L'autostrada di u Marmara di u Nordu hà da ghjucà un rolu vitale in u trasportu è u cummerciu di tutta l'Eurasia

L'autostrada di u Marmara di u Nordu hà da ghjucà un rolu vitale in u trasportu è u cummerciu di tutta l'Eurasia
L'autostrada di u Marmara di u Nordu hà da ghjucà un rolu vitale in u trasportu è u cummerciu di tutta l'Eurasia

A sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu trà TEM Izmit-1 Junction è Akyazı Junction hè stata messa in serviziu cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdogan via videoconferenza.

Accuminciandu u so discorsu à a cerimonia tenuta cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, deputati, sindaci, funzionari di l'imprese di imprese è parechji invitati, u presidente Erdoğan hà iniziatu cù i desideri di l'autostrada per esse benefica. . A lunghezza tutale di e strade chì sò state messe in serviziu finu à avà hà righjuntu 68 chilometri. Ci hè una ultima sezione rimasta in l'apertura di e parti di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì hà iniziatu cù Odayeri-Paşaköy in 389,3 è cuntinuò in fasi finu à oghje. Spergu chì avemu finitu sta ultima parte in u primu trimestre di l'annu prossimu ", disse.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì stu segmentu, chì u costu d'investimentu hè di 3,1 miliardi di dollari, risparmia l'economia di u nostru paese 2,5 miliardi di lire in termini di tempu è carburante. Dichjarà chì u costu di a sezione, chì hè stata aperta, era di 431 milioni di dollari, u presidente hà aghjustatu chì grazia à l'autostrada, ci sarà un grande sollievu in u trafficu di i veiculi in e duie direzzione di Istanbul.

Dicendu: "Offremu à i nostri citadini alternative di trasportu veloci è còmode per ogni direzzione, grazia à a cunnessione stabilita in diversi punti cù l'Autostrada Istanbul-İzmir è l'Autostrada TEM", u presidente Erdoğan hà dettu, aghjustendu chì cù a fine di a Kınalı-Tekirdağ. - L'autostrada Çanakkale-Balıkesir, chì hè sempre in custruzzione, a Regione di Marmara serà trasfurmata, hà dichjaratu chì a reta stradale circundante serà cumpletata. Sottulineendu l'impurtanza di u Ponte Yavuz Sultan Selim, u Ponte Osmangazi è u Ponte Çanakkale di u 1915 nantu à e rotte di l'autostrada, u presidente hà dettu: "Questi tipi di strutture, in più di a so funzione di trasportu, sò opere chì sò diventate i simboli di u nostru paese è di e nostre cità. Seguimu personalmente ogni passu di questi investimenti impurtanti chì furmaranu u futuru di a nostra regione di Marmara, chì hè u core di Turchia cù u so putere di produzzione è cummerciale, è Istanbul, chì si trova in u so centru ".

Ricordendu chì anu aumentatu a reta stradale divisa di 6 chilometri à 100 mila chilometri, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu quasi radduppiatu a reta di l'autostrada. U numaru di tunnellati di l'autostrada hà righjuntu 28 cù 83 addizioni, è a lunghezza righjunghji 395 chilometri cù l'aghjunzione di 473 chilometri. Avemu usatu più di 523 miliardi di risorse in 18 anni solu per investimenti di trasportu.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì l'Autostrada di u Marmara di u Nordu ùn hè micca solu di Marmara; hà dichjaratu chì ghjoca un rolu vitale in u trasportu è u cummerciu di tutta a Regione Eurasiatica. U nostru Ministru hà dettu: "Grazie à l'Autostrada di Marmara di u Nordu, a forza motrice di Marmara, a locomotiva di l'Eurasia, chì cunnetta i dui cuntinenti, serà furnitu un modu altu standard, ininterrottu, sicuru è còmode per i veiculi per transitu senza entre in u urbanu. trafficu".

Ministru Karaismailoğlu ancu in a sezione 6, chì hè stata aperta; Ellu hà dichjaratu chì ci sò un totale di 4 strutture d'arte, cumprese 64 viaducts, 22 ponti, 20 overpasses, 179 underpasses è 289 culverts.

Dopu à i discorsi, a cinta di apertura hè stata tagliata da l'ordine di u presidente Erdoğan. In seguitu, u Ministru Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Uraloğlu hà guidatu in a sezione di apertura.

L'Autostrada di Marmara di u Nordu parte da u locu Kınalı à l'ouest di Istanbul; Hè trà l'investimenti stradali più impurtanti di u nostru paese, chì attraversa e pruvince di Istanbul, Kocaeli è Sakarya da u nordu è finisce in u distrittu Akyazı di Sakarya.

Riducendu significativamente a carica di trafficu sopra a capacità di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, e rete di trasportu esistenti è soprattuttu in i passaghji di u Bosforu; In più di e perdite ecunomiche cum'è l'aumentu di u cunsumu di carburante, u mantenimentu di i veiculi è i costi di riparazione, hà riduciutu significativamente u rumore, a contaminazione ambientale è l'emissioni di emissioni causate da a densità di trafficu.

Grazie à l'autostrada, chì furnisce un passaghju di transitu ininterrottu, sicuru è còmode per i veiculi di trasportu naziunale è internaziunale; U trasportu da Istanbul à e pruvince di Kocaeli è Sakarya, induve ci sò densi spazii industriali è industriali, hè diventatu più faciule. Hè emersa una alternativa di trasportu veloce è sicura à l'autostrada TEM esistente è l'autostrada D-100, chì hè esposta à un altu volume di trafficu trà queste pruvince.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*