Satellite Cube ASELSAT 3U mandatu in orbita cù Falcon 9 Rocket

Satellitu aselsat u-kup mandatu in orbita cù a raquette Falcon
Satellitu aselsat u-kup mandatu in orbita cù a raquette Falcon

ASELSAT, custituitu da cumpunenti ASELSAN integrati in a piattaforma prodotta da ITU, hè stata purtata in orbita cù Falcon 24 da a Base di Cape Caneveral u 2021 di ghjennaghju di u 9.

In Falcon 9 Block 5, induve u lanciamentu hè accadutu, u booster rocket B1058 hè statu tornatu à a Terra per esse usatu di novu dopu avè guadagnatu altitudine è velocità. I boosters di razzi B1058 sò stati ancu utilizati in u primu lanciu di l'equipaggiu da a terra US in un bellu pezzu.

U Satellite Cube ASELSAT 3U, chì hè statu sviluppatu interamente cù risorse ASELSAN cum'è parte di u Prughjettu R&D d'autore, era in strada per a Florida-USA per esse piazzatu in orbita cù u razzi Falcon 14 di SpaceX u 2021 di ghjennaghju di u 9.

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, in quantu à u sughjettu, "U #ASELSAT 3U Cube Satellite, chì hè statu sviluppatu per scopi scientifichi da ASELSAN inseme cù l'Università Tecnica di Istanbul, in u scopu di a cooperazione università-industria cù risorse domestiche è naziunali, hè statu mandatu in orbita induve serve oghje cù a raquette di SpaceX. #ASELSAT scaricarà l'imaghjini chì uttene cù a carica di a camera à a stazione di terra, è raccoglie dati statistici nantu à l'ambiente spaziale cù a carica di a carta digitale. Felicita à tutti quelli chì anu passatu a prova ". hà fattu una dichjarazione.

Quandu ASELSAT hè piazzatu in orbita è e installazioni necessarie sò furnite, u Trasmettitore X-Band sviluppatu da ASELSAN è a camera d'alta risoluzione nantu à u satellitu cubi trasmettenu l'imaghjini pigliati à una risoluzione di circa 30 m à a stazione di terra.

ASELSAT;

  • A camera scaricherà l'immagine ottica ottenuta cù a carica utile à a stazione di terra per via di u sottosistema di downline X-Band.
  • A carta digitale cuglierà dati statistichi nantu à l'ambiente spaziale cù u dosimetru di radiazione è u sensoru di temperatura nantu à a carica utile è furnisce risorse per i satelliti futuri.

In questa prima missione, induve SpaceX mandarà parechji satelliti chjuchi, ci sò un totale di satelliti 143. A carica di stu prugramma, chì riduce significativamente u costu, hè custituita da 10 satelliti Starlink è u restu hè custituitu da satelliti cubi è microsatelliti.

U più altu numeru di satelliti mandati simultaneamente in u spaziu finu à avà, cù 108, appartene à a missione NG-2018 Cygnus, chì hà fattu in 10.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*