Old Mardin Road principia i travaglii di rinnuvamentu

A strada di Mardin sarete voi
A strada di Mardin sarete voi

A municipalità metropolitana di Diyarbakir hà iniziatu i travaglii di espansione è rinnuvamentu di a strada di 4.5 chilometri chì unisce l'antica strada Mardin à a nova strada Mardin in u Distrettu Sur.

Diyarbakir Metropolitan Municipality Road Construction Maintenance and Infrastructure Coordination Department cuntinueghja i so travaglii di custruzzione, mantenimentu è riparazione di strade in tutta a cità. U Dipartimentu di Custruzzione Stradale, Mantenimentu è Coordinazione di l'Infrastruttura principia i travaglii di rinnuvamentu di l'antica Strada Mardin in u Distrettu Sur, chì hè inclusa in u scopu di u prugramma 2021.

L'allargamentu di a strada, 4.5 ponte, 1 metri di muru di contenimentu di pile è strutture d'arte seranu rinnuvati cumplettamente in a sezione di 620 chilometri da u Ponte Bağıvar nantu à a vechja Strada Mardin à a nova Strada Mardin. U sottupassu situatu à u locu induve si trova a vechja Tekel Drink Factory serà allargatu è un novu ponte di 71 metri serà custruitu invece di u vechju ponte chì cunnetta à u quartiere Çarıklı.

Quandu i travaglii sò finiti, u pavimentu di 3 metri di larghezza, i pali di l'illuminazione, è a strada di 14 metri di larghezza saranu cunfortu è sicuru è messu in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*