A Fundazione di a Linea Tram Çiğli hè stata posta

A basa di a linea di tramviu di cigli hè stata pusata
A basa di a linea di tramviu di cigli hè stata pusata

A municipalità metropolitana di Izmir l'implementa cun un investimentu di 414 milioni di lire. KarşıyakaA fundazione di a linea di Tram Çiğli hè stata pusata cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu. In u so discorsu, Kılıçdaroğlu hà listatu a formula per u successu di e municipalità CHP cusì: "Hè assai simplice. Fate l'offerta trasparenti è li darà à quelli chì anu u dirittu, ùn perderà micca. Sarete rispunsevuli di ogni centesimu chì spende. " Rimarchendu chì Izmir hè una pittura chì tutta a Turchia brama, Kılıçdaroğlu hà ancu datu a bona nutizia chì a municipalità metropolitana di Izmir annuncerà una licitazione per a custruzzione di u metro Buca u 15 di ferraghju.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà aghjustatu un altru anellu à i so investimenti in u sistema ferroviariu. A fundazione di a Linea di Tram Çiğli di 11 chilometri, chì respirarà aria in u trafficu di Çiğli è faciliterà l'accessu à l'ospedali, l'università è l'industria in questa regione, hè stata posta cù una cerimonia à a quale u presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Kemal Kılıçdaroğlu. .

Parlendu à a ceremonia tenuta in u Cantiere di Custruzzione di Çiğli Tramway, u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà dettu chì anu dettu "fine di marzu, primavera" è chì eranu decisi à purtà a demucrazia, a pace è l'unità in tutta a Turchia. Kılıçdaroğlu, esprimendu ch'ellu hè estremamente felice di esse un deputatu di una cità muderna cum'è Izmir, hà dettu: "Prima di vene quì, avemu visitatu i nostri cummercianti chì eranu vittimi di l'inundazione; avemu intesu. Hanu prublemi. Hè vera ch'elli anu patitu assai danni, ma a nostra cumuna è i merri sò bè ​​​​in stu riguardu. E valutazioni di prublemi è danni sò state fatte in 2 mila 554 famiglie è posti di travagliu. Aiuti finanziarii è murali di 7 milioni 31 mila lire seranu datu à i nostri cummercianti. Sta decisione serà presa in u cunsigliu municipale u luni è serà messu in pratica ", disse.

Semu determinati è determinati

Esprimendu chì ci hè una foto in Izmir chì brama per tutta a Turchia, Kılıçdaroğlu hà enfatizatu chì volenu una Turchia induve nimu vada in lettu fami è a so mamma mette in lettu ogni zitellu in pace di notte, aghjustendu chì i sindaci di u CHP sò decisu è determinatu in questu sensu, è chì anu da implementà a listessa determinazione in tutta a Turchia.

Notizie di Metro à Buca

Dichjarà chì taglieranu a cinta di u Tram Çiğli à a fine di dui anni è chì u metro F.Altay-Narlıdere, di quale u 72 per centu hè statu finitu, serà messu in serviziu in pocu tempu, Kılıçdaroğlu hà ancu spartutu un piacevule. sviluppu riguardu à u metro Buca. Kılıçdaroğlu, dicendu chì hà datu a bona nutizia chì un annunziu d'offerta serà fattu per u Metro Buca u 15 di ferraghju nantu à a dumanda di u presidente Soyer, hà dettu: "Pensate à u statu di a Republica di Turchia è u so tesoru. Cunsiderate u ministeru chì gestisce u tesoru. Paganu 5 è 6 per centu di interessu quandu piglianu prestitu da i mercati internaziunali. A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu un debitu di 1 miliardi 70 milioni d'euros cù 3 per centu. A Municipalità Metropolitana di Izmir pò piglià in prestito soldi cù a mità di l'interessi pagati da a Republica di Turchia. Questu mostra chì i nostri cumuni sò megliu è più affidabili à l'ochji di l'istituzioni finanziarii internaziunali chì u tesoru di a Republica Turca. Questu hè u nostru orgogliu. Quandu andemu à u putere inseme cù i nostri amichi, cambiaremu a storia di a Republica di Turchia. Turkey Wealth Fund hà fattu un prestitu internaziunale 3 volte. Ancu s'ellu vulia pagà 5-6 percentu di interessu, nimu hà datu un prestitu. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu: "Custruiraghju u metro. Cuntribuisceraghju à a suluzione di u prublema di trasportu di Izmir ", disse. Anu accettatu un prestitu di 1 billion 70 million euros with 3 percent interest. Periudu di grazia di 4 anni. In boni cundizioni. Serà pagatu in 12 anni. Furnisce prestiti da u mercatu internaziunale cù un centu per centu di interessu più bassu di l'interessi pagati da u tesoru mostra quantu hè forte a Municipalità Metropolitana di Izmir. A nostra municipalità hà una credibilità assai alta in l'arena internaziunale. Un annunziu internaziunale di licitazione serà fattu u 15 di ferraghju per u metro di Buca. L'offerte seranu trasparenti cum'è sempre. Ùn ci hè micca "truvà u to omu, ti daraghju l'offerta, ci dai soldi" in i nostri cumuni. In i nostri cumune, i cuncorsi sò aperti à u publicu, ognunu sà, tutti vede. Tutti in Turchia duveranu sapè questu. E municipalità CHP travaglianu duramente, facendu tuttu u travagliu ".

A nova cunniscenza di a pulitica in Turchia

Kılıçdaroğlu hà dettu ancu chì l'obbligazione di impiegà ingegneri è architetti di novu graduate o disoccupati da l'università, chì era inclusa in e specificazioni di custruzzione di u Tram Çiğli, hè una opportunità assai impurtante, è chì ogni sindaco deve cuntà per ogni centesimu spesu, è chì vulete implementà sta nova cunniscenza di a pulitica in Turchia. Dichjarà chì anu cuminciatu questu in i municipalità CHP, Kılıçdaroğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Vulemu risolve u prublema di disoccupazione. Ci manca a Turchia induve ognunu pruduce è guadagna. Pruvemu di custruisce sta Turchia partendu da e nostre municipalità. Pensate à un guvernu chì ùn pò micca distribuisce maschere durante u periodu pandemicu. I nostri cumuni anu mandatu milioni di maschere in i lochi induve i nostri cumuni ùn sò micca in e so regioni, ma quelli chì campanu in u palazzu ùn vedenu micca questu. Perchè simu trà u populu; Semu di u Partitu Pupulare, travagliamu è pruducia per u populu, ùn ci hè micca privilegiu in u nostru libru. I nostri merri anu fattu a storia in stu prucessu. Tuttu u mondu sapi assai bè. E maschere sò state distribuite à milioni di persone, è aiuti in natura è in soldi sò stati furniti. I pasticchi sò stati distribuiti à decine di millaie di studienti, è millaie di studienti anu permessu di prufittà di l'internet. Ci sò sempre classi unificate in Turchia in u XXI seculu. In e pruvince induve avemu 21 sindaci metropolitani, avemu aspiratu à custruisce una scola s'ellu era mostratu u terrenu di l'immubiliare naziunale. Aghju fattu a stessa chjamata da Izmir di novu. Avemu da fà. Facemu perchè avemu contu per ogni centesimu. Facemu a pulitica per u populu, micca per turnà u cantu. Ùn vedemu micca a pulitica cum'è un mezzu di arricchimentu. Semu diffirenti da elli cum'è biancu è neru. Rispetemu i diritti è e lege di tutti. Vulemu chì tutti campanu in pace ".

Aiutu denegatu

Rimarchendu chì e municipalità CHP sò state impedite di aiutà u publicu durante u periodu pandemicu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Ùn l'anu pussutu sopportà, anu cunfiscatu i soldi depositati in i conti di a municipalità. Ùn anu micca. Perchè? Per e municipalità cù CHP fallenu. Chì hè accadutu? Aghju dettu à u mo cumpagnu merre di cummattiri l'ostaculu davanti à elli. Chì avemu fattu ? Cù a fattura pendente, e bollette di l'electricità, l'acqua è u gasu naturale di decine di millaie di poviri sò stati pagati. Avemu diventatu un ponte trà quelli chì volenu aiutà è quelli chì volenu aiutu. Avemu dumandatu u guvernu per fà u salariu minimu di 3 mila 100 lire. Anu fattu 2 mila 825 lire. Ancu in u nostru cumuni più chjucu, u salariu minimu hè di 3 mila 100 TL ".

Un appellu à u guvernu per "ùn impedisce micca"

Kılıçdaroğlu, chì hà ancu dumandatu à u guvernu da İzmir per ùn causà difficultà à i sindaci di CHP, hà dettu: "Ùn causate micca difficultà à i nostri sindaci. Ùn bluccà. Facenu u so megliu per serve legalmente u publicu. U putere hè bluccatu. "I impedisceraghju di serve", disse. In nessuna circustanza pudete impedisce à u CHP di furnisce servizii à i so citadini. Ùn avete micca putere o capacità per impediscenu questu. Avemu. Avemu da travaglià è pruduce ", disse.

Formula di successu

Kılıçdaroğlu hà dettu ancu chì l'aiutu in soldi chì a Municipalità di Konak darà à i caffè chì anu difficultà per via di a pandemia hè statu bluccatu da i membri di u Partitu AK in u parlamentu. Ch'elli ci spieghinu è tutti i caffè l'ascoltanu. Ùn ponu micca tollerà u nostru travagliu. Perchè e municipalità CHP anu successu. Assai sèmplice. Fate l'offerta trasparenti è li darà à quelli chì anu u dirittu, ùn perderà micca. Cuntarà per ogni centesimu chì spende. Queste scelte pulitiche portanu u paese à u disastru. Se e municipalità di CHP ùn ci eranu micca, avè avutu avvenimenti assai più grandi. E municipalità CHP aiutanu milioni di famiglie in bisognu, i poveri, i poveri è i cummercianti.

Avemu creatu un spaziu di travagliu per i novi graduate

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà ch'elli eranu inseme in un ghjornu storicu per İzmir, hà dichjaratu ch'elli eranu felici è fieri di mette i fundamenti di Çiğli Tram, chì u so cuntrattu hè statu firmatu cù un investimentu di 414 milioni 182 mila lire, è hà dettu chì a linea furnisce a ghjente di Çiğli cun un trasportu publicu veloce, alternativu è còmode. Ricordendu chì, scoprendu un novu terrenu in l'offerta di Çiğli Tram, anu fattu l'impresa di l'imprenditore l'obbligazione di impiegà ingegneri è architetti di novu diploma, Soyer hà dettu: "Grazie à questa pratica esemplare, avemu fattu un cuntributu impurtante à i nostri ghjovani recentemente graduati à entra in a so carriera prufessiunale. A municipalità metropolitana di Izmir cuntinuerà sta pratica in future offerte ".

Investimenti chì prutegge u clima, a natura è l'ambiente

Enfatizendu chì agiscenu cun un approcciu di trasportu sustenibile chì prutegge u clima, a natura è l'ambiente facendu investimenti in trasportu chì riducenu l'impronta di carbonu in u trasportu urbanu, Soyer hà elencu l'investimenti chì anu fattu per questu scopu cusì: In solu un annu è mezu, avemu compru 451 autobus è battelli di dui vitture. L'annu passatu, avemu diventatu u guvernu lucale chì hà firmatu a più grande compra in Turchia cù 364 autobus chì avemu compru à una volta. Avemu assicuratu rapidamente un finanziamentu di 12 milioni d'euros per u Metro Narlıdere, di quale 125 per centu era statu custruitu quandu avemu principiatu. In dui anni, avemu purtatu u nostru travagliu in questa linea à 72 per centu cù una velocità straordinaria. Malgradu u periodu difficiule chì avemu passatu, avemu cavatu 11 chilometri di tunnel sotterranei è avemu vistu a luce. Permetteremu u trasportu ininterrottu da Evka-7,5 à Narlıdere mettendu in serviziu à a fine di u 2022 u Metro Narlıdere di 3 chilometri, chì hè attualmente u prughjettu di metro più economicu è in crescita più veloce in Turchia.

4 chilometri di nova linea di metro è tram in 18,5 anni

Spieghendu chì metteranu u Tram Çiğli à u serviziu di u populu di İzmir in u 100, quandu u 2023u anniversariu di a nostra Republica serà celebratu, Soyer hà dettu: "Cusì, in i primi quattru anni di u mo mandatu, avemu avutu inclusu un tutale di 18,5 chilometri di novi linee di metro è tram in a reta di u sistema ferroviariu di İzmir. Vogliu ancu sparte a gioia è l'orgogliu di questu cun voi. I studii di rotta in relazione à u nostru prughjettu di l'applicazione di Metro Karabağlar-Gaziemir, chì serà una altra fase di a reta di metro in İzmir, sò stati finiti è i prughjetti preliminari sò stati appruvati. Questa linea, chì si estenderà da Halkapınar à l'Aeroportu Adnan Menderes, seguirà e rotte Yenişehir, Basmane, Çankaya, Eşrefpaşa, Karabağlar è Gaziemir. Questa linea, chì serà a linea di metro più longa di a cità cù 28 chilometri, cunnetterà centri di cummerciale impurtanti cum'è Sarnıç, ESBAŞ, Fuar İzmir, Kemeraltı è Food Bazaar, è ancu e densi spazii residenziali. Avemu dettu: "Custruiremu İzmir cù reti di ferru", è simu onorati di rializà sta prumessa chì avemu fattu à u populu di İzmir unu per unu.

Forte struttura finanziaria, credibilità internaziunale

Enfatizendu chì anu fattu tutti questi grandi investimenti di trasportu cù e so risorse, grazia à a forte struttura finanziaria di a municipalità è a credibilità chì hà creatu in l'arena internaziunale, Soyer hà cunclusu e so parolle cum'è seguente: . Tutti questi sò indicatori di u prestigiu è u prestigiu di a nostra municipalità in u mondu sanu è a fiducia in a nostra amministrazione di a cità. Malgradu a crisa ecunomica chì s'hè approfondita cù a pandemia, a seria diminuzione di i rivenuti di a nostra municipalità, u terrimotu è e crisi cum'è u recente disastru di inundazioni, cuntinuemu tutti i nostri investimenti cun determinazione. Cuntinuemu cun grande determinazione à cumpiendu i requisiti di a cunniscenza di a municipalità suciale è demucratica in İzmir è à risolve i bisogni di trasportu, chì hè una di e aspettative più basiche di i nostri citadini. Travagliemu duramente è appassiunatu per migliurà a qualità di vita di a nostra cità furnisce un trasportu publicu ecologicu, qualificatu, affidabile, senza ostaculi, ecunomicu è còmode in tutte e parti di Izmir. Pensu chì u Tram Çiğli, chì a fundazione avemu stabilitu oghje, hè una tappa impurtante per ottene questi scopi. Esprimu a nostra grande gioia chì u nostru stimatu presidente ci hà onoratu in un ghjornu cusì felice per İzmir, è vogliu esprime a mo gratitudine per elli.

Grazie à u presidente Soyer

U sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü hà dettu: "U nostru presidente Kılıçdaroğlu, chì hà purtatu a primavera in Anatolia dicendu chì "a fine di u gabbianu hè a primavera", hè ghjuntu à Çiğli è hà purtatu a primavera. Cum'è Mustafa Kemal è i so amichi coprenu u paese cù rete di ferru, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer è i so amichi tesseranu i nostri Çiğli cù reti di ferru. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu è i so amichi burocrati, chì anu cunclusu sta licitazione in tutte queste cundizioni, senza dì pandemia, focu, inundazione o terremotu.

U membru di u Cunsigliu di Nurol İnşaat, Oğuzhan Çarmıklı, hà dettu chì pensanu à compie u prugettu in dui anni in una manera chì pruvucarà u minimu disagi à u publicu.

Dopu à i discorsi, i fundamenti di a Linea Tram Çiğli sò stati posti. U direttore generale di Nurol İnşaat, Nurettin Akdeniz, presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerIl lui a donné une plaque de reconnaissance. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir anu assistitu à a cerimonia. Tunç SoyerIn più di u vicepresidentu di CHP Seyit Torun, Ali Öztunç, membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è Devrim Barış Çelik, deputatu di İzmir, membri di l'Assemblea di u Partitu CHP Umut Akdoğan, Rıfat Nalbantoğlu, deputati CHP İzmir, membri CHP è sindaci provinciali di Yü, sindaci di u distrittu Deniz, anu assistitu. .

Linea 11 chilometri, 14 stazioni

Hè previstu per esse cumpletu in dui anni Karşıyaka U Tram Çiğli, chì hè a continuazione di u Tram, hè longu 11 chilometri è hè custituitu da 14 stazioni. Karşıyaka A linea, chì partirà da a Stazione Cevreyolu, serà cunnessa à Çiğli İstasyonaltı Mahallesi cù un ponte di cunnessione. U ponte di cunnessione di circa 500 metri passerà sopra a strada di u circondu è u ponte averà percorsi pedonali è biciclette è ancu a linea di tram. A maiò parte di a strada hè stata pianificata cum'è una linea doppia, passendu per i mediani di e strade è e strade esistenti. rotta di linea Karşıyaka A stazione di Cevreyolu hè prevista per serve Ataşehir, Çiğli İstasyonaltı Mahallesi, Çiğli İzban Station, Çiğli Regional Training Hospital, Ata Industrial Zone, Katip Çelebi University è Atatürk Organized Industrial Zone. ancu Karşıyaka Durante a custruzzione di u tram, a cunnessione Ataşehir-Mavişehir Izban, chì hè di circa 1 chilometru, chì ùn pudia esse fatta per via di prublemi di pruprietà, serà ancu realizata in u quadru di a custruzzione di sta linea.
A linea di tramvia ghjunghje à 33,6 chilometri

2017 chilometri in 8,8 KarşıyakaCù l'attivazione di a linea Konak di 2018 chilometri in 12,8, u tram diventò unu di l'elementi più impurtanti di u trasportu publicu in Izmir. Cù u Tram Çiğli messu in serviziu, a lunghezza di e linee di tram in İzmir righjunghji 33,6 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*