TCIP Chjamatu per 100 Per centu Assicuranza durante a Settimana di u Terremotu

Dask hà fattu un percentu di chjama d'assicuranza durante a settimana di u terrimotu
Dask hà fattu un percentu di chjama d'assicuranza durante a settimana di u terrimotu

Ricordendu l'impurtanza di l'Assicuranza Ubligatoria di u Terremotu durante a Settimana di u Terremotu di u 1 à u 7 di marzu, TCIP hà annunziatu chì a tarifa d'assicuranza in Turchia hè di 57 per centu. Enfatizendu a necessità di piglià precauzioni contr'à i terrimoti, u Coordinatore TCIP Erdal Turgut hà dichjaratu chì anu implementatu a campagna "Who Gets TCIP Made Wins" in questu cuntestu è hà dettu: "Asperemu chì a produzzione di pulitica cuntinueghja sempre più dopu a campagna". Dopu à cumpiendu u 30 per centu di i schedarii di danni dopu à u terrimotu di u 94 d'ottobre di Izmir, a quantità di pagamentu di danni fattu da TCIP da u so stabilimentu hè di 760 milioni di TL.

L'Istituzione d'Assicuranza di Disastru Naturale (DASK) hà enfatizatu l'impurtanza di esse preparatu per un terrimotu in una dichjarazione chì hà fattu à l'occasione di a settimana di u terrimotu di marzu 1 - 7. Oghje, più di 10 milioni di case in Turchia sò in guaranzia cù l'Assicuranza Ubligatoria di Terremoti, chì hè a più impurtante garantia finanziaria contru i terrimoti. A tarifa d'assicuranza in Turchia hè di circa 57 per centu.

U coordinatore TCIP Erdal Turgut, chì hà dichjaratu chì tutti duveranu esse cuscenti di a realità di u terrimotu è piglià precauzioni facendu a so parte, hà dettu:

"Esprimimu à ogni opportunità chì a vasta maiuranza di e terre di u nostru paese sò in risicu di terremoti. Ùn basta à ricurdà stu risicu solu dopu à i terrimoti, ci vole à esse cuscenti in ogni mumentu è piglià e precauzioni necessarie. In questu cuntestu, cum'è TCIP, assicuremu chì i nostri citadini paganu prime assai assequibili è assicuranu e so case cù l'Assicuranza Ubligatoria di Terremotu. Vulemu enfatizà chì l'Assicuranza Ubligatoria di Terremoti hè a misura finanziaria più efficace per esse pigliata contr'à i terremoti. In ogni casu, quandu guardemu à i tassi di l'assicuranza, avemu sempre una longa strada per andà. Hè per quessa chì avemu principiatu una mubilizazione in u 2021. Mentre aumentemu a cobertura di i nostri assicurati in u scopu di a nostra campagna "Chi riceve TCIP Wins", ùn pigliamu micca a differenza di premium. Durante a settimana di u terrimotu, invitemu tutti i pruprietarii à prufittà di a campagna è à piglià precauzioni contr'à i terrimoti ottenendu assicurazioni.

A campagna "Cellu chì face DASK Wins" hà aumentatu l'interessu per l'assicuranza

Enfatizendu chì cum'è TCIP, cuntinueghjanu à travaglià cù u scopu di l'assicuranza 100 per centu, Turgut hà dettu: "Travagliemu per assicurà chì tutte e residenze in u nostru scopu anu Assicuranza Ubligatoria di Terremoti. Semu felici di vede un aumentu di a produzzione pulitica dopu a campagna chì avemu principiatu per questu scopu. Esperemu chì i tassi d'assicuranza aumenteranu ancu di più ", disse.

In u scopu di a campagna, a prima media annuale in tutta a Turchia hè calculata cum'è 163 TL. A più alta guaranzia per esse pagata per e case cù l'Assicuranza Ubligatoria di Terremotu chì anu danatu in u terrimotu hà aumentatu à 268 mila TL.

DASK hà pagatu 760 milioni di TL finu à a data

Ricordendu chì ci sò stati dui terremoti maiò in u 2020, Turgut hà dettu: "Pudemu dì chì ci hè statu un aumentu di l'interessu in l'Assicuranza Ubligatoria di Terremoti dopu à i terrimoti di Elazig è Izmir. Cum'è TCIP, avemu principiatu u nostru travagliu cù u scopu di cumpiendu i pagamenti rapidamente dopu à i terrimoti. Avemu pagatu 2 milioni di TL per u terrimotu centratu in Elazig chì hè accadutu u 24 di ghjennaghju. Dopu à u terrimotu di Izmir di u 269 d'ottobre, avemu finalizatu u 30 per centu di i schedarii di danni è pagatu 94 milioni di TL. Cum'è TCIP, a quantità tutale di pagamenti chì avemu fattu finu à avà hà righjuntu 266 milioni di TL ".

Turgut hà dettu: "A nostra motivazione più grande hè chì i pruprietarii di l'Assicuranza Ubligatoria di u Terremotu, chì e so case sò stati dannighjati in u terrimotu, ponu ricustruisce a so vita è torna à i so vechji standard di vita in pocu tempu cù i pagamenti chì ricevenu da TCIP. I ringraziamenti chì avemu ricevutu da i nostri assicurati dopu à u terrimotu di Izmir ci anu motivatu ancu di più per ghjunghje à u scopu di l'assicuranza di 100 per centu in Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*