U trasportu di u corpu di camioni in trenu da e stazioni di Tekirdağ è Ömerli à l'Europa aumenta

Da e stazioni di Tekirdag è Omerli à l'Europa in trenu, u trasportu di i camioni hè in crescita
Da e stazioni di Tekirdag è Omerli à l'Europa in trenu, u trasportu di i camioni hè in crescita

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, trasfererà una quantità significativa di carichi d'esportazione di Istanbul da l'autostrada à a ferrovia, grazia à l'apertura di Marmaray à i treni di merci domestici è l'iniziu di i trasporti di camioni cù l'arrangiamenti in Tekirdağ è Ömerli. stazioni. Cù u trasportu di cuntenituri è scatuli di camion per ferrovia, i costi di trasportu di i nostri esportatori diminuiranu è a so cumpetitività aumenterà.

Karaismailoğlu, Stabilimentu di una reta di trasportu internaziunale è interregionale integrata; Sarà pussibule migliurà è integrendu infrastrutture stradali, ferroviarie, maritime è aeree. In questu cuntestu, avemu pruduciutu travaglii assai impurtanti investendu 18 miliardi TL in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese in l'ultimi 910 anni.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una serie di investigazioni in Tekirdağ. U Ministru Karaismailoğlu, in u so discorsu mentre mandava u trenu di container da a Stazione Tekirdağ in u scopu di u so prugramma, hà dettu chì u trasportu cumminatu hè statu trà i prublemi di priorità di e pulitiche di trasportu recentemente.

"Avemu investitu 18 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 169,2 anni"

In questa cunniscenza, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sò stati fatti grandi sforzi sia per l'armonizazione cù l'acquis di l'UE sia per a creazione di una infrastruttura di trasportu equilibrata, còmuda è sustenibile in Turchia. In questu cuntestu, avemu pruduciutu travaglii assai impurtanti investendu 18 miliardi TL in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di u nostru paese in l'ultimi 910 anni. Avemu fattu investimenti in tutta a Turchia, indipendentemente da a regione ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per scopi di sviluppu olisticu, cunnetta ogni puntu di Turchia cù l'altri è cù u mondu, rendendu u sviluppu diffusa è uguale trà e regioni.

Sottulineendu chì a Turchia hè affruntata à l'opportunità storica grazia à a so situazione in u core di a crescita cummerciale è ecunomica focalizzata in u triangulu Europa-Asia-Africa, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Continuemu à travaglià cù integrità strategica per esse pronti per i vantaghji chì sta volta storica è a nova Strada di a Seta darà. Cum'è in tutti i modi di trasportu di u nostru paese, chì face cum'è un ponte trà l'Asia è l'Europa, avemu principiatu una nova svolta in e ferrovie chì sò state trascurate per più di mezu seculu. In l'ultimi 18 anni, avemu investitu 169,2 miliardi di lire in ferrovie. Avemu custruitu 1213 chilometri di linea YHT è hà introduttu u nostru paese à a gestione YHT. Avemu aumentatu e nostre linee cunvinziunali da 6 per centu à 11 mila 590 chilometri. Cusì, avemu aumentatu a nostra reta ferroviaria à 17 chilometri cù un aumentu di 12 per centu. Custruendu e linee ferroviarie Marmaray è Baku-Tbilisi-Kars, avemu trasfurmatu u nostru paese in un centru di attrazione. Cù questi dui prughjetti giganti, avemu revelatu a pussibilità di utilizà u Corridor Mediu in modu efficace in u trafficu di merci ferroviarie trà Cina è Europa. "

"Aumenteremu ancu a capacità di trasportu di merci di e Ferrovie cù l'applicazioni di treni di blocchi"

Karaismailoğlu hà dettu chì u primu trenu di containeru di transitu in bloccu trà a Cina è l'Europa, partendu da Xi'an, Cina, à Praga, Czechia, attraversu u Corridor Mediu, hè ghjuntu in Ankara u 6 di nuvembre di u 2019.

Enfatizendu chì u trenu hè passatu in a storia cum'è u primu trenu di merci chì andava da a Cina à l'Europa attraversu a Strada di a Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars è ghjunse in Europa cù Marmaray, Karaismailoğlu hà dettu:

"U trenu hà finitu a pista Cina-Turchia in 12 ghjorni, è a pista tutale di 11 chilometri in 483 ghjorni. In l'anni à vene, avemu u scopu di trasfurmà u 18 per centu di u trenu annu di 5 mila blocchi in Europa via a linea Cina-Russia (Siberia), chì hè designata cum'è a linea di u nordu, in Turchia. Aumenteremu ancu a capacità di trasportu di carichi di e ferrovie cù applicazioni di treni di bloccu. À questu puntu, in Kapıkule, chì hè a porta di cunfini terrestri trà Turchia è Bulgaria, dapoi u 30, per prevene l'accumulazione di veiculi terrestri à i passaghji di u cunfini, Çerkezköy è Çatalca in Bulgaria, avemu principiatu u trasportu di scatuli di camion per ferru. Per aumentà a parte di e ferrovie in l'aumentu di e dumande d'esportazione è per aumentà i punti di uscita, avemu cumpletatu l'accordi necessarii cù l'investimenti fatti in e stazioni di Tekirdağ è Ömerli è li aperti à i trasporti di camioni per ferrovia. In a prima tappa, avemu cuminciatu i servizii di treni regulari trà Ömerli (Istanbul) è Tekirdağ l'8 ottobre di u 2020.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e scatuli di camioni cuminciaru à esse trasportati trà Turchia è Bulgaria da u 13 di nuvembre, utilizendu e rampe di carica è scaricamentu installate in e stazioni Ömerli è Tekirdağ.

Karaismailoğlu, chì hà infurmatu chì finu à a data, a quantità di merci trà e stazioni di Tekirdağ è Ömerli hè di 40 mila tunnellate, è a quantità di merci da e per Tekirdağ hè di 137,2 mila tunnellate, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Serà pussibule di trasportà circa 40 mila TEU è 25 mila scatuli di camion annu da queste stazioni à l'Europa in a prima tappa. Inoltre, hè destinatu à trasportà circa 100 mila TEU cuntenituri da è da u portu di Asyaport per ferrovia trà Tekirdağ è Ömerli (Istanbul). Grazie à l'apertura di Marmaray à i treni di merci domestici è à l'iniziu di i trasporti di camioni cù l'arrangiamenti in e stazioni di Tekirdağ è Ömerli, una quantità significativa di a carica d'esportazione di Istanbul serà trasferita da l'autostrada à a ferrovia. Cù u trasportu di cuntenituri è scatuli di camion per ferrovia, i costi di trasportu di i nostri esportatori diminuiranu è a so cumpetitività aumenterà ".

"In u risultatu di u trasportu di carichi di transitu chì passanu in Turchia per ferrovia, hè previstu un afflussu annuale di valuta estera di 5 milioni d'euros. À longu andà, hè previstu di trasportà 2 milioni di tunnellate di trasportu ferroviariu annu da a Stazione Ferroviaria di Tekirdağ, facendu cusì grandi cuntributi à a prutezzione di l'ecunumia è l'ambiente di u paese.

"A Turchia hà u putenziale di esse a basa logistica più impurtante è preziosa di sta geografia"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u primu trenu di merci naziunale, partendu da Gaziantep è chì trasportava 200 8 tunnellate di materie prime plastiche in cuntenituri, passava per Marmaray l'9 di maghju è ghjunghje à a so destinazione Çorlu u XNUMX di maghju.

In questu modu, Karaismailoğlu hà rimarcatu chì i carichi trasportati da a cunnessione di traghetti Derince-Tekirdağ cuminciaru à passà ininterrottamente da l'Anatolia à l'Europa, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"Continuemu à travaglià per stabilisce terminali di cuntainer terrestri, vale à dì centri logistichi cù cunnessione efficaci à tutti i modi, per sviluppà u trasportu di containeru, chì hà u più grande putenziale in u trasportu cumminatu. Rinforzeremu ancu l'infrastruttura di trasportu cumminatu in u nostru paese. Grazie à a so situazione strategica, Turchia hè u centru di cunnessione trà u livante è u punente, è hè in u core di u muvimentu di merchenzie versu l'Asia Centrale è u Caucasu. Grazie à questu locu, Turchia hà u putenziale di diventà a basa logistica più impurtante è preziosa in questa geografia.

In cuuperazione cù u settore publicu è privatu, facemu investimenti per realizà stu putenziale in u nostru paese. Implementemu novi regulamenti legali in u quadru di e norme UE. L'obiettivu di tutti i nostri investimenti in u trasportu è a cumunicazione hè di ghjunghje à una Turchia più forte è più ricca. Continueremu i nostri prughjetti chì anu un impattu annantu à i nostri ghjente è i ghjovani chì vivenu in un paese sviluppatu, migliurà a so qualità di vita è aumentendu l'opportunità di travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*