Tohma Bridge hè statu messu in serviziu

Tohma Bridge hè statu messu in serviziu
Tohma Bridge hè statu messu in serviziu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in u so discorsu in a ceremonia d'apertura di u Tohma Martyr Gaffari Solar Bridge, assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan via u metudu di videoconferenza, hà manifestatu i so sentimenti per purtà stu travagliu à Malatya, chì hè u puntu di intersezzione. di e strade aperte à l'Oriente è à u Sudeste, spressione felicità. Sottulineendu chì a Turchia hè diventata un paese chì hà una voce in i corridori cummerciale più impurtanti di u mondu cù i so prughjetti di trasportu è di cumunicazione, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ogni strada, ogni ponte, ogni tunnel, ogni aeroportu, ogni portu hè custruitu à u puntu induve sò custruiti per u nostru populu. Porta prosperità ", disse.

"2 mila 700 tunnellate d'acciaio, 13 mila metri cubi di cimentu ferru è 4 mila 500 tunnellate di ferru di cimentu armatu sò stati utilizati"

Esprimendu chì u Ponte Tohma accelerà u sviluppu di Malatya, chì si sviluppa è cresce, u Ministru Karaismailoğlu; Ellu hà dichjaratu chì u novu ponte Tohma di 517,5 metri di longu furnisce à i cunduttori una opportunità di trasportu più còmode è l'uppurtunità di risparmià carburante, emissioni è tempu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù l'apertura di u ponte in serviziu, l'integrità di a strada divisa nantu à l'asse nord-sud trà Malatya-Hekimhan-Sivas hè stata assicurata, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Inoltre, avemu avutu a felicità è l'orgogliu di mette a fundazione di u nostru novu terminal terminal in l'aeroportu di Malatya, chì hè adattatu per e cundizioni d'oghje in Malatya. Aghjunghjemu un novu edifiziu di terminal di 9 mila 625 metri quadrati à Malatya accantu à l'edificiu di terminal di l'aeroportu esistente, chì hè 26 mila 765 metri quadrati. U novu edifiziu terminal di l'aeroportu di Malatya, di quale avemu stabilitu a fundazione oghje, è u ponte Tohma, chì avemu apertu, cuntribuiscenu assai à u sviluppu ecunomicu è suciale di Malatya. Avemu usatu 2 tunnellate d'azzaru, 700 mila metri cubi di cimentu ferru è 13 tunnellate di cimentu armatu per i travi di u nostru ponte, chì hè statu custruitu cù u Metudu Push-Slide. In a fabricazione di ponti; Avemu fattu 4 mila metri cubi di scavi split. Cum'è un guvernu chì face una pulitica d'opere, micca di parolle, intraprenderemu assai più prughjetti di quale pudemu esse fieru ".

 "Travagliemu in cunfurmità cù l'ubbiettivi in ​​u Pianu d'Azzione per a Sicurezza di u Traffico Stradale"

Nutendu chì u standard di trasportu di l'autostrada statale esistente hè ancu aumentatu cù a custruzzione di u Ponte Tohma è a finitura di i travaglii stradali divisi, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stu prughjettu furnisce a necessità di Malatya per un trasportu còmode, sicuru è veloce, mentre chì riduce u trafficu. accidenti. Rimarchendu chì travaglianu duramente in cunfurmità cù l'ugettivi in ​​u Pianu d'Azzione per a Sicurezza di u Trafficu Stradale in tutti i prughjetti, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u Tohma Martyr Gaffari Solar Bridge hè un travagliu esemplare per questu scopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*