A pruibizione di caccia à l'acciuga pò estenderà

U Ministru hà annunziatu chì a prohibizione di a caccia di l'acciuga pò esse allargata
U Ministru hà annunziatu chì a prohibizione di a caccia di l'acciuga pò esse allargata

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà signalatu chì a pruibizione di 10 ghjorni per a caccia di l'acciuga in u Bosforu è u Mari Neru serà allargata. A pesca di l'acciuga hè stata parzialmente fermata da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, a Direzzione Generale di Pesca è Pesca.

A pruibizione di caccia à l'acciuga pò estenderà

U Ministru Pakdemirli, chì hà scontru cù u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Reporters di l'Ecunumia (EMD), hà dettu chì l'acciughe sò assai più chjuche di ciò chì deve esse, seguitemu. Unu di i mutivi principali per a piccula dimensione di l'acciughe hè fattori ambientali è climatichi. Seguimu u prucessu. A pruibizione di caccia pò esse allargata gradualmente per 10 ghjorni, se no, per altri 10 ghjorni. Quasi 5 mila pesci puffer sò stati catturati in un mesi. U sustegnu pagatu hè 50 mila lire. L'applicazione hè stata successu. In particulare, circa 230 mila individui, chì sò i radichi più velenosi è periculosi, sò stati cullati. Sta caccia permette à altri pesci di sopravvive. Aumentà u scopu di sustegnu à i pesci paffu è a pianificazione per copre altre spezie sò ancu in l'agenda. Ci sò 50 tippi di pufferfish. U sustegnu iniziale di a pesca era per i pesci globu, ora un sustegnu serà datu à quelli chì catturanu altri tipi più chjuchi di pesci globu.

Perchè a caccia di acciughe hè stata pruibita

In u risultatu di l'osservazioni è di l'ispezioni fatte è di i studii di monitoraghju realizati da l'istituzioni di ricerca, hè statu determinatu chì ci era un aumentu di a proporzione di individui sottu à a lunghezza di catchable legale è i rendimenti di carne eranu abbastanza bassi in pesci d'acciuga in u Bosforu è u Mari Neru.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*