U prufilu di vittime di u crimine ciberneticu hè statu liberatu

vittimi di cyber crimine prufilu
vittimi di cyber crimine prufilu

Sicondu a ricerca di u Dipartimentu di Strategie di Sicurezza Interna di u Ministeru di l'Internu, e persone in i professioni chì necessitanu sapè fà sò più in risicu di esse vittimi di cibercrime cà altre professioni.

U Dipartimentu di Strategie di Sicurezza Interna hà u scopu di revelà i risichi di vittimizazione creati da l'ambiente cibernetico, identificà i gruppi vulnerabili à i risichi di cibercriminalità in u quadru di a sociologia di cibercriminalità, per determinà a vittimizazione di a cibercriminalità nantu à l'abitudini di usu di l'Internet di l'individui, cù a ricerca. in quale 1499 donne è 1535 omi anu participatu è hà u scopu di esaminà i so effetti negativi nantu à a so psiculugia.

17 per centu di i participanti eranu 18-24, 25 per centu 25-34, 21 per centu 35-44, 13 per centu 45-54, 24 per centu 55 è più.

U rapportu "Sociologia di Cyber ​​​​Crime è l'Impattu di Cyber ​​​​Crime nantu à a Sicurezza" hè statu preparatu cù i risultati ottenuti da a ricerca è i dati ottenuti da l'Academia di Gendarmerie è di a Guardia Costiera è u Dipartimentu di Luttamentu di Cybercrime di a Direzzione Generale. di Sicurezza.

In u scopu di u studiu, i participanti sò stati dumandati s'ellu era statu vittima di un incidente cum'è fraude in Internet, ritirata senza annunziu da u so contu bancariu, o minacce / fastidiu nantu à e social media in l'annu passatu.

U 2 per centu di i participanti (24 donne, 37 omi) anu rispostu "sì" à sta quistione è hà dichjaratu ch'elli eranu vittimi di u cibercrime.

Di e vittime di cibercriminalità, u 26,2 per centu eranu sottu à l'età di 30 anni, u 67,2 per centu trà 30-65, è u 6,6 per centu avianu 65 anni è più.

U 23 per centu di e vittime eranu graduate in a scola primaria, u 19,7 per centu eranu graduate in u liceu, u 39,3 per centu eranu graduate in u liceu, è u 18 per centu eranu graduate in educazione universitaria è graduata.

Trà e vittime di u ciber-crimine, i travagliadori ritirati si sò classificati prima cù 19,7 per centu, i travagliadori in u settore privatu cù u 18 per centu, è i disoccupati cun 11,5 per centu.

Trà e regioni, Marmara hè u primu postu cù u 27,9 per centu, l'Egeu hè u sicondu cù u 16,4 per centu, è l'Anatolia Centrale hè u terzu cù u 14,8 per centu, mentre chì l'Anatolia Sud-Est hè a regione cù u menu vittime di cibercrime cù u 1,6 per centu.

I prufessiunali chì necessitanu una sperienza sò più vittime di cibercriminalità

In u scopu di a ricerca, in cunsiderà i prufessiunali di 3 mila 34 participanti, hè statu ancu analizatu quale gruppu occupational sò stati esposti à più cybercrime. Di conseguenza, era capitu chì quelli chì sò stati esposti à u cibercrime u più, cù u 17,9 per centu, eranu membri di professioni chì necessitanu sapè cum'è a medicina è l'ingegneria. Stu gruppu occupazionale era seguitu da i servitori civili cù 5,9 per centu è i pensionati cù 5,1 per centu.

Hè statu dichjaratu chì unu di i mutivi per chì l'individui educati sò vittimi di u cibercrime à un altu ritmu hè chì passanu più tempu in u ciberspaziu è cumprà più in linea.

In più, hè statu sottolineatu chì l'individui educati chì anu più infurmazione nantu à u cibercrime è diventanu cuscenti di a vittimisazione ch'elli sperimentanu raportanu più vittime di cibercrime.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*