Stazioni di riparazione gratuiti per e biciclette stabilite in Izmir

stazioni di riparazione gratuiti per e biciclette sò state stabilite in Izmir
stazioni di riparazione gratuiti per e biciclette sò state stabilite in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà aghjustatu un novu à i so passi versu a riduzione di u trasportu motorizatu è l'aumentu di u trasportu in bicicletta è pedonale. Per questu scopu, in İzmir, induve parechji prughjetti di infrastruttura, implementazione è incentive sò stati implementati; I corsi di bicicletta chì circundanu a cità sò stati dotati di stazioni di riparazione è pumping gratuiti.

In questu periodu, quandu tutti da 7 à 70, ogni istituzione è urganizazione sò invitati à agisce in modu più rispunsevule per via di u riscaldamentu glubale è a crisa climatica, a Municipalità Metropolitana di İzmir face ancu passi esemplarii cù i so prughjetti ambientalisti. Parechje applicazioni sò implementate soprattuttu per aumentà u trasportu di ciclisti è pedoni. Infine, 76 stazioni di riparazione gratuiti è 35 pompe di bicicletta sò stati installati nantu à i 50 chilometri di camini di bicicletta in a cità. Inoltre, 400 riposu di manu / pedi sò stati installati à l'intersezzione cù u trafficu pesante per chì i ciclisti ponu aspittà facilmente.

Grazie à i picculi arnesi manuali è e pompe dispunibuli in e stazioni di riparazione di e biciclette, i ciclisti puderanu riparà i so difetti minori stessi; puderà mette l'aria in i roti di i so veiculi.

Crià scopi, cuscenza è abitudini

Özlem Taşkın Erten, Dipartimentu di Trasportu di u Dipartimentu di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u Manager di a succursale di l'accessu per i biciclette è i pedoni, Özlem Taşkın Erten, hà dettu: "Pensemu à u cunfortu di i ciclisti. U nostru scopu hè di aumentà a cuscenza suciale è, sicuru, l'usu di e biciclette, nantu à i mezi di trasportu sustinibili ", disse. Nutendu chì Izmir hè a prima cità da Turchia à diventà un membru di a Rete Europea di Ciclistichi EuroVelo da Turchia, Taşkın Erten hà dichjaratu chì anu ancu pigliatu passi per aumentà u turismu in bicicletta. Dichjarà chì anu pigliatu sti passi includendu l'urganisazioni non governamentali in i so prucessi di decisione, Erten hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

10 per centu dopu à 1,5 anni

"In più di i nostri prughjetti infrastrutturali, avemu ancu prughjetti d'incentive per aumentà l'usu di e biciclette. Quì ancu u nostru primu mira hè i nostri figlioli, chì seranu l'adulti di dumane. Avemu digià implementatu parechji prughjetti chì anu u scopu di inizià l'usu di e biciclette è inculcà stu abitudine in elli. Perchè s'è un zitellu và à a scola in bicicletta oghje, andarà à travaglià nantu à a so bicicletta quandu hè grande. U nostru scopu ultimu hè di aumentà a rata di usu di bicicletta, chì hè attualmente 5 per mille, à 10 per centu in 1,5 anni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*