Supportu di Fertilizanti à u Fabbricante chì Raccolta Rifiuti di Imballaggi Agriculi

Supportu di fertilizzanti à u pruduttore chì raccoglie i rifiuti di imballaggi agriculi
Supportu di fertilizzanti à u pruduttore chì raccoglie i rifiuti di imballaggi agriculi

U prughjettu di raccolta di rifiuti di imballaggi agriculi, iniziatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir in Menderes Değirmendere per incuragisce a produzzione agricula in armunia cù a natura, cuntinua. U pruduttori hà ancu sorrisu cù u prughjettu, in quale quasi duie tunnellate di rifiuti di imballaggi agriculi sò stati riintroduti in l'ecunumia finu à avà. U vermicompost organicu hè statu distribuitu à i pruduttori di Değirmendere implicati in u prugettu in cambiu di i rifiuti chì anu cullatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu, chì hè stata implementata in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", è chì permette a cullizzioni di i rifiuti di imballaggi agriculi, chì dannu a salute publica è ambientale, cù tecniche speciali, cuntinua. Cù u prughjettu iniziatu in Menderes Değirmendere Village, quasi duie tunnellate di rifiuti di imballaggi agriculi sò stati inclusi in u prucessu di riciclamentu in trè mesi è purtati in l'ecunumia. Un litru di vermicompost liquidu organicu hè statu distribuitu à i pruduttori 71 in Değirmendere, chì cullighjanu i so rifiuti di imballaggio in sacchetti speciali distribuiti da a Municipalità Metropolitana, in cambiu per ogni saccu, chì permettenu à i so terreni di esse di più qualità è produtividade.

A cerimonia di distribuzione di fertilizzanti in Menderes Değirmendere Village hà assistitu da Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir è Yıldız Devran, Fatma Ekicioğlu, Membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u sindaco di Menderes, Kay Menderes Mustafa Mustafa. A moglia di Aslı Kayalar, Değirmendere Agricultural Development Cooperative President Aykut Dikmen, Değirmendere Village Headman Hüseyin Yıkar è i pruduttori.

"Cù u triplu lavatu, ùn hè più un rifiutu periculosu"

Parlendu à a ceremonia di distribuzione, u Subsegretariu Generale Metropolitanu di İzmir, Yıldız Devran, hà ricurdatu chì anu iniziatu u prugettu u 25 di settembre è hà dettu: "Stu prughjettu hè statu sviluppatu per a raccolta separata di i rifiuti di imballaggio di pesticidi agriculi utilizati in agricultura. L'impurtanza di u prugettu hè duvuta à i so benefici ambientali è ecunomichi. I pacchetti chì cuntenenu pesticidi sò cunsiderati rifiuti periculosi. Tuttavia, quandu a tecnica chjamata triplu lavatu, cum'è accettata da i normi internaziunali, hè aduprata, hè diventata in un rifiutu di imballaggio normale. Quandu diventa un rifiutu di imballaggio, hè riciclatu in l'ecunumia è trasfurmatu in materie prime cù l'attivazione di cullettori di rifiuti licenziati. Dapoi u ghjornu chì avemu principiatu u prugettu, avemu cullatu quasi duie tunnellate di rifiuti. Dunque, duie tunnellate di rifiuti ùn eranu più periculosi è riciclati à l'ecunumia cum'è rifiuti di imballaggio. Mencionendu chì i fertilizzanti organici sò stati distribuiti per incuragisce i pruduttori chì recullanu i rifiuti di imballaggi agriculi in sacchetti speciali distribuiti da a Municipalità Metropolitana, Devran hà ringraziatu tutti i pruduttori chì sustenevanu u prugettu.

"Continueremu à sustene u fertilizante"

Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà enfatizatu chì u prugettu hà assai benefici è hà dettu: "Prima di tuttu, preveneremu i danni à a nostra terra da i rifiuti di imballaggi agriculi. Semu in i cunfini di u bacinu di Tahtalı Dam, chì risponde à u 30 per centu di i bisogni d'acqua potabile di İzmir. Hè ancu impurtante chì questi rifiuti sò stati cullati in questu bacinu. Purtà sti rifiuti in l'ecunumia hè un altru valore. A riunione di i fertilizzanti organici chì distribuemu à u pruduttori cù a pianta è a terra significa chì prutegemu a nostra aria, l'acqua è a terra. U prugettu cuntinueghja. Seremu quì finu à chì i nostri pruduttori raccoglie i rifiuti è continueremu à sustene i fertilizzanti ".

Aykut Dikmen, presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agricola Menderes Değirmendere, hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di İzmir per avè principiatu u prugettu in Değirmendere. Mahmut Özdemir, unu di i pruduttori di Değirmendereli chì avia u dirittu à u sustegnu di vermicompost, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di u prugettu è hà dettu: "In precedenza, eramu o ghjittassi i rifiuti di imballaggi agriculi o li dava à i venditori di rottami. Ma grazia à stu prughjettu, prutegemu a natura è ricevemu sustegnu di fertilizzanti organici ". I pruduttori Ahmet Kuşçu, Mehmet Yüce è Harun Çalıkkılıç anu ancu mintuatu l'impurtanza di l'agricultura in armunia cù a natura è anu manifestatu a so satisfaczione per a continuazione di u prugettu chì prutegge a terra è rende a produzzione agricula sustenibile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*