U tettu di e stazioni di metro in Bursa si trasforma in una centrale solare

U tettu di e stazioni di metro in Bursa si trasforma in una centrale solare
U tettu di e stazioni di metro in Bursa si trasforma in una centrale solare

A Municipalità Metropolitana, chì hà incaricatu diversi investimenti per assicurà l'efficienza energetica utilizendu fonti d'energia rinnuvevuli in Bursa, hè avà trasfurmendu i tetti di e stazioni di metro in Centrali Solari. Cù u prughjettu per esse appiicatu à un totale di stazioni 30, u 47 per centu di l'electricità cunsumata in e stazioni serà furnita da l'energia solare.

In u mondu d'oghje induve u cambiamentu climaticu hè diventatu un prublema glubale, mentre chì u cunsumu d'energia hè in crescita per via di l'aumentu cuntinuu di a pupulazione in e cità, a Municipalità Metropolitana di Bursa implementa un altru prughjettu impurtante in relazione à l'usu efficiente di risorse energetiche è risorse energetiche rinnuvevuli. A Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu prughjetti cum'è a generazione d'electricità da u gas metanu accumulatu in Hamitler è İnegöl Solid Waste Landfills, è a generazione d'electricità da u flussu di l'acqua cù e tribune installate nantu à e linee di trasmissione principali di BUSKİ, a Centrale Solare. , chì hè stata implementata nantu à e strutture di trattamentu è i tanki d'acqua di BUSKİ. (GES) hà avà aghjustatu stazioni di metro in a cità à i so prughjetti. In u scopu di u prugettu, chì copre u tettu è i coperchi superiori di 30 stazioni di metro in totale, l'applicazioni in Acemler Bursaspor Station è Stazioni Industriali Organizzate seranu cumpletate, mentre chì e stazioni rimanenti si trasformanu in stazioni di energia in pocu tempu.

U 47 per centu di u cunsumu vene da u sole

Cù u scopu di furnisce u cunsumu d'energia da fonti d'energia rinnuvevuli, una centrale elettrica cù una capacità annuale di circa 30 megawatt serà installata nantu à u tettu di stazioni 2 Bursaray in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è TEK Energy per utilizà l'energia solare in modu più efficace. . U pagamentu di i costi supplementari cum'è l'installazione, l'accusazione, l'accettazione di UEDAŞ, 10 anni di manutenzione-riparazione, assicurazione, garanzia, costu di operazione di u sistema, costu di prughjettu, tariffi di l'applicazione seranu fatti da a cumpagnia di l'imprenditore è u sistema sarà completamente trasferitu à Burulaş. dopu à 10 anni. In cunfurmità cù u cuntrattu, un mudellu di spartera di i rivenuti da a produzzione per 10 anni serà applicatu à Burulaş. In questu mudellu, un minimu di 16,8 per centu di risparmiu serà ottenutu da u costu in a tarifa naziunale in a generazione di l'electricità. Cusì, un risparmiu netu di 10 milione 1 mila TL in u costu energeticu tutale in 394 anni serà ottenutu, mentre chì a facilità di 17 milioni TL serà trasferita à Burulaş gratuitamente. In questu modu, u guadagnu da u prugettu cresce à 18.4 milioni di TL, mentre chì 30 per centu di i bisogni internu di a stazione seranu scontri da l'energia solare, cù l'energia elettrica per esse acquistata da u sole in un totale di stazioni 47. Basatu annantu à un periudu di 10 anni, 45 milioni di kilowatt-ora di i bisogni energetichi di e stazioni, chì hè 21 milioni di kilowatt-ora, seranu accolti da u sole, risparmiendu cusì 17 milioni di TL.

In più di e stazioni di metro, in u scopu di u prugettu, un totale di 4.4 megawatts d'investimentu SPP seranu stallati nantu à u tettu di u novu edifiziu di serviziu Metropolitanu è u parcu apertu, nantu à u tettu di u Centru di Cungressu è Cultura Atatürk è Bursa. Centru di Scienza è Tecnulugia, è 1,8 megawatts nantu à u tettu di a Fabbrica d'Acqua Muradiye.

Facemu passi impurtanti

Bursaray Acemler Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, chì si n'andò à u tettu di a Stazione Bursaspor è esaminò l'applicazione in situ, hà dettu chì l'usu efficiente di e risorse hè vitale per risponde à bisogni vitali cum'è energia, salute, trasportu è cumunicazione. Esprimendu chì unu di i motivi per u deficit di u contu currente di Turchia hè l'energia, u sindaco Aktaş hà dettu: "E nostre cità anu grandi responsabilità per a piena indipendenza energetica. Cum'è Bursa, facemu passi assai impurtanti in questu sensu. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, applichemu diverse alternative cum'è l'energia solare, i centrali idroelettriche è eoliche à a nostra cità è facemu passi istituzionali in u campu di l'energia rinnuvevule. Cù e piante di energia solare chì applichemu à e stazioni di metro, scuntremu u 47 per centu di u cunsumu domesticu utilizatu in e stazioni da u sole. L'applicazione in duie stazioni hè stata cumpletata. Spergu chì compieremu u travagliu in e stazioni rimanenti in pocu tempu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*