un periodu assai difficiule in quantu à a pandemia. Dicendu: "Forse i sindaci sò quelli chì seguitanu l'escalada di l'epidemie, i nostri ospedali sò occupati, i nostri pazienti ricevenu trattamentu intensivu, è parechji di i nostri pazienti sò trattati in casa", İmamoğlu hà dettu, aghjustendu chì e persone chì e porte sò battute. i più sò stessi cum'è "e persone chì sò sicuru in a cità". Spartendu i figuri di Kovid-19 in l'IMM, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu persu 34 impiegati in u prucessu. Nutendu chì u numeru di pazienti in l'istituzione hè aumentatu à 2 mila, İmamoğlu hà dichjaratu chì ci sò trà 3 è 4 mila impiegati di cuntattu è chì anu persu u so travagliu per quessa.

"LAVARIATORI SANITARI, EROI DI LOTTA IN FRONTLINE"

Dicendu: "Sò chì sia l'IMM sia e municipalità di u distrittu anu fattu un grande sforzu dapoi u principiu di a pandemia", İmamoğlu hà dettu chì sapi chì ogni istituzione hè in u campu è face u so megliu. Dicendu: "Di sicuru, sò felice di sperimentà questu", İmamoğlu hà enfatizatu chì una rubrica separata deve esse aperta per i prufessiunali di a salute. İmamoğlu disse: "Ognunu di elli hè veramente dedicatu à un grande sacrificiu; forse l'eroi di a lotta di prima linea. Trasmettemu a nostra gratitudine à tutti i travagliadori di salute, da i medichi à l'infermiera, da l'ufficiali di a salute à a cameriera. L'unicu ciò chì deve esse dettu di a so passione per a professione è a so passione per u più altu successu; Ricurdativi cun rispettu è gratitùdine. Speremu ch'elli ùn anu mancu un sanguinamentu di u nasu. Vulemu pietà à i nostri prufessiunali di salute chì anu persu a so vita cum'è martiri di u duvere ".

"Avemu parlatu di ogni regione di Turchia per l'ultime 2 settimane"

Trasferendu e misure chì anu pigliatu cum'è IMM da u 15 di nuvembre, quandu l'epidemie hà cuminciatu à aumentà, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Da tandu, avemu decisu di chjude e nostre strutture suciali, musei è centri culturali. U nostru guvernu hà implementatu e so prime restrizioni u 17 di nuvembre. Da u 2 di dicembre, hà pigliatu a seconda decisione di restrizzione. Cum'è u nostru Cunsigliu Consultivu di Scienza IMM hà dichjaratu, pensu chì una chjusura cumpleta serà a suluzione. Pensu chì e misure parziali prolonganu u prucessu è ùn daranu micca risultati. Oghje, avemu 437 sepultura finu à avà ; 204 di elli da a malatia epidemica. Avemu fattu sepultura in 400 numeri da circa un mese; ùn hè mai cascatu. Avemu intrutu in a terza settimana di restrizioni. Ci hè qualchì stretching in i numeri, ma ùn ci hè micca diminuzione. Deve esse chjaramente dichjaratu chì questu ùn hè micca abbastanza. U nostru Cunsigliu Cunsigliu stipula a chiusura cumpleta in a so riunione oghje. Suggerenu 3 settimane; Se no, hè mintuatu chì duie simane ponu dà risultati pusitivi. Sapemu u valore ecunomicu di a chiusura completa. Ma tutti inseme, pensu chì u nostru statu pò superà st’ansietà ecunomica cù tutte e so istituzioni. In cunfurmità cù l'infurmazioni chì aghju ottenutu da u nostru Ministru di Salute è altre municipalità, avemu parlatu di ogni regione di Turchia per l'ultime 2 settimane, mentre parlemu di Istanbul durante u prucessu epidemicu.

"U NÚMERU DI PASSAGERI SCAVA, MA U NÚMERU DI BUS CONSEGNATI ùn hè statu cambiatu"

Esprimendu chì u trasportu, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di Istanbul, hè ancu un tema discututu in u campu durante u prucessu pandemicu, İmamoğlu hà esemplificatu chì l'autobus IETT è i veiculi di metrobus servenu à piena capacità paragunendu cù e figure di l'anni precedenti. Esprimendu chì servenu à piena capacità, malgradu u numeru diminuitu di passageri è viaghji per via di a pandemia, İmamoğlu hà spartutu cifre dettagliate è hà dettu: "Sapete, pensu chì avemu pigliatu una decisione storica in quantu à l'autobus publichi privati ​​​​inseme cù l'Assemblea Metropolitana. . Avemu avà spustatu u sistema à un sistema unicu. Ognunu di elli hà da avà piglià l'autobus İETT di İBB in un solu culore. Speremu di compie questu d'aprile. A partire da a settimana prossima, averemu a pussibilità di trasfurmà l'autobus nantu à qualsiasi di e linee menu occupate à a linea occupata per una quantità adatta. In altre parolle, gestioneremu tuttu u sistema ". İmamoğlu hà dumandatu à i sindaci di u distrittu à agisce in modu cumunu annantu à tematiche cum'è i mercati, i senza casa, i citadini anziani chì vivenu soli, è l'usu di disinfettanti sani. I sindaci di u distrittu, chì anu pigliatu a parolla dopu à İmamoğlu, anu spartutu e so opinioni è suggerimenti nantu à u prucessu.

U MINISTRU SPARTA I DETTAGLI DI L'ENTREVISTA CU I PRESIDENTI

U sicondu puntu di l'agenda di İmamoğlu, altru da Kovid-19, era u pussibule terrimotu di Istanbul. Trasferendu l'infurmazioni chì hà scontru cù u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum in Ankara u 7 di dicembre, İmamoğlu hà infurmatu à i sindaci di u distrittu nantu à i prublemi chì sò accaduti in a riunione. Ricordendu chì hà fattu una pruposta à l'Istituzione Ministru per un "Consigliu di Terremotu" speciale per Istanbul in a "Reunione di Cunsultazione di Trasformazione Urbana" tenuta à u Centru di Cungressu Haliç u 21 di ferraghju scorsu, İmamoğlu hà dettu:

"In cunsiderà a nostra pruposta di stu cunsigliu, avemu avutu cunversazione è riunioni nantu à quale e delegazioni passanu 2 o 3 volte. Una riunione finale cù Mr. sohbet avemu fattu. Questu sohbetMi pare di valore. In questa riunione chì avemu fattu u luni, parechji prublemi sò ghjunti à u palcuscenicu. Ùn ci hè micca cunsensu nantu à a nostra pruposta di u cunsigliu. In fatti, u riassuntu di a nostra pruposta hè di creà una "base di terremoti" focu annantu à Istanbul. Sutta a coordinazione di u Ministeru, u guvernatore hè in l'IMM; à u listessu tempu, hè un mecanismu chì include rapprisentanti di u settore privatu, l'assicuranza, i settori finanziarii -ma à u più altu livellu- è e camere prufessiunali. Avemu avutu una pruposta per furmà un cumitatu scientificu affilatu à u Cunsigliu Supremu, ma per furmà Cumitati Regiunale di Terremotu induve e decisioni attive sò state pigliate in u campu principale; cusì hè cum'è u Cunsigliu di i Monumenti. Pensemu chì avemu prupostu una pusizione assai azzione à u ministeru. Quessi seranu esaminati; Avemu mandatu i nostri rapporti. Ci hè parechje cose in questu. Avemu parlatu di u sistema di scanning rapidu chì avemu attualmente in funzione in Avcılar è Silivri è i so dati, è avemu stabilitu i nostri scopi. Li avemu dumandatu di cooperà cù a prova rapida di tutti l'edifizii custruiti prima di u 2023 à a fine di u 99. Questu significa pruvà 99 800 edifici custruiti prima di 98. Questu hè un studiu d'inventariu per esse fattu per a prima volta. Vogliu ancu dichjarà chì sta prova chì avemu realizatu era XNUMX per centu precisa. Avemu trasferitu ancu questu ".

"Avemu fattu una presentazione dettagliata"

Esprimendu chì anu fattu una presentazione dettagliata nantu à u finanziamentu di a trasfurmazioni urbane, İmamoğlu hà dichjaratu chì tutte l'istituzioni di u statu facenu un sforzu in questu sensu. Esprimendu chì stu prublema pò esse risolta se u campu hè mobilizatu, İmamoğlu hà dettu: "Per esempiu, in una scansione rapida fatta in un quartiere di Avcılar, a rata di edifici assai dannati è assai dannati era di circa 99 per centu, mentre chì duverebbe esse. 9,6% in edifici custruiti prima di u 39. Questu significa u seguente: In a ricerca realizata in u 2018, mentre chì hè previstu chì circa 50 mila edifici in Istanbul seranu assai dannighjati o assai danni, questu significa veramente u fattu chì a realità di u campu pò ghjunghje sin'à 200 mila.

24 LEGGE, 11 REGULAMENTI, 19 ISTITUZIONI...

Spartendu l'infurmazioni chì 3 decisioni sò state prese in a so riunione cù u Ministeru, İmamoğlu hà dettu:

"Unu di elli; Pensemu chì ci hè una cunfusione annantu à a legislazione. Sapete ancu; Ci hè veramente parechje lege. Ci sò circa 24 liggi, 11 regulamenti è 19 istituzioni chì puderanu piglià decisioni cumpetenti nantu à sta questione. Ùn avete micca l'uppurtunità di stabilisce una tavola separata per ogni sughjettu. Per attivà a funziunalità, crede fermamente chì u terrimotu d'Istanbul deve esse amministratu da una basa di casa per esse stabilita in Istanbul, cù decisioni veloci è pratiche. Allora ùn ci hè altru modu. In fatti, u nostru suggerimentu principale quì hè questu: aghju spartutu cun ellu a predizione chì una sola voce puderia esse intesa, chì questu affari puderia esse gestitu senza chì a voce pulitica è a salsa pulitica s'implicanu, è chì puderia ancu esse cumpletu in almenu. 10 anni cù una grande mubilisazione. Perchè nimu di noi ùn sapi quandu u terrimotu accadrà ".

"Avemu cunsideratu a cooperazione nantu à 3 COSE"

Nutendu chì a seconda decisione era di tene una riunione scientifica annantu à u "cunsigliu" chì anu prupostu, İmamoğlu hà dettu chì l'ospite di a riunione seria u Ministeru di l'ambiente è l'urbanizazione. Dichjarà chì presentanu un prugettu à l'Istituzione Ministru in quale sarà apertu u cuntenutu di a riunione è i settori chì duveranu esse nantu à a tavula per esse stabiliti in quantu à u terrimotu, İmamoğlu hà dettu chì u terzu prublema hè chì sia u ministeru sia u terrimotu. E cumissioni IMM duveranu riunite è tene una riunione nantu à i temi urgenti chì avemu identificatu in quantu à u terrimotu è a trasfurmazioni urbane. Avemu ghjuntu à a cunclusione di una cuuperazione nantu à trè tematiche ". İmamoğlu hà enfatizatu ch'ellu hè prontu à fà a stessa presentazione chì hà fattu à l'Istituzione Ministru à i sindaci di u distrittu, s'ellu a dumanda. Dichjarà chì u prublema di u terrimotu duverebbe sopra à a pulitica, İmamoğlu hà dettu: "Al di là di dì chì l'aghju fattu, chì hà fattu questu; Al di là di dì partiti A, B, C, D, vogliu ricurdà di novu chì avemu l'obbligazione di prutege a vita di e persone in Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*