A Perla di Sivas Demirağ OIZ Finiscerà a Disoccupazione

a perla di sivas, demirag finirà u disoccupazione
a perla di sivas, demirag finirà u disoccupazione

U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Sivas (STSO), Mustafa Eken, è i membri di u cunsigliu anu visitatu u situ di custruzzione di a Zona Industriale Organizzata di Demirağ è anu ricevutu informazioni nantu à i travaglii.

U nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Eken, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione da u Manager di Demirağ OIZ Mustafa Beştepe è i funzionari di a cumpagnia, hà dettu: "Demirağ, a perla di Sivas, finisce u disoccupazione".

Dichjarà chì a licitazione di l'infrastruttura per Demirağ OSB hè stata fatta in 2018 è serà finita in 2021, u nostru presidente Eken hà dettu: "Demirağ OSB hè custituitu da 814 ettari, 224 pacchi è u 60 per centu hà un sistema ferroviariu. Attualmente, un locu per un investimentu di 600 milioni di lire hè statu attribuitu à duie grande cumpagnie. U nostru stimatu ministru Mustafa Varank hà annunziatu à u Cunsigliu Economicu TOBB chì, cù l'istruzzioni datu da u nostru Presidente à u nostru Ministru di l'Industria, l'indennità di l'infrastruttura serà mandata u più prestu pussibule è finisce à a fine di u 2021. "Vogliu ringrazià u nostru presidente, u nostru ministru di l'industria, u nostru guvernatore, i nostri parlamentari, u nostru sindaco, tutti i nostri citadini è i preziosi membri di a nostra camera", disse.

TUTTI SİVAS DEVERU ESSERE UN CENTRU DI ATTRAZIONE

Dichjarà chì anu fattu sforzi per cambià u postu di Sivas in u scopu di l'incentivi da u ghjornu chì anu pigliatu u postu, u nostru presidente Eken hà dettu; "Ci era solu una cosa chì avemu difesu da quandu avemu pigliatu u postu. U locu di Sivas hè statu cambiatu in u scopu di l'incentive. È dinò, cù a dumanda chì avemu fattu à u nostru presidente, hà datu a bona nutizia chì Sivas seria inclusa in u scopu di l'incentive più speciale. Avemu dumandatu chì tuttu Sivas sia u centru di l'attrazione piuttostu chè Demirağ. Ripetemu sempre a nostra dumanda. L'area chì simu oghje hè l'Industria Organizzata Demirağ, chì serà cumpletamente nova è messa in opera. Spergu chì tuttu diventerà un centru di attrazione. Spergu chì finiscemu u disoccupazione cù un Demirağ chì u so decretu hè statu firmatu in 2021, chì a so infrastruttura hè finita à a fine di u 2021 è induve l'investituri venenu. U disoccupazione di i nostri 30-35 mila fratelli disoccupati finisce solu quandu tali investimenti venenu. U populu di Sivas deve esse assai còmode cù l'arrivu di questi investimenti. Avemu un scopu di 2024-2025 mila persone disoccupate quì da 15-20. Pensemu chì questu serà una suluzione seria à u disoccupazione. Aghju attribuitu una grande impurtanza à u nostru Cunsigliu di Amministrazione di Demirağ OSB. Vogliu ringrazià u nostru cunsigliu di direzzione di Demirağ per a perseveranza camminata in questa strada. Vogliu ringrazià i nostri parlamentari İsmet Yılmaz è Habib Soluk, chì anu fattu grandi sforzi per dà vita à stu locu. U nostru stimatu guvernatore, sindaco, membri di u parlamentu è l'ONG anu datu una grande impurtanza à stu locu da u principiu. Sivas mostra a so unità è sulidarità ".

SİVAS hè UNA DI E PIGLIE CITÀ PER INVESTIRE

U nostru presidente Eken, chì hà particularmente enfatizatu chì Sivas hè una di e cità più attraenti per invistisce, hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguitu; "Sivas hè una cità tranquilla è a cità più sicura in Anatolia Centrale. Cum'è sapete, u trenu d'alta velocità cumminciarà à operare in u 2021th mese di 6 à u più tardi. U fattu chì a Regione Organizzata Demirağ hè una industria urganizata cù una applicazione d'incentivazione speciale, cum'è hà dettu u nostru presidente, è chì hè ghjustu accantu à u paese di logistica, è quandu a Regione Organizzata Demirağ hè finita à u stessu tempu à a fine di u 2021. , pudemu esse l'unica pruvincia in questa regione chì hà cumpletu u paese di logistica. Un sistema ferroviariu passa per ellu. Quì, ci hè l'uppurtunità di mandà prudutti direttamente à u portu per ferrovia utilizendu u sistema ferroviariu. Dunque, ci sò parechje ragioni per l'investituri per sceglie stu locu. Un gran sforzu hè andatu per fà stu locu ciò chì hè. Grazie à tutti per u so sforzu. Avà hè u nostru duvere di fà cusì. L'infrastruttura di questu locu deve esse accelerata è cumpletata, u spaziu deve esse offrittu à l'investitori entranti, è i camini di e fabbriche sò affumicati. Avemu ancu assuciatu u nostru duvere. Ognunu hà fattu u so duvere è cuntinueghja à fà. Chjamemu à tutta a Turchia da quì; Sivas hè avà una di e cità più attraenti per investisce ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*