U Parcu Naturale Flamingo hè ghjuntu à Mavişehir

U Parcu Naturale Flamingo hè ghjuntu à Mavişehir
U Parcu Naturale Flamingo hè ghjuntu à Mavişehir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià per trasfurmà a costa di Mavişehir, chì si trova fora di l'area di prutezzione induve l'uccelli ponu esse osservati, in un Parcu Naturale Flamingo, cum'è parte di u prughjettu di include u Delta di Gediz in a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. In u primu locu, un puntu d'infurmazione è una unità di osservazione d'uccelli sò stati stabiliti in a zona per chì i citadini ponu avè infurmazioni nantu à u Delta di Gediz.

Cuntinuendu u Prughjettu di Riabilitazione Costiera di Mavişehir, chì metterà fine à l'inundazioni in Mavişehir, a Municipalità Metropolitana di İzmir si prepara à trasfurmà sta zona in un Parcu Naturale Flamingo dopu chì i travaglii sò finiti. U Parcu Naturale Flamingo, chì serà creatu in a zona costiera partendu da u Rifugiu per i Pescatori Bostanlı è cumprende a regione di l'Isula Blu à u nordu, creà novi abitati per a pupulazione d'uccelli in a regione, mentre permette à i citadini di integrà cù a natura è osservà attentamente e spezie d'uccelli. U Parcu Naturale Flamingo, cuncepitu nantu à una superficie di 135 mila metri quadrati, hè destinatu à esse messu in serviziu in l'estiu di u 2021.

Per sparte i dettagli di u prugettu, i burocrati di a Municipalità Metropolitana di Izmir si sò riuniti cù i residenti di Mavişehir è anu avutu e so idee. Mustafa Özuslu, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Eser Atak, hà assistitu ancu à a riunione, è prima di inizià u prughjettu di implementazione, l'opinioni di i citadini nantu à u Parcu Naturale Flamingo sò state prese.

aula di natura marina

Cù u Parcu Naturale Flamingo, chì serà realizatu in u scopu di u prugettu per include u Delta di Gediz nantu à a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, hè destinatu à chì i citadini anu infurmazione nantu à u Delta di Gediz è avè una cuscenza di l'usu di cunservazione sperendu. sta regione. E zone umide d'acqua salata chì formanu a struttura naturale di l'area daretu à a fortificazione costiera custruita in u scopu di u Prughjettu di Riabilitazione Costiera di Mavişehir seranu ricustruite in modu cuntrullatu in u scopu di u prugettu. Abitati impurtanti seranu ancu creati per a pupulazione d'uccelli in a regione. In u parcu di a natura, chì riunisce i citadini cù a natura, ci saranu unità cum'è un centru di visitori, una aula di natura in u mare, piattaforme di legnu, pianure d'acqua salata, torri di osservazione d'uccelli è perche d'uccelli. Inoltre, percorsi alternativi è di cruciera in bicicletta sò previsti per esse custruitu in a zona.

I puzzle di a natura seranu cuncepiti

Puzzle di natura per tutti i gruppi di età seranu pensati per quelli chì visitanu u Parcu Naturale Flamingo. I visitori saranu infurmazioni nantu à a biodiversità, a ricchezza naturale è u patrimoniu culturale in u Delta di Gediz, per sensibilizà à l'ambiente è sensibilizà nantu à a prutezzione di a natura per via di a gamificazione.

Unità di osservazione d'uccelli stabilita in Fisherman's Shelter

In parte di a prima fase di u prugettu, u Puntu d'Infurmazione di u Parcu Naturale Flamingo hè statu stabilitu à l'uscita di u Rifugiu per i Pescatori Bostanlı. Ci sò 10 pannelli d'infurmazione in a riunione ombreggiata è a zona di pusazione. Sti pannelli vi cuntene infurmazione generale nantu à u Delta di Gediz, a furmazione di u delta, l'acelli chì campanu in a regione, i lagune, i paludi custieri, a biodiversità di u delta, a pesca in u delta, canne, Üçtepeler è pesci. Questa unità serà ancu a riunione è u puntu di partenza di l'attività di osservazione d'uccelli in tuttu u delta. In più, una "Unità d'Osservazione di l'Uccelli" hè stata creata in u refuggiu di i piscadori. In l'unità induve si trovanu a zona d'osservazione ombreggiata è a superficia di sedie, ci saranu pannelli informativi nantu à e spezie Pelican, Seagull, Tern, Grebe, Cormoran, Flamingo è Sakarmeke chì ponu esse osservati in questa regione.

"U scopu di riunisce a ghjente cù a struttura naturale"

Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay hà dettu chì u prughjettu hà u scopu di restaurà a struttura naturale di a regione è di riunisce a ghjente cù a struttura naturali.

A dichjarazione fatta da u Dipartimentu di Parcu è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata a seguente: "Questa hè l'unica regione induve una metropole è una zona umida cusì bona si intreccianu. Hè una zona ecologicamente è ecunomica assai impurtante. A regione hè stata attribuita à u status RAMSAR in 1998 è dichjarata zona naturale prutetta in u 2000. Ancu s'ellu hè vicinu à İzmir, l'impurtanza di sta zona hè stata realizata tardi. Ùn basta à prutege a regione cù e lege nantu à carta. A ghjente hà bisognu di cunnosce sta zona è cunnosce u so valore. A risposta à a quistione di perchè avemu bisognu di umidi hè impurtante. Senza u Delta di Gediz, ùn ci saria micca una grande varietà di pesci in u Golfu, in altri palori, sta vitalità ùn esiste micca. Un terzu di a pruduzzione di sali di Turchia vene da sta regione. Parechji piscadori custieri guadagnanu a so vita quì. Dunque, u Delta di Gediz è u Parcu Naturale Flamingo sò unu di i punti focali di u prughjettu di i Parci Viventi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*