A data di a linea di trasportu GAZİRAY per entra in serviziu hè stata determinata

A linea di periferia di Gaziray serà finita à a fine di questu annu
A linea di periferia di Gaziray serà finita à a fine di questu annu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu si n'andò à Gaziantep per una seria di visite è ispezioni. Assistendu à a "Cerimonia di Firma di Acquistu di Treni Elettrichi per Gaziray" per i veiculi da esse custruitu da TÜRASAŞ per esse utilizati nantu à a linea Gaziray, Karaismailoğlu hà dettu chì in un futuru vicinu, quasi tutti i veiculi di u sistema ferroviariu seranu pruduciuti in Turchia; Ellu disse chì serà esportatu.

"Culleghendu u centru di a cità di Gaziantep è duie zone industriali, daremu un soffiu d'aria fresca à u trafficu urbanu"

Nutendu chì ci hè una cooperazione assai impurtante trà TURASAŞ è a municipalità metropolitana di Gaziantep per i veiculi da esse utilizati in u prugettu Gaziray, u Ministru Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u guvernu è e municipalità anu riunitu assai prughjetti di visione; disse :

"U Prughjettu Gaziray, chì hè statu fattu da u nostru ministeru cù u protokollu firmatu trà u nostru ministeru è a nostra municipalità, hè unu di l'esempii più impurtanti è belli di questa intelligenza. Stu prughjettu hè statu sviluppatu cù a cooperazione di a nostra Direzzione Generale di TCDD è a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. Cù un investimentu gigante di 2.3 miliardi di lire, culligaremu u centru di a cità di Gaziantep è duie zone industriali, è daremu un soffiu d'aria fresca à u trafficu urbanu ".

"In u scopu di l'opere di Gaziray, custruemu 26 chilometri di custruzzione ferroviaria di 4 linee, 16 edifici di stazione, è un edifiziu di magazzinu adattatu per i treni suburbani è d'alta velocità. Avemu cumpletu 20 chilometri di a strada è avemu cumpletu cumplettamente 16 di e 11 stazioni. U travagliu cuntinueghja nantu à e 5 stazioni rimanenti, a custruzzione di magazzini, i travaglii di signalizazione è di elettrificazione, è a parte restante di a strada, chì hè a sezione cut-and-cover. Avemu u scopu di finisce u nostru travagliu di custruzzione à a fine di questu annu ".

"In un futuru vicinu, quasi tutti i veiculi di u sistema ferroviariu seranu pruduciuti è esportati in Turchia"

Ricordendu chì TÜRASAŞ, u più grande rappresentante di u settore di i sistemi ferroviari di u nostru paese, chì hà datu l'offerta più vantaghjina contr'à i so cuncurrenti stranieri, hà vintu l'offerta internaziunale per u Design, Fornitura è Installazione di 32 Set di Treni Elettrici, custituiti da 8 veiculi da esse. utilizatu in Gaziray, da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: hà cuntinuatu cusì:

"TÜRASAŞ hè di prisentà i nostri prudutti domestici è naziunali cù u nostru sapè fà è sperienza tecnologica, chì sò degni di a grande Turchia. In fatti, grazia à TÜRASAŞ, quasi tutti i veiculi di u sistema ferroviariu, da locomotive à vagoni, da i treni elettrici à i treni suburbani, seranu pruduciuti è esportati in Turchia in un futuru vicinu.

"U costu tutale di i veiculi da esse pruduciuti per Gaziray à TÜRASAŞ hè di circa 47 milioni d'euros. Un trenu custituitu da 120 veiculi cù una vitezza operativa di 4 chilometri à l'ora è e carrozzerie di veiculi d'aluminiu avarà una capacità tutale di 1000 passageri. I primi 2 seti seranu consegnati à a municipalità metropolitana di Gaziantep à a fine di 24 mesi è tutti i setti à a fine di u 28u mese ".

Prima di assistisce à a Cerimonia di Firma di Acquistu di u Trenu Elettricu per Gaziray, u Ministru Karaismailoğlu hà fattu ispezioni in u situ di u Novu Terminal di l'Aeroportu di Gaziantep; Hà visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore di Gaziantep.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ancu visitatu a Presidenza Pruvinciale di u Partitu di Gaziantep AK, hà assistitu à a Cerimonia di Firma di Acquistu di Treni Elettrici per Gaziray. Karasimaloğlu hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è dopu u Cantiere di Custruzzione di u Tunnel di Gaziray è hà ricevutu un briefing da l'Autostrade.

"Semu diventati unu di i paesi principali in u mondu in ogni settore di trasportu"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà visitatu u Cantiere di Custruzzione di u Tunnel di Gaziray in u scopu di u prugramma Gaziantep è hà ricevutu un briefing da l'Autostrade, hà dettu:

"I nostri movimenti di trasportu è infrastruttura cuntinueghjanu à aumentà. Avemu quasi diventatu unu di i paesi principali in u mondu in ogni settore di trasportu. Offremu a linea ferroviaria à alta velocità, chì include ancu Gaziantep, à u serviziu di i nostri citadini. Avemu un travagliu assai seriu nantu à questu. Avemu prughjetti assai impurtanti in tutta Gaziantep. U situ di custruzzione chì simu in u situ di custruzzione di Gaziray. Finiremu una linea di 26 km à a fine di l'annu è l'offremu à a ghjente di Gaziantep ".

U Ministru Karaismailoğlu, dopu avè visitatu u Cantiere di Custruzzione di u Tunnel di Gaziray, hà ancu visitatu a Nova Stazione di Gaziantep. Karaismailoğlu hà finalmente visitatu Gaziantep-Nizip-Birecik Construction Site; Hà ricevutu un briefing da l'autostrade.

Mappa di Gaziray

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*