Chì ghjè u sicretu per un bon sonnu? Cosa da fà per un bon sonnu?

ciò chì hè u sicretu di un bon sonnu chì fà per un bon sonnu
ciò chì hè u sicretu di un bon sonnu chì fà per un bon sonnu

U sonnu hè unu di l'elementi più essenziali per mantene una vita sana. Dicendu chì u sonnu hè più cà un simplice prucessu di riposu, unu di l'esperti di DoktorTakvimi.com, Uzm. Ps. Aylin Cengiz Akpınarlı hà parlatu di e meraviglie di u sonnu.

Sonnu, chì copre un terzu di a nostra vita; Hè un prucessu in u quale u cervu hè attivu ma chjusu à stimuli esterni, chì hà effetti impurtanti nantu à a nostra salute mentale è fisica è hè necessariu per noi di guidà una vita normale è sana. Ùn hè micca pussibule di dà una definizione chjara di u sonnu; Dichjarà chì l'incognite nantu à u sonnu cuntinueghjanu sempre è chì parechje ricerche sò state fatte nantu à questu sughjettu, unu di l'esperti di DoktorTakvimi.com, Uzm. Ps. Aylin Cengiz Akpınarlı hà dettu: "U sonnu ùn hè micca solu un prucessu di riposu è silenziu. Hà una struttura cumplessa è misteriosa ", dice. Spiegà chì u sonnu hà funzioni cum'è a regenerazione è a crescita di u corpu, a prutezzione di l'energia metabolica, a prutezzione di u rendiment intellettuale, a maturazione neuronale (REM), l'apprendimentu è a memoria (REM). Ps. Akpınarlı dichjara chì u cervellu hè attivu durante u sonnu, entra in un prucessu di rinnuvamentu neurofisiologicu è di riparazione, è include i prucessi di almacenà ciò chì hè statu amparatu è a preparazione per a veglia. Attenzione à l'impurtanza di u sonnu in a regenerazione di u corpu è u funziunamentu propiu di l'hormone, Uzm. Ps. Akpınarlı dice chì parechji studii anu dimustratu chì u sonnu hè assai criticu per a memoria di registrazione.

Un sonnu normale hè custituitu da 4-5 cicli.

exp. Ps. Aylin Cengiz Akpınarlı dice chì u sonnu hè custituitu basicamente di duie fasi: REM (Movimentu Rapidu di l'Ochju) è Non-REM (Movimentu Non Rapidu di l'Ochju). Spiegà chì ci sò 4-5 ciculi trà REM è NonREM in un sonnu naturali, Uzm. Ps. Akpınarlı cuntinueghja e so parolle cusì: "In u periodu REM, l'attività cerebrale è l'EEG sò simili à u statu di veglia, u tonu musculare diminuite è u statu fisicu hè in u modu più sedentariu. A funzione più impurtante di u sonnu REM hè i movimenti rapidi di l'ochji, durante i quali i sogni sò ancu vistu. Pulse, a respirazione pò esse irregulare è pò aumentà, è pò esse movimenti musculari irregulari. In u sonnu non REM, l'attività cerebrale è a rata metabolica sò bassu. Attività simpatiche, a freccia cardiaca diminuisce. Per d 'altra banda, l'attività parasimpatica aumenta. U periodu REM hè un quintu di u sonnu tutale. In un sonnu normale, u primu REM si trova dopu à una media di 90-120 minuti. In l'omu, u ciculu di u sonnu è u so cuntenutu varianu cù l'età ".

I disordini di u sonnu deve esse esaminatu in detail.

Dichjarà chì u sonnu hè un prucessu assai cumplessu è parechji prublemi cum'è l'insomnia, u disordine di u sonnu eccessivu (narcolepsia), i disordini di u sonnu per via di a respirazione, u ritmu circadianu di u sonnu è i disordini di veglia, parasomnias, disordini di u sonnu per sustanzi o droghe ponu esse sperimentati in questu prucessu. , Dr. Ps. Aylin Cengiz Akpınarlı sottolinea chì i disordini di u sonnu devenu esse esaminati in dettaglio. exp. Ps. Akpınarlı, in l'esame fattu in e persone cù disordini di u sonnu, in più di i sughjetti cum'è a transizione à u sonnu (immersione), l'avvenimenti in u sonnu (sognu, grinding denti, etc.), svegliu (prima, tardi, stile di sveglia), età, medicazione usata, abitudini di sonnu / igiene, altri Ellu dice chì i risultati di a malatia è, se ne necessariu, prucessi cum'è u laboratoriu di u sonnu deve esse esaminatu.

Cosa da fà per un bon sonnu?

exp. Ps. Akpınarlı elenca e cose da esse cunsiderate per un prucessu di sonnu sanu è naturali cum'è seguente:

  • A disciplina di u sonnu hè impurtante. In cunsiquenza, avè rutine cum'è una ora di dorme armoniosa / fissa è u tempu di svegliu è un bagnu calmante prima di dorme aumenterà a qualità di u sonnu.
  • L'adulti chì piglianu longu siesta durante u ghjornu altru ch'è u sonnu di notte disturbanu a so rutina di u sonnu. Dunque, ùn fate micca dorme più di 1 ora.
  • Associate u vostru lettu cù u sonnu. Ùn fate micca attività cum'è manghjà, divertimentu, televisione, altru ch'è attività di sonnu in u vostru lettu.
  • Ùn cunsuma stimulanti cum'è a cafeina, l'alcohol prima di dorme è l'alimenti vicinu à u sonnu. Pudete cunsumà e bevande chì vi rilassanu.
  • Ùn vi forza micca à andà in lettu prima di dorme.
  • A vostra camara deve esse un locu calmu è pacificu chì vi faci sentu sicuru. Avè l'articuli stimulanti o l'odori in a vostra camara darà a qualità di u sonnu. Inoltre, assicuratevi chì a vostra stanza hè una stanza scura o micca troppu luminosa.
  • A luce di u sole durante u ghjornu, ottene abbastanza ossigenu è l'eserciziu regularmente aumentanu a qualità di u sonnu di notte.

1 Comment

  1. Gran post, grazie per sparte !!! – Prufessore duttore Paulu Coelho

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*