L'Associazione di Publicità Interattiva Elettu Novu Presidente di u Cunsigliu

L'associazione di publicità interattiva elegge un novu presidente
L'associazione di publicità interattiva elegge un novu presidente

L'Associazione di Publicità Interattiva (IAB), chì svolge e so attività dapoi 10 anni per rinfurzà l'industria di publicità digitale è marketing in Turchia è cuntribuisce à a so crescita sana è sustinibule, hà elettu u so novu presidente di u cunsigliu di amministrazione.

Neslihan Olcay, chì hà servitu cum'è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'IAB dapoi 2 anni, hà trasferitu a so presidenza à Ayşen Akalın, chì hà servitu cum'è Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'IAB per l'ultimi 3 termini, à a scadenza di u so termini.

Ayşen Akalın, u novu presidente di u Cunsigliu di IAB, hè graduatu da l'Università Mimar Sinan, Dipartimentu di Statistiche in 1993. Hà travagliatu cum'è specialista di pianificazione media in l'Agenzia di Publicità Leo Burnett trà 1993-1998. Si trasfirìu a Eczacıbaşı Holding in 1998. Hà cuminciatu à travaglià per Eczacıbaşı Group Consumer Products cum'è specialista in pianificazione è compra di media. Dapoi u 2000, hà pigliatu a pianificazione è a rispunsabilità di compra di e marche di u Gruppu Eczacıbaşı. Cuntinueghja sempre u so duvere cum'è Media, Marketing Digitale è Manager di Comunicazioni Corporate. Serve ancu cum'è Vicepresidente di l'Associazione di Advertisers, membru di u Cunsigliu d'Autoregulazione di Publicità (RÖK), membru di u Cunsigliu di Publicità è membru di u Cunsigliu di Publicità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*