Presidente Bilgin: Avemu u scopu di fà i nostri Sivas una zona di basa per a produzzione di vagoni

Avemu u scopu di fà u nostru presidente Bilgin plaster una regione US in a pruduzzione di vagoni.
Avemu u scopu di fà u nostru presidente Bilgin plaster una regione US in a pruduzzione di vagoni.

U sindaco di Sivas Hilmi Bilgin hà visitatu Turkish Rail System Vehicles Industry Inc. (TÜRASAŞ). U sindaco Bilgin hà inspeccionatu l'unità in a fabbrica è hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Direttore Regionale TÜRASAŞ Atanur Karadağ.

U sindaco Hilmi Bilgin hà visitatu TÜRASAŞ in parte di e so visite à e cumpagnie di fabricazione è hà visitatu i siti di produzzione accumpagnatu da i vice-sindaci Bekir Sıtkı Eminoğlu, Levent Olgun è u direttore regiunale Atanur Karadağ. U sindaco Bilgin, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à a pruduzzione durante u viaghju, ùn hà micca trascuratu di saldare i novi rails di vagone.

PUBBIAMU DI FÀ DI NOSTRE SİVAS UNA REGIONE BASE IN A PRODUZIONE DI VAGONI

In a so valutazione durante a visita, Bilgin hà dettu; "TÜRASAŞ hè unu di i valori impurtanti di a nostra cità. Cum'è sapete, u nostru TÜDEMSAŞ hè andatu à una nova strutturazione è hà tracciatu a so nova mappa stradale, cumprese Eskişehir, Sakarya è Sivas. Sivas cuntinueghja i so servizii cum'è direzzione regiunale in questu sensu. A Direzzione Regionale di TÜRASAŞ cuntinueghja à serve i nostri Sivas cù prudutti di altu valore aghjuntu. Avemu appena visitatu i nostri siti di pruduzzione cù u nostru stimatu manager è cumpagni di travagliu. Producemu è spedemu i nostri vagoni unichi in diversi paesi di u mondu. U nostru scopu è a pianificazione hè di fà di Sivas una basa per a produzzione di vagoni in u settore di u trasportu espansione u settore privatu è a subindustria in un modu chì assicura a coordinazione cù TÜRASAŞ. À questu puntu, a nostra forza più grande hè TÜRASAŞ è Demirağ Zona Industriale Organizzata. Spergu chì, cù a fine di l'infrastruttura di Demirağ OIZ, i nostri investitori cumincianu à vene in a nostra cità. Attualmente allocamu spaziu à diverse cumpagnie prima ch'ella sia cumpletata. Perchè crede in Sivas, cunfidanu a cunniscenza passata, a visione è e risorse umane di TÜRASAŞ. TÜRASAŞ cuntinueghja à recrutà novu persunale in linea cù a so strategia di crescita per mantene sta strutturazione. "Attualmente, una squadra di saldatura di 15 persone hè stata annunziata. Un novu reclutamentu serà fattu in maghju è ghjugnu ". disse.

E MANIPULAZIONI FATTE PER TÜRASAŞ SONO COMPLETAMENTE IRREALI

Diverse manipulazioni sò state fatte in diverse menti, una propaganda nera infondata hè fatta, cum'è TÜDEMSAŞ hè chjusu, o ridimensionatu. "Stu paese hè u nostru è travagliemu per questu paese cun amore". Bilgin hà dettu: "Avemu un debitu à a nostra cità sultana, è per pagà quellu debitu, pruvemu di purtà u megliu di servizii à a nostra cità, da l'industria à l'educazione, da a salute à u turismu, da l'infrastruttura à u trasportu. Duveranu esse sicuri chì "TÜDEMSAŞ", cum'è "TÜRASAŞ", continuerà à cuntribuisce à l'ecunumia turca è à l'impieghi è a produzzione di Sivas, spicializandu in u so campu cù prudutti cù un valore aghjuntu più altu ch'è prima. TÜRASAŞ hè unu di i nostri valori, era u nostru valore ieri, è continuerà à esse u valore di i nostri Sivas è Turchia oghje è dumane. disse.

U direttore regiunale di TÜRASAŞ, Atanur Karadağ, hà manifestatu a so satisfaczione per a visita è hà dettu: "Inspeccionemu a nostra fabbrica di produzzione inseme cù u nostru presidente Hilmi Bilgin. Comu u nostru presidente vede, a nostra pruduzzione cuntinueghja à piena velocità. Esportemu i carri chì pruduciamu in Sivas à 3 paesi diffirenti in partenariatu cù cumpagnie private. Avè u nostru presidente chì ci sustene è esse cun noi ci dà forza ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*