Nova fabbrica di difesa in Ankara

Ankaraya nova fabbrica di difesa
Ankaraya nova fabbrica di difesa

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà toccu l'impurtanza di l'indigenizazione in l'industria di difesa è hà dettu: "Avemu riesciutu à aumentà a rata di localizazione, chì era di circa 2002 per centu in u 20, à più di 70 per centu. U fatturatu annuale di u settore hà più di 11 miliardi di dollari. Circa 30 per centu di stu fatturatu vene da l'espurtazioni. Turchia hè diventata un paese chì ùn pò micca solu custruisce a so propria industria di difesa, ma ancu esportà à i mercati stranieri ". disse.

U Ministru Varank, in u so discorsu in a ceremonia d'apertura di a nova fabbrica di Teknokar Defense and Aerospace Inc. in u distrittu Kahramankazan d'Ankara, hà signalatu l'impurtanza di l'industria di difesa per tutti i paesi di u mondu è hà nutatu chì ci hè una feroce cumpetizione in questu campu. . Dichjarà chì hè necessariu d'investisce in l'industria di difesa per avè un putere ecunomicu in u mondu è per avè una voce in l'arena internaziunale, u Ministru Varank hà dettu: "L'industria di difesa funziona cum'è una locomotiva sia in termini di sicurezza naziunale sia in quantu à l'ecunumia di u paese attraversu a tecnulugia è a rete di furnimentu sviluppata in u settore ". hà fattu a so valutazione.

PAESI DI EXPORTA

Spieghendu chì l'industria di difesa hà a so propria dinamica, Varank hà dettu: "Forse pudete cumprà tuttu cù i vostri soldi in altri settori, ma ci sò volte chì i soldi ùn sò micca validi in l'industria di difesa. Avemu sperimentatu questu prima dopu l'Operazione di Pace à Cipru. In fatti, ùn ci hè micca bisognu di vultà cusì luntanu. U Canada, chì hè ancu un membru di l'OTAN di pocu tempu, hà purtatu una prohibizione di l'esportazione per certi prudutti utilizati in SİHA turchi. Puderaghju cuntà decine d'esempii cusì. Ancu s'è tutti questi esempi parenu svantaghji in u cortu termini, ci sò passi chì aprenu a strada per a localizazione in l'industria di difesa à longu andà. Allora u gattivu vicinu face u patrone. Avemu riesciutu à elevà a tarifa lucale, chì era intornu à u 2002 per centu in u 20, à più di u 70 per centu. U fatturatu annuale di u settore hà più di 11 miliardi di dollari. Circa 30 per centu di stu fatturatu vene da l'espurtazioni. Turchia hè diventata un paese chì ùn pò micca solu custruisce a so propria industria di difesa, ma ancu esportà à i mercati stranieri ". disse.

SECTEUR LOCOMOTIVE

Dichjarà chì u settore hà ottinutu un bonu momentu in a crescita è chì hè un candidatu à diventà unu di i settori locomotive di Turchia in un futuru vicinu, Varank hà dettu: "Dopu à 2015, hè un settore chì hà un fatturatu annuale di 22 per centu. nantu à basa di dòricu, è l'espurtazioni cresce da una media di 12 per centu annu, ma ci hè più da piglià. Pensu chì ci sò più opportunità inesplorate in l'industria di difesa per e nostre cumpagnie di u settore privatu ". disse.

SUPPORTU PER L'IMPRENDITORI

Dichjarà chì cum'è u guvernu, cuntinueghjanu à sustene l'imprendituri per prufittà di l'opportunità in l'industria di difesa, Varank hà dettu chì anu trasferitu quasi 813 miliardi di lire à 5 prughjetti di l'industria di difesa attraversu TUBITAK, è chì anu furnitu quasi 2018 milioni di lire. di sustegnu à 2020 PME in l'industria di difesa attraversu KOSGEB in u periodu 277-30. Espristendu chì l'agenzii di sviluppu furnì ancu supportu di cofinanziamentu à i prughjetti 53, Varank hà parlatu di l'OIZ stabiliti per incuragisce l'usu di risorse cumuni trà e cumpagnie.

15K IMPUGNI SUPPLEMENTARI

Dichjarà chì un altru OIZ chì farà una grande cuntribuzione à Turchia in u settore di difesa è aerospaziale hè Ankara Aerospace è Aviation Specialized OIZ, chì oghje include Teknokar, Varank hà dettu: "155 di i 149 parcelle industriali in a regione sò stati attribuiti à i investituri. Quandu tutte e facilità sò piene di investitori, prevemu un impiegu supplementu di 15 mila persone quì ". disse.

FESTIVAL AVIATION, SPACE AND TECHNOLOGY "TEKNOFEST"

Ricordendu chì più di 100 mila ghjovani applicati à i cuncorsi tecnologichi di TEKNOFEST, chì hà u scopu di aumentà a capacità di risorse umane addestrate, Varank hà dettu: "TEKNOFEST, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu, serve ancu a socializazione di u Naziunale. Movimentu di a tecnulugia. Migliaia di ghjovani qualificati da a scola primaria à u livellu di graduatu ponu dumandà à i Concorsi di Tecnulugia TEKNOFEST, chì sò tenuti in diverse categurie, finu à u 28 di ferraghju per realizà i so sogni. Per piacè lasciate chì i nostri ghjovani formanu e so squadre è dumandà à sti cuncorsi. Spergu chì organizzeremu TEKNOFEST in Istanbul quist'annu ". usatu e frasi.

EXPORT RECORD

Enfatizendu chì facenu sforzi per mantene l'agenda di a Turchia in a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni, Varank hà dettu: "Spergu chì chjuderemu un annu induve u mondu sanu hè statu scuzzulatu economicamente cù una crescita positiva. I novi investimenti ùn rallentanu malgradu a pandemia. A quantità fissa d'investimentu per quale avemu emessu un certificatu d'incentivazione in 2020 hè 2019 per centu più altu ch'è in 25. Tutti i principali indicatori mostranu chì avemu fattu un forte principiu di 2021 in u campu di a produzzione. L'indice ISO Manufacturing PMI hà aumentatu da 3,6 punti in ghjennaghju cumparatu cù u mese precedente. E nostre esportazioni anu aumentatu da 2,5 per centu annantu à una basa annuale, battendu u record di tutti i tempi in ghjennaghju. U cunsumu di l'electricità in l'OIZ, unu di i principali indicatori di produzzione in l'industria di fabricazione, hè 6 per centu più altu in ghjennaghju cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. Spergu chì, cù a realizazione di a nostra agenda di riforma ecunomica è legale, guadagnemu un momentu assai megliu ". disse.

Chjama pè a ghjuventù

Dichjarà chì ci sò quelli chì cercanu di svià a Turchia da a so agenda principale è u cursu, Varank hà dettu: "Un secondu sognu di "Viaghju" hè statu stabilitu per mezu di un appuntamentu di rettore fattu in u quadru di a lege. Prima, anu aspittatu cun grande eccitazione chì u nostru guvernu sia incapacitatu durante u prucessu pandemicu. Quandu ùn anu micca truvatu ciò chì aspittàvanu, stanu avà pruvatu à causà turbulenza è inestabilità annantu à u Bosforu, una di l'università di successu di u nostru paese. Avemu fiducia in a nostra ghjuventù. Vogliu appellu à a nostra ghjuventù. Cari ghjovani, per piacè ùn permette micca à l'urganisazioni, in particulare à i vostri prufessori, chì sò ossessionati ideologicamente, di avvelenarvi. Dumandate à i vostri prufessori: "Induve à l'esteru avete vistu amministrazioni universitarie determinate da urna?" In particulare in una università chì usa fondi publichi, a transazzione hè legale è legale. Per piacè fate queste dumande à i vostri prufessori chì vi cunsiglianu di interrugalli. " disse.

INDUSTRIA DI DIFESA

Rimarchendu chì Teknokar Defense and Aerospace Inc., chì a so nova fabbrica hè stata aperta in Ankara Space and Aviation Specialized OIZ, hè una di e cumpagnie chì piglianu risichi è s'impegnanu à rinfurzà l'industria di difesa, Varank hà dettu: "Furnisce un fornimentu di sottosistema innovativu à a difesa. è l'industria di l'aviazione svolge una funzione impurtante. In questu cuntestu, avemu sustinutu l'investimentu di Teknokar cù esenzioni in u scopu di prublemi d'investimentu prioritari. Dopu quì, videremu un Teknokar più forte è più successu ". disse.

"AMU FATTU LOCALISATION"

Celal Sami Tüfekçi, Vicepresidente di l'Industria di Difesa di a Presidenza, hà dichjaratu chì anu pigliatu a localizazione in i prughjetti di difesa cum'è u so duvere è mette questu cum'è una cundizione in i cuntratti, è hà dettu: "70% di u prughjettu di a piattaforma principale datu à a nostra grande cumpagnia. in a nostra industria di difesa hà da esse trasferitu à i picculi industriali in diverse categurie. In questa occasione, l'ecosistema di l'industria di difesa hè statu furmatu ". disse.

"VITTA IMPORTANTE"

U presidente di a Camera di l'Industria di Ankara Nurettin Özdebir, nutendu chì l'OIZ Specializatu in Spaziu è Aviazione hè unu di i prughjetti chì u presidente Erdoğan attribuisce impurtanza, hà dettu: "Questu hè un successu estremamente impurtante per Ankara. U livellu di tecnulugia di Ankara hè in una pusizioni chì hè incomparabilmente più impurtante chè e nostre altre cità ". disse.

"GRANDI PROGETTI"

Teknokar Defense and Aviation Inc. Necla Yılmaz, Direttore Generale, hà sottolineatu chì a cumpagnia hà da fucalizza nantu à l'apertura à u mercatu straneru cù a so sperienza, è hà dettu chì a cumpagnia hà u scopu di esportà in un futuru vicinu. Yılmaz hà nutatu chì a cumpagnia participà à prughjetti più grandi.

U guvernatore di Ankara Vasip Şahin, u guvernatore di u distrittu di Kahramankazan Engin Aksakal è u sindaco Serhat Oğuz anu assistitu ancu à a cerimonia di apertura.

Dopu à i discorsi, un rigalu hè statu prisentatu à u Ministru Varank per commemorate u ghjornu, è dopu u tagliu di nastri hè statu fattu dopu à a preghiera leghje.

Dopu à a ceremonia di apertura, Varank hà esaminatu a produzzione è i Centri di R & D di a fabbrica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*