Uzundere Centru di i zitelli è di a ghjuventù hà iniziatu l'operazioni

U Centru di i zitelli è di a ghjuventù di Uzundere hè statu messu in opera
U Centru di i zitelli è di a ghjuventù di Uzundere hè statu messu in opera

A Municipalità Metropolitana di İzmir hà attivatu u Centru di i zitelli è di a ghjuventù (ÇOGEM) in Uzundere per tutti i gruppi affettati da u terrimotu. In u centru, chì cuntribuisce à u sviluppu psicosociale di i zitelli è i ghjovani affettati da u terrimotu, seranu ancu furniti furmazioni è servizii di cunsigliu psicologicu per adulti.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinua u so sustegnu à i citadini affettati da u terrimotu di u 30 d'ottobre. A Municipalità Metropolitana, chì hà postu e vittime di u terrimotu in a so propria residenze in Uzundere, hà apertu un Centru di i zitelli è di a ghjuventù (ÇOGEM) in a regione per cuntribuisce à u sviluppu psicosociale di i zitelli è i ghjovani affettati da u terrimotu.

In u Centru, chì hè coordinatu da a Direzzione di u Serviziu per a Famiglia è i zitelli sottu u Dipartimentu di Prughjetti Suciali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a furmazione settimanale è l'attellu per a pre-scola, l'età scolastica è l'adulti seranu tenuti, è serà furnitu un cunsigliu psicologicu.

Si feranu proiezioni di film

In u centru, furmazioni chì migliurà e cumpetenze cognitive, suciali, emotive, mutore è linguistiche di i zitelli in età prescolare seranu datu da psicologi, cunsiglieri psicologichi, guide di sviluppu di u zitellu è prufessori di educazione fisica. In u ferraghju, "Atelier di ginnastica", "Atelier di pupi di ghjoculi", "Atelier di pupi di calzini", "Atelier di racconti" è "Atelier di hobby". Dui attelli si feranu cù i tituli di « Fotografia » è « Diariu di una piccula cooperativa » per i sculari di u primariu è di u culleghju. In u centru, i furmazioni di salute di a cumunità per l'adulti seranu furniti da l'esperti di u Dipartimentu di Salute Comunitariu di a Municipalità Metropolitana, è i furmazioni è i servizii di cunsigliu psicologicu seranu furniti da l'esperti di l'Unità di i diritti di u zitellu per prutege i zitelli. Inoltre, e proiezioni di film seranu urganizate per i zitelli in età prescolare è scola.

Ci hè ancu a classe EBA

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà attribuitu 224 residenze in Uzundere à e vittime di u terrimotu per un annu di usu. I sopravviventi di u terrimotu chì stanu in appartamenti, induve tutti i so bisogni da i bianchi à i mobili sò scontri, puderanu piglià mobili è i prudutti bianchi cun elli quand'elli abbandunonu e residenze. L'elettricità, l'acqua, i bills di carburante è e spese cumuni di l'appartamenti seranu ancu pagati da a Municipalità Metropolitana di Izmir per un annu. Fornendu carte di shopping, igiene è supportu di pacchetti alimentari à e vittime di u terrimotu in Uzundere, Metropolitan hà ancu creatu una "classe EBA" è furnia supportu di tablette per i zitelli chì ricevenu educazione à distanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*