Kılıçdaroğlu hà esaminatu i travaglii di custruzzione nantu à a linea di metro Narlıdere

Kilicdaroglu hà esaminatu i travaglii di custruzzione di a linea di metro Narlidere
Kilicdaroglu hà esaminatu i travaglii di custruzzione di a linea di metro Narlidere

Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere, hà esaminatu i travaglii di custruzzione in corso in situ. U sindaco Soyer hà dettu chì u 72 per centu di a linea hè stata finita è hà dettu: "Avemu vistu a luce à a fine di u tunnel". U CHP Leader Kemal Kılıçdaroğlu hè u presidente chì hà fattu sforzi straordinarii per u prugettu. Tunç Soyer è ringraziò a so squadra.

U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, chì hè ghjuntu à Izmir per a cerimonia di inaugurazione di Çiğli Tram, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere, hà esaminatu i travaglii in corso in situ. A delegazione si n'andò à 30 metri sottu terra da l'entrata Üçkuyular di u metro è hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu in corso in u tunnel. CHP Leader Kılıçdaroğlu hè u presidente chì hà fattu sforzi straordinarii per stu prughjettu. Tunç Soyer è ringraziatu a squadra Metropolitana. Soyer hà enfatizatu chì a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere di 12 chilometri, chì era 7,2 per centu cumpleta quandu hà pigliatu u postu, hà righjuntu u 72 per centu in dui anni è hà dettu: "Malgradu un periodu difficiule, avemu scavatu 11 chilometri di tunnel sotterranei". Sottolineendu chì u metro Narlıdere hè u prughjettu di metro più economicu è più veloce di Turchia, Soyer hà dichjaratu chì a custruzzione grossa di a Stazione Çağdaş hè stata finita è chì i travaglii sò cuminciati à a Stazione Şehitlik è a Stazione Güzel Sanatlar. Soyer hà dettu: "Avemu cuminciatu à vede a luce à a fine di u tunnel. "A luce sarà cumplettamente visibile à a fine di ferraghju", disse. Kılıçdaroğlu hà dettu: "Videmu a luce à a fine di u tunnel in l'ecunumia".

Kılıçdaroğlu è Soyer, chì anu esaminatu u so travagliu nantu à a linea di metro, sò stati accumpagnati da u Vicepresidente CHP Seyit Torun, u presidente provinciale CHP Deniz Yücel, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Era accumpagnatu da Buğra Gökçe, Vice Sicritariu Generale Eser Atak è Capu di u Dipartimentu di u Sistema Suburbanu è Ferroviariu Mehmet Ergenekon.

Da Bornova à Narlıdere sarà raggiunta senza interruzzione

A linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere hè custituita da 7 stazioni: Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Facultà di Belle Arti, Narlıdere, Martyrdom è District Governorate. Cù sta linea, a Municipalità Metropolitana aumenterà u numeru di stazioni in a reta di u sistema di ferrovia ligera à 24 è a lunghezza di u sistema ferroviariu à 186,5 chilometri. Cù a fine di l'opere, quelli chì piglianu u metro da Bornova EVKA-3 puderanu andà direttamente à Narlıdere District Governorate. A linea di metro serà finita in 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*