L'integrazione di a linea di tramvia Bursa T2 à T1 cuntinueghja ghjornu è notte

L'integrazione di a linea di tram Bursa t cuntinueghja ghjornu è notte
L'integrazione di a linea di tram Bursa t cuntinueghja ghjornu è notte

L'integrazione di a linea di tram T2, chì hè u prughjettu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì portarà u sistema ferroviariu cù u nordu di a cità, à a linea T1 cuntinueghja ghjornu è notte.

I travaglii in u scopu di l'offerta per a fine di e produzioni mancanti nantu à a linea di tram Kent Meydani Terminal, cuncepitu da a Municipalità Metropolitana di Bursa in cunfurmità cù l'obiettivi di maglieria a cità cù reti di ferru, cuntinueghjanu rapidamente. Hè previstu di integrà a linea T9 cù 445 stazioni, cù una lunghezza tutale di 11 mila 2 metri, in a linea T1 in 3 tappe. In a prima fase di l'opere, u travagliu chì hà iniziatu in l'area di a Strada Cipru Şehitleri cunnessa à a Strada di Istanbul per l'assemblea di forbici è a fabricazione di pali di catenaria cuntinueghja intensivamente. Per finisce i travaglii u più prestu pussibule, e squadre travaglianu ghjornu è notte per smantellà i rails esistenti, rompe u cimentu, installà un novu rail long di 220 metri, stallà 2 truss è fabricà 12 fundazioni di pali di catenaria.

Intantu, cù l'integrazione di e duie linee, i citadini chì piglianu u tram da a Terminal anu l'uppurtunità di cullà à a Scultura senza interruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*