I travaglii di custruzzione di u trenu d'alta velocità sò cuminciati in Yenişehir

I travaglii di custruzzione di u trenu d'alta velocità in Yenişehir sò iniziati
I travaglii di custruzzione di u trenu d'alta velocità in Yenişehir sò iniziati

L'offerta per u prughjettu di u trenu d'alta velocità affidabile è ecologicu, chì passerà à traversu i cunfini di u distrettu di Yenişehir di Bursa è risparmià u tempu permettendu u sviluppu ecunomicu di a regione, hè stata fatta da u Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di l'Infrastruttura. Investimenti in Aostu 2020, 201 chilometri longu Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli. Kalyon İnşaat hà vintu l'offerta per a Custruzzione di a Linea Ferroviaria High Standard è a Fornitura di Sistemi Elettromeccanici.

In u scopu di l'offerta, ci sò 95 chilometri di linea Bursa-Bandırma, 56 chilometri di linea Bursa-Yenişehir è 50 chilometri di linea Yenişehir-Osmaneli.

U sindaco di Yenişehir, Davut Aydın, hà dettu: "Cum'è a cumpagnia di l'imprenditore, Kalyon İnşaat; Per inizià i travaglii nantu à a Linea di Trenu Alta Velocità Yenişehir-Osmaneli di 50 chilometri, intornu à Yenişehir Ebeköy nantu à una superficie di circa 45000 m², cù una zona chiusa di 6500 m², chì hè previstu per esse cumpletu in Aprile di questu annu, dormitori per u persunale 500-600, una cucina, un attellu induve a manutenzione è a riparazione di i veiculi seranu fatte, Ellu hà dichjaratu chì u situ di custruzzione, chì averà un magazzinu, uffizii di travagliu è un laboratoriu, hà principiatu u so travagliu ".

"Desiderendu chì i travaglii seranu finiti u più prestu pussibule, hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità, chì seranu utilizati per u trasportu di passageri è di merci, sò previsti per esse finiti in trè anni".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*