7 Suggerimenti impurtanti per i Pacienti d'Asma nantu à Covid è Vaccinazione

Cunsiglii impurtanti per i malati d'asma nantu à covid è vaccine
Cunsiglii impurtanti per i malati d'asma nantu à covid è vaccine

In l'asma, l'infizzioni ponu aumentà a freccia di l'attacchi. I studii realizati durante u prucessu pandemicu revelanu chì l'asma ùn aumenta micca u risicu di COVID-19, ma a rata di morte assuciata à COVID-19 aumenta in i pazienti chì l'asma ùn hè micca sottu cuntrullatu. A vacuna COVID-19, chì hè stata implementata in u mondu sanu, pò esse amministrata à altri pazienti d'asma, eccettu quelli chì anu reazzioni allergii à i vaccini è alcune droghe, è quelli chì anu una storia di allergii gravi. Memorial Ankara Hospital, Dipartimentu di Malattie Allergii Prof. Dr. Adile Berna Dursun hà datu infurmazioni nantu à l'infezzione è a vaccinazione COVID-19 in i malati d'asma.

 U numeru di pazienti cresce ghjornu per ghjornu

Hè cunnisciutu chì ci sò circa 335 milioni di malati d'asma in u mondu sanu, è circa 4 milioni in u nostru paese, è questi numeri aumentanu ghjornu per ghjornu. In u nostru paese, l'asma hè vistu in 100-5 da ogni 7 adulti è 100-13 da ogni 14 zitelli. In altri palori, l'asma hè un prublema di salute publica chì pò esse vistu in tutti i gruppi di età in u mondu sanu. Cumu u prucessu pandemicu è a vacuna COVID-19 affettanu i pazienti asma è ciò chì deve esse fattu sò trà i temi chì sò curiosi.

Diversi fatturi individuali ponu causà asma.

L'asma hè una cundizione crònica causata da un restringimentu di e vie aeree (bronchi) per via di inflammazioni non microbiche. L'asma, una malatia carattarizata da una tosse recurrente è aggravante, mancanza di respirazione, sibilanti, sibilanti o fischi, è una sensazione di strettezza / pressione in u pettu, ponu presentà unu o più di sti sintomi inseme. Diversi fattori specifichi à ogni individuu (allergens, eserciziu, contaminazione di l'aria, chimichi, fumu di sigaretta, aria fridda, stress, etc.) ponu ghjucà un rolu in l'emergenza di sintomi.

A prova di a funzione pulmonaria dà indizi diagnostichi impurtanti

A storia medica di l'individuu hè a guida più ovvia in u diagnosticu di l'asma. Tuttavia, deve esse realizatu un esame fisicu cumpletu è una prova di funzione pulmonaria, chì hè a prova più impurtante per u diagnosticu di l'asma. I testi di a funzione pulmonaria ponu esse realizati in l'ambiente di l'uspidale, è ancu remotamente, grazie à e novi tecnulugia durante u periodu pandemicu.

U scopu hè di cuntrullà a malatia

U scopu di u trattamentu di l'asma hè di cuntrullà a malatia. L'asma pò esse soprattuttu cuntrullata per determinà l'ugettivi cumuni in u trattamentu di l'asma è facendu piani in cunseguenza, in cuuperazione trà u duttore è u paziente / parente di u paziente. Prima di tuttu, hè impurtante di determinà i triggers specifichi per ogni individuu è di riduce l'esposizione à questi triggers, se pussibule, per prevene. A rivisione di e malatie cum'è a rinitis allergique, l'allergii à a droga, i polipi nasali è a sinusite crònica chì ponu accumpagnà l'asma è l'urganizazione di trattamenti adattati per questi disordini sò un altru fattore efficace in u cuntrollu di l'asma. U prossimu tappa hè a pianificazione di a terapia di droga appropritata specifichi per l'individuu.

Asma Covid-19  Ùn aumenta u risicu di trasmissione

L'effettu di u virus COVID-19 nantu à i malati d'asma è cumu i pazienti d'asma duveranu piglià precauzioni in questu prucessu sò trà i sughjetti più curiosi. I studii da u principiu di a pandemia ùn anu micca dati nantu à un risicu aumentatu di COVID-19 in i pazienti cù asma. Tuttavia, hè statu dimustratu chì a rata di mortalità assuciata à COVID-19 hè aumentata in i pazienti chì l'asma ùn hè micca sottu cuntrullata. Per quessa, i pazienti chì anu difficultà à cuntrullà l'asma duveranu prestà a massima attenzione à e precauzioni di coronavirus è dumandà à una istituzione di salute per approcci di trattamentu per cuntrullà l'asma.

Ciò chì i pazienti d'asma anu da fà per superà u prucessu pandemicu cù u minimu quantità di prublemi;

  • L'usu regulare di droghe per cuntrullà l'asma deve esse cuntinuatu è ùn deve mai esse interrottu.
  • I pazienti asmatici severi duveranu cuntinuà i so trattamenti biologichi è i trattamenti di cortisone orali sottu u cuntrollu di u duttore.
  • Un pianu d'azzione scrittu per un attaccu d'asma (infurmazione nantu à i trattamenti chì u paci pò inizià in casu d'attaccu è a gestione di l'attaccu) deve esse datu à ogni paziente.
  • I Pacienti chì ùn ponu micca vene à l'istituzione di salute, ùn volenu micca vene o sò in riscu di vene pò esse seguitu in centri cun infrastruttura tecnologica di accessu remoto.
  • L'usu appropritatu di maschere, mantenendu a distanza suciale è prestendu attenzione à l'igiene di e mani deve esse cuntinuatu senza interruzzione. Hè ancu deve esse tenutu in mente chì l'usu eccessivu di disinfettanti pò causà sintomi.
  • I malati asmatici anu ancu esse vaccinati per a gripe (influenza di stagione).

Piglià in modu efficace tutte e misure per u cuntrollu di l'asma durante a pandemia di COVID-19 portarà à una diminuzione di i morti ligati à COVID-19 in i pazienti asmatici.

A reazione allergique hè rara dopu a vaccinazione. 

I vaccini cù diverse caratteristiche sò stati sviluppati per COVID-19 è queste tappe di sviluppu sò sempre in corso. In questu cuntestu, l'effetti secundarii cum'è lucale (in u situ di l'applicazione) rosse-inflamazioni, febbre è fatigue sò signalati contr'à i vaccini. In generale, u sviluppu di reazzioni allergii à i vaccini hè raru, cù menu di 1 amministrazione per 1 milione di dosi. Hè statu infurmatu chì l'anafilassi (shock allergicu) hè osservatu una volta in 19 200 dosi cù a vacuna Pfizer-BioNTech, unu di i vaccini mRNA COVID-000 chì ùn sò micca dispunibili in u nostru paese in u mumentu, è una volta in 360 000 dosi cù a vaccina Moderna. Hè trà i dati chì 1 per centu di i casi chì anu sviluppatu anafilassi anu avutu una storia di reazzione allergii seriu prima è 81 per centu di reazzioni allergii cù sta vacuna sò stati osservati in i primi 71 minuti dopu l'amministrazione.

Attenzione, quelli chì anu una storia di reazione allergique à a vacuna!

In cunsiderà l'ocurrenza rara di anafilassi cù a vacuna mRNA COVID-19 è u fattu chì l'infezione da COVID-19 hè una cundizione clinica chì pò causà a morte, a vacuna pò ancu esse amministrata à i pazienti cù asma, cù l'eccezzioni di i seguenti casi. Tuttavia, sta cundizione deve esse diagnosticata da un duttore.

  • Quelli chì anu avutu l'anafilassi cù a prima amministrazione di vaccina COVID-19
  • Quelli chì anu una storia precedente di reazzione allergica severa à qualsiasi vaccina
  • Quelli chì sò allergii à droghe laxative, corticosteroidi di depot è medicazione di stomacu antiacid

Quelli chì anu una storia di allergii attenti!

Indipendentemente da u tipu di vaccina contra coronavirus, hè cunsigliatu chì l'individui cù una storia di reazione allergica severa raportanu sta situazione à a squadra di amministrazione di a vacuna, chì a vacuna deve esse amministrata in una istituzione sanitaria cù facilità di risposta d'emergenza, è chì deve esse osservata. per almenu 30 minuti dopu a vaccinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*