Definizione di a professione di mantenimentu YHT Set

U travagliu di mantenimentu di u set hè definitu
U travagliu di mantenimentu di u set hè definitu

U Prughjettu "MAPDaR High-Speed ​​​​(YHT Set Maintainer Profession hè definitu è ​​ricunnisciutu)", chì hè statu iniziatu sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, avia u dirittu di riceve una cuncessione di 193 Euro da l'UE.

Cù u "Proghjettu MAPDaR (YHT Set Maintenance Profession hè Definitu è ​​Ricunnisciutu) High-Speed ​​​​" realizatu sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, a cunniscenza, e cumpetenze è e cumpetenze di u staffu tecnicu chì travaglià in u i prucessi di mantenimentu è di riparazione di i treni d'alta velocità (YHT) seranu ottimizzati.

U prughjettu, chì hè statu preparatu sottu a coordinazione di TCDD Taşımacılık AŞ, hè statu sottumessu à l'Agenzia Naziunale in u scopu di l'attività di Partenariati Strategici Erasmus + Formazione Professionale in a chjama di pruposte 2020. U prugettu era trà i 239 prughjetti scelti trà 30 pruposte è hà u dirittu di riceve una cuncessione di 193 Euro da l'Unione Europea.

I partenarii di u prugettu, chì serà realizatu da TCDD Taşımacılık AŞ, seranu TREX Froehlich und Wachsmann GbR da Germania, Associazione di Cunniscenza Certificata da u Regnu Unitu d'Inghilterra, CERTIFER SA da Francia, Associazione di Ingegneri Ferroviari da Turchia è Çınarlı Vocational and Technical Anatolian. Liceu.

"U Necessità di Risorse Umane per Operare Set YHT Aumenterà"

U General Manager Hasan Pezük hà iniziatu u so discorsu ringraziendu tutti i stakeholder à a Direzzione Generale di TCDD Transportation, induve a riunione in linea di u prugettu hè stata.

U General Manager Pezük hà dettu chì, per via di l'investimenti prioritari in ferrovie dapoi u 2003, Turchia hè unu di i pochi paesi operatori YHT in u mondu.

Dichjarà chì a lunghezza di a ferrovia, chì hè di 12 chilometri, ghjunghjerà à 803 chilometri in 2023 cù i prughjetti di ferrovia d'alta velocità è d'alta velocità sottu à a guida di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Pezuk hà dettu chì mentre u serviziu furnitu à 16. per centu di a pupulazione cù a linea YHT 675-kilometer hè sempre sparghje in tuttu u paese, tramindui l'inseme YHT Hà dettu ancu chì a necessità di risorse umane per uperà sti setti crescerà.

Apuntendu chì i licei prufessiunali, i scoli prufessiunali è e facultà sottu u paraplu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Cunsigliu di l'Educazione Superiore ghjucanu un rolu assai impurtante in l'elevazione di e risorse umane di standard internaziunali chì u settore ferroviariu hà bisognu, Pezük hà dettu chì l'ingegneri. , i tecnichi è i travagliadori chì anu graduatu da questi centri di furmazione anu firmatu assai prughjetti di successu in u settore ferroviariu. Ellu disse chì l'anu tiratu.

"U persunale tecnicu serà furmatu cum'è i so equivalenti europei"

Indicà chì a reta ferroviaria di Turchia hè destinata à esse operata in cunfurmità cù e regule è i principii di l'interoperabilità (TSI) di i sistemi ferroviari naziunali di l'Unione Europea cù quale hè integrata, Pezuk hà dettu: "Serà assicuratu chì a cunniscenza, e cumpetenze è e cumpetenze di u Unione Europea. u persunale tecnicu chì farà u travagliu serà ottimizatu, furmatu è certificatu cum'è i so equivalenti europei nantu à a basa di l'assicuranza di qualità. À u listessu tempu, a professione di u guardianu di l'inseme YHT, rispunsevuli di a qualità è a sicurità di l'operazione YHT, serà purtata à i standard occupazionali naziunali è internaziunali.

"U prughjettu hè previstu per esse cumpletu in 36 mesi"

Dichjarà chì u prughjettu avarà un impattu direttu nantu à l'aumentu di a qualità di serviziu, a creazione di prucessi di mantenimentu sicuri è l'operazione YHT sicura, Pezuk hà dettu chì l'ughjetti di u prughjettu di l'UE 2020 seranu realizatu l'apprendimentu permanente è a mobilità, aumentendu a qualità è l'efficienza. di l'educazione è di a furmazione, incuraghjendu a creatività, l'innuvazione, l'inclusione suciali è l'impieghi.Ellu hà nutatu chì copre ancu i prublemi di a dispunibilità crescente.

Pezuk hà dichjaratu chì u prugettu, chì hè statu iniziatu oghje è hè previstu di esse cumpletu in 36 mesi, furnisce guadagnà assai impurtanti per u settore in u futuru, è cuntribuisce significativamente à a furmazione di risorse umane cù i normi internaziunali chì u settore ferroviariu hà bisognu. , chì diventa più forte è si sviluppa ghjornu per ghjornu. Dopu à u so discorsu, u General Manager Hasan Pezük hà firmatu u "documentu di memoria", chì hè a memoria di u prugettu, è vulia chì u prugettu sia benefica per u settore è u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*