U primu Metrobus domesticu XNUMX% Elettricu di Turchia hè introduttu à OSTİM

U primu metrobus domesticu XNUMX% elettricu di Turchia hè statu introduttu in Ostime
U primu metrobus domesticu XNUMX% elettricu di Turchia hè statu introduttu in Ostime

Membru di ARUS, pruducia u primu metrobus elettricu domesticu di Turchia è tenendu a bandiera in u campu di e tecnulugia di trasportu di nova generazione è amichevuli di l'ambiente vincendu tutte e offerte di autobus elettrici aperte in u nostru paese finu à avà. BozankayaU metrobus elettricu hè statu introduttu à OSTİM.

In u scopu di a prumuzione; Università Tecnica OSTİM è Bozankaya Inc. hà firmatu un protocolu di cooperazione.

Ankara Chamber of Industry (ASO) President Nurettin Özdebir, Ankara Chamber of Commerce (ATO) President Gürsel Baran, OSTİM President of the Board Orhan Aydın, OSTİM Technical University Rector Prof. Dr. Murat Yulek, Bozankaya Inc. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aytunç Günay, studienti universitarii è industriali anu assistitu.

Dopu à a ceremonia, una visita di a cità di Ankara hè stata urganizata cù u Metrobus domesticu XNUMX% Elettricu.

U veiculu aspittà per i dilettanti di a tecnulugia davanti à OSTİM OSB per un mese.

Adupratu in 9 cità

Bozankaya Inc. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Aytunç Günay hà dichjaratu chì l'autobus elettricu di 25 metri chì anu pruduttu hè stata utilizata in Turchia per 7 anni.

Rimarchendu chì u veiculu domesticu hà viaghjatu 700 mila km, Günay hà dettu: "In verità, u nostru scopu hè di presentà un veiculu chì avemu usatu è servitu per 7 anni, à quale avemu furnitu u serviziu di trasportu publicu, per sparghje questu. 15 anni fà, quandu avemu pensatu chì l'autobus elettrichi puderanu rimpiazzà i veiculi di carburanti fossili, ùn pudemu micca tutti andà oltre i sogni, ma quandu ghjunghjemu oghje, fighjemu cun grande piacè è piacè chì sti prudutti d'alta tecnulugia avà furnisce servizii di trasportu publicu è usu. i so vantaghji". disse.

Esprimendu chì u so più grande vantaghju cum'è cumpagnia hè di pruduce prudutti d'alta tecnulugia, Aytunç Günay hà dettu: "A nostra cumpagnia produce ancu tram è metro, è simu avà in una pusizioni di esportà sia u metro sia u tram chì avemu fattu à l'esteru. In questu modu, tutti dui facemu una cuntribuzione ecunomica à u nostru paese è simu veramente fieri di rapprisintà una marca turca à l'esteru ". hà fattu a so valutazione.

14 Prughjetti di R&D cù 32 università

Enfatizendu chì ci sò più di 100 ingegneri di R&D chì travaglianu in a cumpagnia, l'imprenditore espertu hà dettu: "Avemu realizatu 32 prughjetti di R&D inseme cù 14 università finu à avà. Firmeremu un protokollu di cuuperazione per fà studii di R&D inseme cù l'Università Tecnica OSTİM, chì hè u primu à esse stabilitu in u core di l'industria. Cridemu chì avemu cuntribuitu assai cù l'università cù quale avemu travagliatu in Turchia, inseme cù i lettori è i studienti chì travaglianu veramente quì. Cridemu chì realizaremu i nostri boni prughjetti inseme cù a squadra chì travaglia in l'Università Tecnica OSTİM ". hà datu u so parè.

pruduttu di u futuru

OSTİM Rettore di l'Università Tecnica Prof. Dr. Murat Yulek, Bozankaya Hà definitu A.Ş. cum'è una di e cumpagnie di tecnulugia di mela di Ankara è Turchia.

Cunsigliendu l'attenzione à a parte di i veiculi elettrici in u mercatu mundiale, Yulek hà dettu: "I veiculi elettrici seranu i prudutti di u futuru da avà. BozankayaCuminceremu a cuuperazione di a nostra università in u campu di a R&D è l'educazione di i nostri studienti cù stu tour d'Ankara oghje ". disse.

Enfatizendu chì l'Università Tecnica OSTİM hè una di e duie università tecniche in Ankara, u Rettore Yülek hà dettu: "A nostra università hè a prima università industriale di Turchia è di u mondu. Comu avete nutatu, ghjustu in u core di l'industria Bozankaya Hè una università chì ùn hè micca una università di piazza, per dì cusì, chì a so pusizione hè in l'industria stessu cù a so cumpagnia è altre cumpagnie. I nostri maestri Bozankaya è parechje altre cumpagnie simili in u campu di R&D è cunsulenza. I nostri studienti di novu Bozankaya In cumpagnie high-tech, cum'è cumpagnie high-tech, passanu un cursu in l'industria ogni semestru, vale à dì durante i so anni di educazione. Perchè s'ellu ùn facemu micca questu, hè assai difficiule per noi di furmà ingegneri chì sò cunuscenti di l'industria è fà ciò chì chjamemu ingegneri di fabricatori. Turchia hà bisognu di tali prugrammi, tali ingegneri. Bona furtuna cù u nostru metrobus locale ".

"Tutta a Turchia deve piglià cura di questu"

U presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà dettu chì u metrobus domesticu serà presentatu à Ankara inseme cù l'Università Tecnica OSTİM. Aydın hà ricurdatu chì i veiculi elettrici pruduciuti da a cumpagnia sò stati presentati in u mondu sanu à a Fiera InnoTrans in Germania.BozankayaL'autobus leggendariu era u numeru unu quì, cusì simu fieri di elli. disse.

cù l'Università Tecnica OSTİM BozankayaRimarchendu chì a riunione di Aydın pruducerà risultati assai boni, Aydın hà trasmissu i seguenti punti di vista: "Questa cumpagnia produce ancu parechje parte di u veiculu di metro ligeru, di u di u metro è di u trenu d'alta velocità, chì sò ancu cunnisciuti in l'industria europea è avemu stabilitu locu in Auropa Semu una marca lucale, naziunale chì hà a capacità di Dunque, vogliu dichjarà quì chì noi, cum'è ARUS, faremu ancu tuttu in u nostru corpu, inseme cù questa cumpagnia, è chì simu pronti à fà tuttu. Ma spergu ancu chì in presenza di a stampa: Tutta a Turchia deve pussede stu autobus. Fighjate, grattamu a terra per fà una vittura domestica, a cumpagnia chì hà custruitu l'autobus domesticu. Avemu custruitu l'autobus locale, l'avemu marcatu cum'è un naziunale lucale, vale à dì, avemu custruitu u nostru autobus. Fighjate quantu ci vole prestazioni per noi per custruisce a vittura, ma avemu custruitu l'autobus ".

"I nostri autobus sò usati in l'Unione Europea"

Gursel Baran, presidente di ATO, BozankayaHà dichjaratu chì "hè una di e marche impurtanti di Ankara.

Nutendu chì a cumpagnia furnisce servizii à i guverni lucali in parechje parte di u mondu cù a produzzione domestica, Baran hà dettu: "Era 2 anni fà, ci era una consegna à a Municipalità di Tailanda. Oghje, i nostri autobus sò usati in l'Unione Europea, i nostri buses sò usati. BozankayaQuesta hè a nostra fonte di orgogliu, i nostri autobus sò situati in i paesi di l'Unione Europea, hè assai preziosu per noi.

Avemu bisognu di cuuperazione università-industria, di furmazione prufessionale, avemu bisognu di marca è di pruduzzione à valore aghjuntu, perchè sfurtunatamenti simu un paese chì produce un deficit di contu currente. Avemu più spese cà i nostri ingressu, avemu bisognu di sti pruduzzione è marche per copre questu, pensu chì hè veramente impurtante per u futuru di stu paese ".

"I nostri bisogni di Ankara"

U presidente di l'ASO, Nurettin Özdebir, attinendu l'attenzione à u valore di u metrobus elettricu domesticu, hà dettu: "Duie prublemi spiccanu nantu à l'agenda di u mondu sanu. Unu di elli hè a trasfurmazioni digitale è u sicondu hè l'economia verde ". disse.

Enfatizendu chì l'ecunumia verde ùn hè micca solu di emissioni, Özdebir hà dettu: "Hè un tipu d'ecunumia chì prevede micca solu u sviluppu ecunomicu, ma ancu un sviluppu qualificatu. Unu di i più impurtanti in stu tipu d'ecunumia hè di piglià qualchi misure, in particulare u cuntrollu di e nostre emissioni, per chì a ghjente pò campà in modu sanu in u mondu chì campemu, è u valore creatu hè spartutu ugualmente da grande massa di ghjente è i so paesi. Sta tecnulugia, per quessa chì simu quì oghje, hè assai impurtante per prutege l'aria chì respiramu, chì hè a basa di l'ecunumia verde, u mondu verde, è a vita sana di e persone, a nostra atmosfera, questu aria chì ci pruteghja da l'effetti dannosi di u sole è a radiazione di u spaziu, chì hè quasi l'armatura di u mondu ". hà datu u so parè.

Özdebir hà attiratu l'attenzione à a contaminazione di l'aria chì seria creata da u carburante diesel utilizatu da un veiculu cusì grande in a cità, è soprattuttu à a contaminazione di l'aria creata da l'emissioni in una cità in forma di ciotola cum'è Ankara: Sò un tistimone, ci sò digià cumuni in u nostru paese, aghju chjamatu parechji di elli, avemu parlatu, avemu presentatu. Ankara si merita stu veiculu, è Ankara ne hà ancu bisognu ".

source: Ostim

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*