"Altare di Zeus" rapitu in Germania per esse purtatu à Pergamon

L'altare di Zeus cuntrabandatu in Germania serà purtatu à Pergame
L'altare di Zeus cuntrabandatu in Germania serà purtatu à Pergame

A Municipalità Metropolitana di Izmir determinarà a strada per portà l'Altare di Zeus à Bergama, a so patria. A riunione, chì si ferà cù a participazione di sperti, si terrà dumani à 14.00 ore à u Centru Culturale di Bergama.

A municipalità metropolitana di Izmir hà da fà una riunione induve a strada di a strada serà determinata per portà l'Altare di Zeus, chì e so parti sò stati cuntrabandati in Germania in l'anni 1800, in a so patria, Bergama.

U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir Nezih Özuyar modererà a riunione chì si terrà à 14.00 in u Centru Culturale di Bergama. I discorsi di apertura sò stati fatti da u sindaco di Bergama, Hakan Koştu, è u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç SoyerÀ a riunione chì serà tenuta da Çanakkale 18 Mart University, Assoc. Dr. Ali Sönmez, Editore in Capu di Archeologia è Publicazioni d'Arte Nezih Başgelen, u ghjurnalistu Ömer Erbil, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Güven Eken farà ognunu una presentazione tecnica nantu à l'Altare di Zeus.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà decisu à l'unanimità in a so riunione di u 12 d'Agostu 2020 di inizià i travaglii per rinvià l'Altare di Zeus in a so patria, Bergama.

L'antica cità di Bergama hè stata inclusa in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO in u 2014, facendu u 999e patrimoniu culturale di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*