L'applicazione di vaccinazione di a seconda dose hè stata principiata in istituzioni di cura per disabili è anziani

L'applicazione di a seconda dosa di vaccina hà iniziatu in istituzioni di cura per disabili è anziani
L'applicazione di a seconda dosa di vaccina hà iniziatu in istituzioni di cura per disabili è anziani

In u scopu di u prugramma di vaccinazione realizatu in u scopu di a lotta contru à u novu tipu di coronavirus (Kovid-19), a seconda dosa di vaccina CoronaVac hè stata cuminciata à esse amministrata à e persone chì stanu in l'istituzioni di cura per disabili è anziani affiliate. à u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, è à u persunale.

Comu parte di u prugramma di vaccinazione, i residenti anziani è l'impiegati di u Centru di Cura è Riabilitazione per l'Anziani di Seyranbağları anu ricevutu a so seconda dosa di vaccinazioni.

In a casa di anziani, induve parechje misure contr'à Kovid-19 da a prohibizione di i visitori à u sistema di travagliu "a turnu fissu" sò state implementate per un bellu pezzu, l'attività di vaccinazione sò realizate in a sala di vaccinazione dopu a misurazione di a febbre di e persone, in in cunfurmità cù a maschera, a distanza è e regule d'igiene.

In u quadru di e misure determinate da u Ministeru di a Salute, i vaccini consegnati à l'istituzioni per mantene a catena di friddu sò fatti da infermiera sottu a tutela di i medichi.

"Speremu chì i nostri anziani si scontranu cù i so amati durante a settimana di l'anziani"

In a so dichjarazione dopu à a vaccinazione, u Direttore Generale di Servizi per Disabili è Anziani, Orhan Koç, hà ricurdatu chì a lotta contr'à l'epidemie di Kovid-19 in Turchia dura circa un annu è chì e misure sò state pigliate prima di un casu. statu vistu in u paese.

Dichjarà chì e misure cuntinueghjanu à aumentà dopu chì u primu casu hè statu vistu in Turchia, Koç hà dichjaratu chì u persunale di i servizii disabili è anziani hà travagliatu cù grande devozione in stu prucessu.

Enfatizendu chì l'anziani chì stanu in casa di anziani, ancu s'ellu ùn sò micca capaci di scuntrà cù i so amati, cuntinueghjanu u prucessu cun grande devozione, Koç hà ricurdatu chì l'anziani è i disabili sò datu priorità in a vaccinazione è chì a prima dosa di vaccini hè datu. .

Nutendu chì tuttu u persunale chì travaglia in i servizii per i disabili è l'anziani sò ancu vaccinati, Koç hà dettu: "Dopu à a vaccinazione, ùn ci hè statu nisun prublema finu à oghje. I nostri prucessi in quantu à a prima vaccinazione sò stati cumpletati. 87 mila di u nostru persunale disabile, anziani è serve sò stati vaccinati. Oghje hè a nostra seconda dosa di vaccina. Tutti i nostri anziani chì stanu in case di cura, i disabili chì stanu in centri di cura per disabili è tuttu u nostru persunale chì li serve seranu vaccinati. Spergu chì, dopu a nostra seconda vaccinazione, passerà un periodu di 15-20 ghjorni di furmazione di anticorpi ligati à l'immunizazione. Dopu quì, durante a Settimana di l'Anziani 18-24 di marzu, speremu chì, in u risultatu di cunsultazioni cù i nostri membri di u Cumitatu Scientificu, i nostri anziani si scontranu quist'annu cù i so amati. Vuleriamu dà a bona nova chì i nostri anziani ponu scuntrà cù i so amati cù u Cumitatu Scientificu. Vogliu spiegà chì hè vicinu à i nostri anziani per ghjunghje à ghjorni sani è sani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*