L'esportatore si dirigeva à Cargo è Ferrovia Turchi

L'esportatore hà vultatu à a carica turca è a ferrovia
L'esportatore hà vultatu à a carica turca è a ferrovia

U Ministeru di u Cummerciu hà mandatu una lettera à TIM è hà dettu chì e rotte alternative deve esse create per ùn interrompe l'esportazioni per via di l'epidemie. Quandu i porti di u mare, a terra è a linea aerea sò stati chjusi, l'esportatori si vultonu à Cargo turcu è a ferrovia.

A causa di a chjusura di e porte di u cunfini marittimi, terrestri è aerei per via di l'epidemie di coronavirus, l'esportatori si rivolgianu à Cargo turcu è ferrovia per esportazioni alternative. In a lettera mandata à TİM da u Ministeru di u Cummerciu, a Direzzione Generale di e Regioni, Investimenti Stranieri è Servizii, hè statu dichjaratu chì hè di grande impurtanza per creà rotte alternative in u trasportu di prudutti esportati è aumentà a parte di e ferrovie per ùn avè micca. per interrompe l'esportazioni per via di l'epidemie di coronavirus.

In l'articulu, TCDD Taşımacılık A.Ş. è Pacific Eurasia, l'operatore ufficiale di TCDD, farà una presentazione dopu. Da a cumpagnia di logistica di l'Eurasia Pacificu, u trasportu ferroviariu, chì hè un mudellu di trasportu economicu, sicuru, basatu in continuità destinatu à aumentà u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia, è ùn hà micca ricevutu l'attenzione chì merita finu à oghje, furnisce servizii di trasportu à Georgia, Azerbaijan, Russia. , Kazakhstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kirghizistan, Hè statu dichjaratu chì i mercati Tadjikistan è Chinese sò stati aperti à l'esportatori è l'impurtatori. In l'articulu, hè statu dichjaratu: "A larghezza di a ferrovia di u nostru paese hè uguale à i standard europei è hè 1435 mm. Ma l'antica Unioni Suviètica a larghezza di a ferrovia hè 1520 mm. A causa di a diffarenza di a larghezza di a ferrovia, i carri ùn ponu micca passà trà i paesi senza interruzzione. In questu cuntestu, nantu à a basa di a continuità di a linea da u nostru paese, una larghezza di ferrovia di 1435 mm hè stata custruita à a stazione Ahılkelek (Ahalkalaki) di Georgia. À 30 chilometri da a porta di cunfini di Canbaz, a larghezza di a ferrovia di 1435 mm cuntinueghja à a stazione Ahılkelek in u territoriu di Georgia. Per leghje u restu di a nutizia CLICCA QUI

(Fonte: Fikri CINOKUR/le Monde)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*