I travaglii di a prima tappa di a strada İlimtepe sò cuminciati

I travaglii di scena di a strada di ilmitepe sò cuminciati
I travaglii di scena di a strada di ilmitepe sò cuminciati

I travaglii di a prima tappa di a strada di 5,2 chilometri partendu da u Distrettu Yeni Yalı di u distrittu di Körfez, a custruzzione di quale hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, à u Distrettu İlimtepe, hè stata cuminciata. In u scopu di l'opere in cui i pilastri di fundazione di u viaductu anu cuminciatu à esse guidati, un ponte di traversata di l'autostrada serà custruitu per a cunnessione à Çamlıtepe Mahallesi. In u scopu di a 1a tappa, a strada chì parte da Anadolu Döküm Junction serà cunnessa à a strada Yunus Emre passendu per TEM via un viaduttu. In u scopu di l'opere, l'arranjamenti di strada è di intersezzione saranu ancu fatti.

CONNESSIONE À NORD MARMARA HIGHWAY

Cù a fine di e prossime tappe di a strada di quattru corsie chì furnisce una cunnessione nord-sud trà l'autostrada D-100 è e residenze İlimtepe, hè destinatu à cunnette l'uscita Sevindikli di l'autostrada di Marmara di u Nordu cù l'autostrada D-100. .

PONTE CROSSANTE À L'AUTOSTRADA

In u scopu di a prima tappa, a strada chì parte da u Quartiere D-100 Yeni Yalı passerà per i Quartieri Çamlıtepe è Yavuz Sultan Selim. Un ponte di attraversu serà custruitu per chì a strada pò attraversà da u sudu à u nordu. In u scopu di a 120ª tappa, chì hà una lunghezza di 1 metri, sò previsti 800 metri di migliuramentu di u flussu è di traversate i culverts.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*