2 mila 300 anni di storia scuntrà u publicu cù u Prughjettu Museu Necropolis

Mille anni di storia scontranu cù u publicu cù u prughjettu di u museu di a necropoli
Mille anni di storia scontranu cù u publicu cù u prughjettu di u museu di a necropoli

A Municipalità Metropolitana di Antalya riunisce 2 anni di storia cù u publicu cù u Prughjettu di u Museu di Necropoli, chì a custruzzione hè ghjunta à a fine. U prugettu hè ancu di grande impurtanza in quantu à trasfurmà a capitale turistica Antalya in una cità di musei è permette à i visitatori lucali è stranieri di tistimunià sta storia. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekL'opere nantu à u Prughjettu di u Museu di a Necropolis, chì hè trà i primi prughjetti à esse compie, vanu à a fine. U Museu di a Necropoli purterà i so invitati in un viaghju storicu di 2 anni cù e so tombe antiche è artefatti archeologichi.

QUUASI MILLA TAMBI ANTICHI SERÀ ESIBITI

Durante i travaglii di custruzzione realizati in u Garage Doğu 13 anni fà, sò state rivelate tombe antiche è una zona di necropoli di 2 anni chì illuminà a storia di a cità. In u scopu di u prugettu, chì hè realizatu nantu à una superficie di 300mila 9 metri quadrati, u Dipartimentu di Storia Urbana è Publicità di a Municipalità Metropolitana è a Direzzione di u Museu di Antalya realizanu scavi cumuni. In u risultatu di i scavi sottu à a tutela di l'archeologi è i storichi di l'arte, sò stati truvati quasi mille tombe chì appartenenu à u periodu ellenisticu, rumanu è rumanu orientali. Ci sò parechji tippi di tombe in a necropoli, chì significa "città di i morti" in i tempi antichi. Artifatti cum'è buttigli di lacrime, vasi di terracotta, sepultura è muniti scuperti da cimiteri durante scavi archeologichi seranu esposti sottu prutezzione.

TESTIMONIANZA MUMENTI STORICI

I visitori di u Museu di a Necropolis, chì farà una grande cuntribuzione à u turismu culturale, puderanu vede è esaminà i camini di caminari è i siti di sepultura storichi. In u museu, chì offre una atmosfera intrecciata cù a storia, ci sarà un spaziu di mostra, una terrazza d’osservazione, una sala di cunferenza, una ciotola di cuncertu è una sezione induve l’antichi cerimonii funebri sò rianimati cù e tecniche museale cuntempuranee. Utilizendu l'imaghjini tecnologichi, i sistemi di sonu è di luce, i visitori sperimentanu cerimonii funerali antichi in una stanza scura. Inoltre, diversi tipi di cimiteri chì appartenenu à parechji periodi seranu illuminati è una maghjina visuale serà presentata.

TETTU E CAMMINARI

In u Prughjettu di u Museu di a Necropoli, chì a Municipalità Metropolitana di Antalya hà travagliatu meticulosamente, u tettu di l'area di a necropoli hè stata cuperta cù una custruzzione d'acciaio per prutege i ritrovamenti archeologichi da a pioggia è i raghji di u sole, è l'insulazione è l'isolamentu sò stati realizati. I camini di vetru è i railings sò stati custruiti nantu à u situ, chì permettenu à i visitori di vede i siti di sepultura storichi da vicinu.

PICCARÀ IN A LITERATURA MONDIALE

Cù a fine di u Prughjettu di u Museu Nekrolpol, l'area sopra citata hà da piglià u so postu in a literatura mundiale nantu à i musei cuntempuranei è a cunservazione in termini di mostra è musei à l'aria aperta, è introducerà a struttura religiosa-etnica-ecunomica è socio-culturale di L'antica Antalya. U prughjettu hè ancu di grande impurtanza in quantu à trasfurmà Antalya, a capitale di u turisimu, in una cità di musei è permette à i visitatori lucali è stranieri di tistimunià sta storia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*