Turchia è Mongolia Cullaburavanu in l'Area di Zone Libere

Turchia è Mongolia cooperanu in u campu di e zoni liberi
Turchia è Mongolia cooperanu in u campu di e zoni liberi

Gonca Yılmaz Batur, Vice-Ministru di u Cummerciu, è Bold Ravdan, Ambasciatore di Mongolia in Ankara, firmavanu u "Memorandum d'Intensa nantu à a Cooperazione in u Campu di e Zone Libere" per sviluppà relazioni mutuali.

A cerimonia di firma hè stata tenuta à u Ministeru di u Cummerciu cù a participazione di Gonca Yılmaz Batur, Vice Ministru di u Cummerciu, è Bold Ravdan, Ambasciatore di Mongolia in Ankara.

Batur, in u so discorsu quì, hà dettu chì u memorandum d'intesa in u campu di i zoni liberi hè basatu annantu à un travagliu intensu.

Dichjarà ch'elli cuglieranu i frutti di i so sforzi in a 2018a Reunione di u Cumitatu di Cummerciu è Ecunumia Cunghjunta tenuta in Ulanbator, a capitale di Mongolia in 8, Batur hà nutatu chì, cum'è u Ministeru, anu riflessu i risultati di i so sforzi da tandu in u testu. cù l'accettazione cumuna di i dui lati.

Batur hà dichjaratu chì u testu dittu serà unu di i primi passi di una cooperazione efficace è à longu andà.

Dichjarà chì u Memorandum of Understanding si focalizeghja nantu à i zoni liberi, Batur hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di sparte e nostre sperienze è pudemu trasfiriri a legislazione è e pratiche di i dui paesi à l'altru". disse.

Batur hà dichjaratu chì u voluminu di u cummerciu di i dui paesi in 2020 era 34 milioni di dollari, sottu à a figura dumandata, è hà dettu chì u voluminu di u cummerciu è u numeru di i prudutti cummirciali deve cresce quandu i rilazioni storiche è culturali di i partiti sò cunsiderate.

Batur hà aghjustatu chì cù l'accordu firmatu, i zoni liberi cumincianu ancu à cuntribuisce à i sviluppi cumuni in u campu di u cummerciu è l'investimentu.

Bold Ravdan, Ambasciatore di Mongolia in Ankara, hà ancu indicatu à a fratellanza di i dui paesi è hà spressu chì u voluminu di u cummerciu aumenterà cù u memorandum firmatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*