Trè prublemi più impurtanti di Istanbul: "Termotu, ecunumia, trasportu"

i trè prublemi più impurtanti di u trasportu di l'ecunumia di u terremotu di Istanbul
i trè prublemi più impurtanti di u trasportu di l'ecunumia di u terremotu di Istanbul

A seconda di a ricerca "Barometru d'Istanbul" di l'IMM Istanbul Statistical Office, chì piglia u pulsu di a cità, hè stata publicata. In questu secondu rapportu, l'agenda primaria di u publicu era COVID-19 è prublemi ecunomichi. I trè prublemi più impurtanti di Istanbul sò stati spressi cum'è pussibule u terramotu d'Istanbul, i prublemi ecunomichi è u trasportu, rispettivamente. A percentuale di quelli chì pensanu chì u paese è a so propria ecunumia si deterioraranu hè aumentatu. U 60,2 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca guadagnà abbastanza soldi per vive in Novembre; U 87,6 per centu hà dettu chì ùn puderanu micca permette una spesa d'urgenza inespettata di 5 mila TL cù i so propri mezzi. Mentre chì u 49,6 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli travagliavanu, u 28,7 per centu hà dichjaratu ch'elli avianu a paura di esse sparati. U 75% di i ricercatori di travagliu crede chì ùn puderanu micca truvà un travagliu in un futuru vicinu. A maiò parte di i rispondenti sustene l'ispezione di i taxi, e misure Covid-19 è a prohibizione di fumà.

In uttrovi, l'Uffiziu di Statistiche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu à publicà a ricerca "Barometru d'Istanbul", chì piglia u polsu di a ghjente di Istanbul nantu à parechji temi da l'agenda domestica à i livelli di umore, da e preferenze ecunomiche à a satisfaczione di u travagliu. Grazie à l'inchiesta periodica chì deve esse fatta cù dumande nantu à u listessu tema ogni mese cù u Barometru d'Istanbul, i pinsamenti, a cuscenza è l'attitudine di l'Istanbuliti nantu à i temi di l'agenda calda seranu analizati. U "Rapportu Barometru d'Istanbul Nuvembre 2020" hè statu preparatu da conversazioni telefoniche cù 23 residenti di Istanbul trà u 1 di nuvembre è u 2020 di dicembre di u 850. Sicondu u rapportu, l'agenda publica in nuvembre era a siguenti:

Agenda domestica: Covid-19 è prublemi ecunomichi 

I participanti sò stati dumandati di ciò chì parlavanu più in casa in u Novembre. U 55,3% di i participanti hà dichjaratu chì anu parlatu di Covid-19, 27% di elli prublemi ecunomichi, è 6% di elli di u terrimotu di Izmir. Paragunatu à uttrovi, hè statu vistu chì u postu di Covid-19 in l'agenda di a famiglia hà aumentatu.

L'agenda di Istanbul: Covid-19, Kanal Istanbul, Formula 1

U 73,1% di i participanti hà dichjaratu chì Covid-19, u 13,3% u prughjettu Kanal Istanbul è u 5,2% hà dichjaratu chì a Formula 1 hè l'agenda di Istanbul.

L'agenda di Turchia: terrimotu di Izmir, studii di vaccinazione Covid-19, tassi di scambiu

41,7 per centu di i participanti hà dettu chì u terrimotu di Izmir, 16,1 per centu Dr. Özlem Türeci, Prof. Dr. Uğur Şahin è a so squadra anu dichjaratu chì i studii di vaccinazione è u 12% di a mobilità di u scambiu sò l'agenda di Turchia.

I trè prublemi più impurtanti: terrimotu, prublemi ecunomichi è trasportu

"Chì pensate chì hè u prublema più impurtante di Istanbul?" À a quistione, u 60,4 per centu rispostu u pussibbili terrimotu di Istanbul, u 52,6 per centu prublemi ecunomichi, u 41,1 per centu u trasportu.

55,1% pensanu chì l'ecunumia di u paese si deteriorarà

U tassu di quelli chì pensanu chì l'ecunumia turca si deteriorarà in un futuru vicinu hè diminuitu à 55,1 per centu cumparatu à uttrovi. U ritmu di quelli chì pensanu chì l'ecunumia hà da migliurà in un futuru vicinu hà aumentatu cumparatu à uttrovi è hà righjuntu 22,8 per centu. U ritmu di quelli chì pensanu chì u cursu di l'ecunumia ùn hà micca cambiatu, invece, hà aumentatu cumparatu à uttrovi è hè diventatu 22,1 per centu.

E persone chì pensanu chì a so ecunumia si deteriorarà aumentanu

U ritmu di quelli chì pensanu chì a so ecunumia si deteriorarà in un futuru vicinu hà aumentatu cumparatu à uttrovi è s'arrizzò à 55,3 per centu. U tassu di quelli chì pensanu ch'elli seranu megliu aumentatu cumparatu à uttrovi è 16,6 per centu; Per d 'altra banda, a tarifa di quelli chì pensanu chì u so cursu ùn cambierà micca, diminuì in paragunà à uttrovi è diventa 28,1 per centu.

U 60,2 per centu ùn pò micca guadagnà abbastanza per campà

U 60,2 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca guadagnà abbastanza per campà, è u 36,3 per centu hà dettu chì puderanu guadagnà abbastanza per vive. Solu 3,5 per centu di i participanti anu dichjaratu ch'elli anu pussutu salvà stu mese. Comparatu à uttrovi, hè statu vistu chì u ritmu di quelli chì ùn pudianu micca cunghjuntà cresce.

6,7 per centu pò investisce

U numaru di participanti chì utilizanu strumenti d'investimentu hè diminuitu cumparatu cù u mese precedente è hè diventatu 6,7 per centu. U 56,1 per centu di i participanti di l'investimentu hà dichjaratu chì anu compru l'oru è u 43,9 per centu compru munita straniera.  

U tassu di prestitu hè aumentatu

Comparatu à uttrovi, u tassu di prestitu di i participanti hè cresciutu à 44 per centu, mentre chì u tassu di prestitu hè diminuitu à 3,2 per centu. U 2,4 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli avianu prestu è prestu soldi, mentre chì u 50,4% hà dichjaratu chì ùn anu fattu nunda.

U numaru di persone chì ùn ponu micca pagà u so debitu di a carta di creditu hè aumentatu

U numaru di i participanti chì anu utilizatu carte di creditu, chì anu pagatu u so dichjarazione di a carta di creditu in tuttu, hè diminuitu cumparatu cù u mese precedente è hè diventatu 36 per centu, u numeru di quelli chì anu pagatu a quantità minima hè stata à u listessu livellu è hè diventatu 33,2 per centu, è u 18,6 per centu. U numeru di quelli chì ùn anu mai pagatu u so debitu di a carta di creditu hè aumentatu à XNUMX per centu.

A maiurità ùn riesce à risponde à i bisogni urgenti imprevisti

U 72,6 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca pagà una spesa d'urgenza inespettata di milla TL è 87,6 per centu di elli, 5 mila TL, cù i so propiu mezi.

59,1 per centu cumprà in i mercati di scontu

"In quale di i punti di vendita avete acquistatu in nuvembre?" induve più di una risposta pò esse scelta. 59,1 per centu di i participanti da i mercati di scontu, u 39,2 per centu da u mercatu di quartiere, u 26,5 per centu da i picculi cummercianti, u 22,2 per centu da i mercati in linea, u 18,8 per centu da l'altri supermercati è u 6,7 per centu, XNUMX d'elli anu dichjaratu chì anu compru in centri cummerciali. Paragunatu à uttrovi, u numeru di cumpratori da i mercati di scontu è di i mercati di quartieri hè diminuitu, mentre chì u numeru di cumpratori da i mercati in linea hè aumentatu.

A priorità deve esse data à l'aiutu suciale è u terrimotu

À quale parechje risposte ponu esse datu, "Se avete avutu a pianificazione di u bilanciu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì spazii avaristi priorità in Istanbul?" À a quistione, u 37,6 per centu di i participanti anu rispostu à l'aiutu suciale, u 36,3 per centu hà rispostu à u terrimotu, u 26,5 per centu hà rispostu i studienti, u 24,9 per centu di a trasfurmazioni urbane è u 15,8 per centu u trasportu.

28,7 per centu teme di esse licenziatu

U 49,6 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli travagliavanu. U 73,7 per centu di i participanti di u travagliu hà dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di u so travagliu, u 18,4 per centu ùn sò micca soddisfatti, è u 28,7 per centu hà dichjaratu ch'elli avianu a paura di esse licenziati.

U 75% di i cercadori di travagliu crede chì ùn truveranu micca un travagliu

Mentre chì u 21,6 per centu di i participanti chì ùn anu micca travagliatu hà dichjaratu ch'elli eranu studienti o ùn puderanu micca truvà un impiegu, u 75 per centu di stu gruppu hà dettu ch'elli ùn anu micca cridutu chì truveranu un travagliu in un futuru vicinu.

U livellu di stress di i residenti di Istanbul hè aumentatu

Sia u nivellu di stress è ansietà di i residenti di Istanbul anu aumentatu cumparatu cù u mese precedente. U nivellu di stress hè statu determinatu cum'è 10 fora di 7,5 è u livellu d'ansietà cum'è 7,1. U livellu mediu di stress di e donne era 8, mentre chì era 7,1 per l'omi.

A satisfaczione di a vita hè diminuita

Livellu di satisfaczione di a vita era 4,4, u livellu di felicità era 4,7; i dui livelli diminuinu paragunatu à u mese passatu. Mentre u livellu mediu di satisfaczione di a vita per e donne era 4,6, era 4,2 per l'omi.

A rata di discussione forte hè diminuita

U ritmu di i participanti chì anu avutu una discussione forte diminuite cumparatu à uttrovi è diventenu 30,4 per centu; Mentre chì u rapportu diminuì in u trasportu / trafficu, hà aumentatu in l'ambiente cummerciale.

88,4 per centu sustene l'ispezione di i taxi

Mentre chì u 88,4 per centu di i participanti sustene l'applicazione di l'IMM di cuntrullà è penalizà i cunduttori di taxi chì sceglienu i passageri secondu a distanza è facenu i so clienti vittime, u 6,5 per centu hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca.

U 62,3 per centu sustene e misure COVID-19

Ellu hà dettu chì in nuvembre, 19% sustenevanu e restrizioni pigliate da u Ministeru di l'Interior in u scopu di luttà contra l'epidemie di Covid-62,3, mentre chì 33,4% ùn anu micca.

A proporzione di quelli chì sustene a prohibizione di fumà, 85,8 per centu

Mentre chì u 85,8 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli sustenevanu a pruibizione di fumà in e strade, strade è piazze implementate in u campu di Turchia, a rata di e donne era 89,2 per centu è a rata di l'omi era 82,9.

A tarifa di quelli chì facenu sport regularmente, 23,9 per centu

In u Novembre, u ritmu di i participanti chì participanu regularmente à l'attività sportiva hè stata misurata cum'è 23,9 per centu. U 70,6 per centu di quelli chì anu dichjaratu chì si eserciteghjanu regularmente, caminanu rapidamente, u 17,9 per centu facenu fitness, culturismo, 8 per centu corre, 4 per centu dicenu yoga, pilates etc. Hà dichjaratu chì hà fattu attività sportive.

I sporti outdoor sò preferiti

"Induve avete statu in attività sportive regularmente?" À a quistione, u 66 per centu hà dettu chì l'anu fattu fora è 20,5 per centu in casa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*