Prove di teatru in quarantena trasformate in documentariu

E prove di teatru sò diventate documentarii in quarantena
E prove di teatru sò diventate documentarii in quarantena

Un documentale hè statu giratu annantu à 19 studienti di teatru chì sò stati cunfinati in e so case durante a pandemia di COVID-3 è anu registratu a so vita di ogni ghjornu cù i so telefunini. Coronameron Documentary, prodotta da Onur Başer è diretta da Rıdvan Karaman, conta a storia di i studienti chì provanu una dramma di Decameron, chì parla di l'epidemie di pesta in u Medievu, riunendu cù i so maestri per Internet, è e so case diventanu una scena è a so vita diventa un ghjocu. U secondu documentariu di Rıdvan Karaman, Coronameron, hè previstu di participà à festivali naziunali è internaziunali assai prestu.

Karaman dichjara chì l'idea di u documentale hè nata quandu l'epidemie di coronavirus hà cuminciatu à mustrà u so impattu in u mondu sanu. Karaman, chì hè interessatu à l'effetti di l'epidemie nantu à a vita di ogni ghjornu è a psiculugia umana, spiega u sughjettu di u documentale cum'è seguitu: "E trè persone chì a so vita assistimu in u documentale sò studienti in attori di u Dipartimentu di Teatru DTCF di l'Università di Ankara, chì sò in a tappa di graduazione in 2020. Mentre i studienti registranu a so vita di ogni ghjornu mentre sò in casa, travaglianu ancu nantu à una dramma riunendu cù i so maestri di attori di a scola in Internet. La pièce, dont les répétitions et la mise en scène se voient dans le documentaire, a été adaptée du livre Décameron, écrit par l'écrivain italien Giovanni Boccaccio au XIVe siècle et décrivant l'épidémie de peste au Moyen-Age. U documentariu hà un approcciu nantu à a superposizione di a fiction è a realità, d'una banda, à traversu u ligame trà u passatu è u presente à traversu u ligame chì stabilisce trà l'epidemie di coronavirus è l'epidemie di peste, è d'altra banda, à traversu u ligame. trà a vita di ogni ghjornu in corso è a dramma di teatru chì si mette in scena. A distinzione trà a finzione è a realità diventa sempre più sfocata, è a vita è u ghjocu si fusione in una nova realità ".

Karaman dichjara chì hà avutu l'uppurtunità di cunsiderà a relazione di a vita-ghjocu da una perspettiva diversa grazia à stu documentariu è dice: "Avemu dichjarà chì pensanu à cumpete in parechji festivali di film naziunali è internaziunali questu annu".

A squadra ùn hè micca riunita

Le tournage du documentaire Coronemeron a eu lieu en avril et mai 2020. Mentre chì ognunu filmava cù i so telefunini mobili, a squadra si riunì periodicamente in Internet per pruvà è mette in scena u teatru di u teatru presentatu in u documentale. Durante u prucessu di filmazione, a squadra di documentariu è e persone implicate in u documentale ùn si sò mai scontru, salvu per dà è riceve i dischi nantu à quale l'imaghjini seranu trasferiti. A cumunicazione hè stata ottenuta scrivendu, parlendu per u telefunu o per via di videochiamate. Un totale di più di 100 ore di filmati crudi sò stati registrati, 10 ore di vita di ogni ghjornu è 110 ore di prove di ghjocu, è u documentale hè statu finitu dopu un prucessu di editazione chì durò circa 8 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*