Lujo Hotel vince u Certificatu Zero Waste cù u Prughjettu di Gestione di Rifiuti di Bodrum

lujo hotel hà u dirittu di certificatu zero waste cù u so prughjettu di gestione di rifiuti di Bodrum
lujo hotel hà u dirittu di certificatu zero waste cù u so prughjettu di gestione di rifiuti di Bodrum

Lujo Hotel Bodrum, chì riduce è separà i rifiuti generati in u stabilimentu è l'uffizii quantu pussibule, hà datu un esempiu per u settore è ottenutu u "Certificatu Zero Waste". Lujo, chì hè stata custruita in a Baia di Güvercinlik di Bodrum, priservendu a natura esistente, face passi fermi per u futuru di l'ambiente cuntinuendu u so impressionante prughjettu di gestione di i rifiuti.

U direttore di vendita è marketing di Lujo Hotel Bodrum Çağsal Kılıçkaya, chì hà dichjaratu chì a gestione di i rifiuti in Lujo Hotel Bodrum, chì furnisce serviziu cù u cuncettu di "Arte è Piacere", hè gestita cum'è un arte in sè stessu, hà dettu in una dichjarazione nantu à u sughjettu, " Semu fieri d'avè ricevutu u nostru Certificatu Zero Waste. Semu cuscenti di e nostre rispunsabilità è cunsideremu l'aspettu suciali, ecunomichi è ecologichi di a sustenibilità cum'è i cumpunenti basi di a nostra attività è riflettemu sta cunniscenza in tutte l'attività di u nostru hotel. Cuntinuemu à sviluppà prughjetti in u nostru hotel in Bodrum, tenendu in contu i fatturi ambientali.

In u 2021, facemu u travagliu necessariu per riduce significativamente l'usu di l'articuli di plastica dispunibuli cum'è cannucce, kit di cura è sacchetti di lavanderia in u nostru hotel. Avemu riesciutu à minimizzà u cunsumu chimicu è d'acqua grazia à i prugrammi di lavaggio chì avemu aghjurnatu cù a Smart Dosing Pump, chì avemu messu in opera in a nostra lavanderia da settembre 2020. Sempre ponemu a nostra pulitica di vita sustenibile in u centru di a nostra motivazione per u futuru ". disse

Kılıçkaya hà sottolineatu chì ancu tutti l'arburi è l'arbureti utilizati in u paisaghju di a facilità cuntribuiscenu à sta missione; "Per esempiu, avemu salvatu i nostri alivi da esse tagliati da un altru giardinu vicinu. Per utilizà ingredienti lucali è freschi, cultivemu noi stessi alcune di l'erbe chì usemu in cucina ". disse.

Lujo Hotel Bodrum, chì realiza un prughjettu efficace di gestione di i rifiuti sottu a gestione di u Dipartimentu di Qualità di l'hotel è migliurà i so metudi ghjornu per ghjornu, enfatiza l'impurtanza di fà una bona separazione di i rifiuti da riciclà, unu di i passi più impurtanti in riciclà. I rifiuti sò separati cum'è carta, metallu, plastica è vetru sia in l'uffizii di l'hotel sia in diverse unità di a facilità. Quessi sò poi cullati separatamente da e cumpagnie di i rifiuti pertinenti è datu à a natura.

In a stagione 2020, 40 tunnellate di vetru, 10 tunnellate di carta, 4 tunnellate di plastica, 1 tonnellata di rifiuti metallici è 6 tunnellate d'oliu residuale sò stati raccolti per sorte. In più di i rifiuti di l'usu di ogni ghjornu, i rifiuti periculosi sò ancu separati è distrutti da cumpagnie licenziate in u scopu di u prugettu. Lujo hà riesciutu à eliminà un totale di 6 tunnellate di rifiuti periculosi, 157 chilò di quali sò batterie, in 2.5 mesi, senza dannu a natura.

Inoltre, i rifiuti vegetali, chì sò spessu incontrati in strutture turistiche, sò riportati à a natura in modu ghjustu grazia à l'attitudine meticulosa di Lujo Hotel Bodrum. Sottu a dirigenza di Lujo Hotel Bodrum, i rifiuti vegetali, chì ùn sò micca cunsiderati nè basura bagnata nè rifiuti di riciclà in cundizioni normali, sò cullati in l'area di almacenamento di e piante chì anu creatu. In l'ultima stagione estiva di u 2020, i rifiuti vegetali furniti da Lujo Hotel Bodrum senza contaminazione di l'ambiente ammontanu à 63 tunnellate.

Inoltre, Lujo raccoglie i tappi blu di tutti i buttigli di plastica utilizati in tuttu l'hotel è li manda à l'Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale, chì sustene l'acquistu di sedie elettriche per l'individui paralizati.

Kılıçkaya hà aghjustatu chì mentre u so successu in a gestione di i rifiuti hè assai impurtante per elli, u so scopu principale hè di implementà pratiche chì minimizzanu a quantità di rifiuti in tutte e so operazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*