Khojaly Genocide Commemorated with 'A Road Story from Ankara to Kars' Exhibition Online

U genocidiu di Hodjali, una storia stradale da Ankara hè commemorata cù una mostra in linea
U genocidiu di Hodjali, una storia stradale da Ankara hè commemorata cù una mostra in linea

TCDD Trasporti Diputatu General Manager Assoc. Dr. Şinasi Kazancıoğlu hà dettu ch'elli anu sempre spartutu u dulore di u populu azerbaigianu è si sò stati cun elli per via di a massacre di Khojaly, è hà desideratu a misericordia di Diu à i nostri cognati azerbaigiani chì sò stati uccisi in u genocidiu.

Kazancıoğlu: Mentre l'oppressori si ritiranu da u stadiu di a storia unu per unu, noi, cum'è u mondu turcu, pruvemu di rinfurzà i ponti di i nostri cori; Avemu da cuntinuà à fà prughjetti assai boni cum'è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

U Genocidiu Khojaly, chì hè accadutu in a regione Karabakh u 26 di ferraghju di u 1992, hè commemoratu questu annu cù a mostra in linea intitulata "Una storia di strada da Ankara à Kars".

L'avvenimentu intitulatu "A Road Story from Ankara to Kars: Commemoration Ceremony and Exhibition for Khojaly", urganizatu cumuna da Gazi University Education Faculty Painting Education Department è Turkish Art Society, hè statu tenutu in linea.

Rettore di l'Università di Gazi Prof. Dr. Musa Yıldız, Ambasciatore di l'Azerbaijan à Ankara Hazar İbrahim, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation Assoc. Dr. I rapprisentanti di parechje istituzioni è urganisazioni, cumpresu Şinasi Kazancıoğlu, anu assistitu.

L'avvenimentu hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale è l'Innu Naziunale di Azerbaijan.

"Cumu u mondu turcu, Lottemu per l'arradicazione di a pace è a fratellanza"

Kazancıoğlu hà ricurdatu chì l'annu passatu, anu implementatu u prughjettu di a vittura di mostra sottu u nome di "U Trenu Negru Chjama, Ci hè un Loot in Karabakh, Genocidiu in Khojaly", è chì quist'annu l'esposizione in linea "A Road Story from Ankara to Kars" hè stata aperta, secondu e cundizioni di a pandemia, è chì queste mostre sò nantu à u genocidiu, hà sottolineatu chì hè assai impurtante per ùn esse scurdatu.

Kazancıoğlu: Mentre luttanu per l'arradichera di a pace è a fratellanza cum'è u mondu turcu, in linea cù e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "Pace in a patria, pace in u mondu"; In unità è sulidarità, continueremu à stà à fiancu à l'oppressi è à l'aggravati, è contr'à l'oppressori. Cum'è l'oppressori si ritirate da u palcuscenicu di a storia unu à unu, noi, cum'è u mondu turcu, pruvemu di rinfurzà i ponti di i nostri cori; Continueremu à fà prughjetti assai boni cum'è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars ". hà cunclusu u so discorsu.

"Turchia è Azerbaijan, una nazione, dui stati"

L'Ambasciadore di l'Azerbaijan Ankara Hazar İbrahim hà enfatizatu chì a Turchia è l'Azerbaijan sò una nazione è dui stati è hà sottolineatu chì anu luttatu dapoi 29 anni per impediscenu chì stu genocidiu si ripeta in ogni parte di u mondu.

"Cù questu Avvenimentu, Scopemu à Sensibilizà per u Genocidiu Khojaly"

Rettore Prof. Dr. Dichjarà chì l'Università di Gazi hè una università chì si avvicina à i prublemi di u mondu turcu cun sensibilità, in più di i so studii scientifichi, Musa Yıldız hà dichjaratu ch'elli anu focu annantu à u Genocidiu Khojaly, in quale 26 di i nostri compatrioti sò stati assassinati u 1992 di ferraghju 613. è hà dettu: "Avemu implementatu una attività artistica per sensibilizà u Genocidiu Khojaly. U vagone di l'esposizione di pittura, chì hè stata cun l'Eastern Express l'annu passatu, hà attiratu una grande attenzione in ogni stazione chì hà visitatu da Ankara à Kars. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta questione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*