U Third Block Export Train da Turchia à Cina hè statu mandatu da a Stazione di Ankara

u terzu trenu d'esportazione di bloccu da turchia à cine ugurlandi da ankara garri
u terzu trenu d'esportazione di bloccu da turchia à cine ugurlandi da ankara garri

Dopu à l'operazione riescita di dui treni d'esportazione chì operanu trà Turchia è Cina via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Centrale in dicembre di l'annu passatu, oghje u terzu trenu d'esportazione in bloccu trà Turchia è Cina serà lanciatu in una cerimonia tenuta à 29. : 2021 u venneri 10.00 di ghjennaghju di u XNUMX. Hè statu mandatu da a Stazione Ferroviaria di Ankara.

À a ceremonia; Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica Turca Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük, ufficiali è membri di a stampa.

Facendu un discorsu in a ceremonia, u Ministru Dönmez hà dichjaratu chì prima l'esportazioni in Cina per mare duravanu da 45 à 60 ghjorni, è hà sottolineatu chì questu serà avà fattu in 15-20 ghjorni per ferrovia. Enfatizendu chì a prima esportazione di boru in Cina hè stata realizata cù a cooperazione di Eti Maden è TCDD, Dönmez hà nutatu chì l'espurtazioni minerali di Turchia in 2020, escludendu l'oru, anu diminuitu da 1 per centu in paragunà à l'annu precedente, righjunghjendu 4,27 miliardi di dollari.

U Ministru Dönmez hà dettu chì u nostru trenu di 754 metri di lunghezza, 42 contenitori caricati darà prudutti di boru raffinati chì partenu da Eskişehir Kırka à Xian, Cina, in un periodu di 2 settimane, è hà aghjustatu: "U minerale di boru hè una di e zone in chì simu forti in u mercatu Chinese. "Eti Maden hà una figura di vendita di circa 1 million tunnillati in u mercatu Far East" - "Vindemu 60 à 70 per centu di sta figura, vale à dì, 600 à 700 mila tunnellate di prudutti di boru annu, à a Cina".

Ricordendu chì Turchia hà un rolu chjave in u Prughjettu Belt and Road, chì hà u scopu di creà una strada cummerciale ininterrotta da Pechino à Londra, Dönmez hà dettu: "Quandu l'investimenti chì avemu fattu in ferrovie in l'ultimi anni sò cumminati cù stu prughjettu, avemu più di 40 opere in una zona di circa 60 milioni di metri quatratu, paese è a pupulazione mundiale di 4,5 miliardi entra in u nostru hinterland. U rinfurzamentu di a reta trà Londra è Pechino è a crescita ulteriore di l'ecunumia di i paesi cù una dimensione di circa 25 trilioni di dollari nantu à a strada apre novi finestri di opportunità per noi. hà fattu a so valutazione.

U trenu chì ghjunghjerà à a Cina viaghja 7 mila 792 chilometri, passerà per 2 cuntinenti, 2 mari è 5 paesi, è ghjunghjerà in Cina in 12 ghjorni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*