Göle Railway per aumentà u putenziale logisticu di a regione

A ferrovia di Gole aumenterà u putenziale logisticu di a regione
A ferrovia di Gole aumenterà u putenziale logisticu di a regione

U deputatu di Ardahan Orhan Atalay è u Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu Serhat (SERKA), İbrahim Taşdemir, anu fattu esami nantu à a linea di treni Göle-Kars, chì hè stata custruita per u trasportu di pini gialli durante u periodu russu è hè prevista per esse ripresa.

U deputatu di Ardahan Atalay è u Sicritariu Generale di SERKA, Taşdemir, anu visitatu e zone d'investimentu in u distrittu di Göle è anu ricevutu informazioni da l'autorità. Atalay è Taşdemir anu visitatu a strada ferroviaria trà Göle è Kars in a guerra ottomana-russa di u 93-1877, chì era più tardi cunnisciuta cum'è a guerra 78. A linea di trenu di cavallu, chì hè stata stabilita per u scopu di trasportà i boschi di pinu scotch in u distrittu di Göle à Kars è à u stessu tempu, hà servitu in a regione per parechji anni. Şanlıbey Alabay, chì travaglia cum'è ghjurnalistu in u distrittu di Göle, hà datu infurmazioni nantu à a linea di trenu à Atalay è Taşdemir, è hà dichjaratu chì a linea hè stata aduprata finu à l'anni 1930. Dichjarà chì a linea era aduprata per u trasportu di passageri è soprattuttu di tronchi di pinu scotch in u passatu, Alabay hà dettu chì a linea di trenu di cavallu Dekavili, chì corre nantu à a strada Konga trà Göle è Kars, prima cunnisciuta cum'è Merdinik, hè stata stabilita da i Russi è travaglia. cù i cavalli kadana.

U deputatu Orhan Atalay hà dettu chì a linea hè stata aduprata assai attivamente in u passatu è hà un putenziale logisticu per a regione. U Sicritariu Generale di SERKA, Taşdemir, hà fattu l'Analisi di u Settore Logisticu di a Regione TRA19 per un usu più efficace di l'opportunità di u cummerciu esteru, l'analisi è a rappurtazione di settori fragili per e regioni in u scopu di a "Risposta è Resilienza à a Crisa COVID-2" prughjettu realizatu in cuuperazione cù u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP) è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia hà dichjaratu chì u travagliu hè statu fattu. Taşdemir hà dettu: "In questu cuntestu, anche se a linea ferroviaria Kars-Göle ùn hè micca attiva per u mumentu, hà u putenziale di furnisce un vantaghju à a nostra regione. Intendemu di rilancià a linea facendu a pianificazione è a ricerca necessaria in u futuru. In più di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè attualmente attiva in a nostra regione, è u Centru Logisticu di Kars, chì hè prevista per esse apertu in 2021, a custruzzione di l'infrastruttura necessaria per piglià stu locu in u prugramma d'investimentu aumenterà. u putenziale logisticu di a regione. In u risultatu di i piani chì faremu, seguiteremu u travagliu inseme cù i nostri stakeholder in modu chì hè inclusu in u prugramma d'investimentu. ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*