3 Esportazioni di Generatori di Motori Domestici Continentali da Teksan

esporta i so generatori di motori domestici à u cuntinente
esporta i so generatori di motori domestici à u cuntinente

Consegna i so prudutti à più di 130 paesi utilizendu l'ultime tecnulugia in e so fabbriche cù a più alta capacità di produzzione di generatori in Turchia, Teksan aghjunghje ancu valore à u nostru paese cù e so esportazioni di prudutti domestici.

Fighjendu nantu à l'esportazioni cù i so prudutti domestici chì riduceranu a dependenza straniera di u mercatu di generatori in i motori, a cumpagnia hà ottenutu un grande successu esportendu generatori di produzzione domestica in Asia, Europa è Africa. In cunfrontu cù u 2019, l'esportazione di generatori cù mutori domestici hà aumentatu di più di 30 per centu, è hà da scopu di aumentà sta figura ancu di più in u periodu à vene.

Aduttendu a produzzione domestica, Teksan batte a nostra bandiera in più di 130 paesi cù a so esportazione di prudutti innovatori. A cumpagnia, chì seguita una strategia di marketing di successu in l'apertura à novi mercati è esporta u 65 per centu di a so pruduzzione, hè trà e cumpagnie d'esportazione in crescita più veloce. In cunfurmità cù i so miri di crescita glubale, hà ancu scopu di ottene un effettu multiplicatore in l'espurtazioni in un futuru vicinu cù i so uffizii d'oltremare, u primu di quale hè statu apertu in Inghilterra.

U mutore hè u più grande articulu impurtatu in l'industria di i generatori. Teksan intraprende una missione impurtante per riduce a dipendenza straniera cù u mutore Ecotorq sviluppatu per l'usu in generatori inseme cù Ford Otosan, cum'è a pruduzzione domestica Yavuz Motor, è i generatori cù motori domestici in a gamma di putenza 75 - 550 kVA.

U Teksan Marketing Board Member Ebru Ata Tuncer, chì hà dichjaratu chì furnisce un valore aghjuntu à l'ecunumia turca è aumentà l'impieghi hè unu di i so più grandi scopi, hà dettu: "Presentendu i nostri prudutti chì producemu in u nostru paese à i mercati stranieri, tramindui prumove u nostru paese. è cuntribuisce à u giru di i roti di l'ecunumia turca. Diversifichemu i nostri mercati d'esportazione cù e nostre vendite à i paesi di l'America di u Sud è l'Asia, è ancu à i mercati vicini cum'è l'Europa, u Mediu Oriente, a Russia è a Republica Turca, u Nordu è l'Africa Centrale. Avemu una vasta rete di distributori in u mondu. Inoltre, avemu intenzione di aumentà a nostra parte in u mercatu globale cù i nostri uffizii d'oltremare, u primu di quale avemu apertu in Birmingham, Inghilterra, in u scopu di u Prugramma di Supportu Turquality. In u periodu à vene, duppieremu u nostru attaccu d'esportazione cù i nostri novi uffizii ".

Ebru Ata Tuncer, chì hà dettu chì l'introversione sperimentata nantu à a basa di i paesi cù l'epidemie di Covid 19 cunfirma l'impurtanza di a produzzione domestica; "Semu una cumpagnia chì dà sempre a priorità à a produzzione domestica. Cum'è un settore, l'elementu più grande di e nostre impurtazioni hè u mutore. Cum'è Teksan, sustenemu e nostre cumpagnie chì facenu mutori domestici è piglianu passi impurtanti per riduce a dependenza straniera cù a cooperazione chì avemu realizatu. Esportendu questi prudutti in Asia, Europa è Africa, avemu ottenutu un aumentu di più di 2019 per centu in questa zona cumparatu cù 30. I nostri generatori domestici sò stati accolti cun grande interessu in u mercatu turcu è in l'esteru. Pensemu chì puderemu ghjunghje à figure d'esportazione assai più grande in questa zona cù a diminuzione di l'effettu di a pandemia è a realizazione di a normalizazione in u periodu à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*