Polatlı Ankara Veiculi di trasportu publicu inspeccionati

i veiculi di trasportu publicu polatli ankara inspeccionati
i veiculi di trasportu publicu polatli ankara inspeccionati

U Diputatu General Manager EGO Zafer Tekbudak, inseme cù u Capu di u Dipartimentu di l'Operazioni di Bus Yahya Şanlıer, hà inspeccionatu i veiculi di trasportu publicu è u sistema di travagliu chì serve a linea trà Polatlı è Ankara. Dopu hà visitatu u terminal di l'autobus induve si trovanu EGO è Veiculi di trasportu publicu privatu (ÖTA).

Tekbudak, chì hà ancu scontru cù i cunduttori di turnu è hà ricevutu infurmazioni nantu à a densità di passageri è i prublemi chì anu scontru, hà dichjaratu chì a pulizia è l'igiene di i veiculi chì furniscenu servizii di trasportu publicu sò impurtanti in a lotta contru a pandemia di coronavirus in cui simu. Enfatizendu chì i tassi di trasportu di i passageri devenu esse attenti, Zafer Tekbudak hà ancu signalatu l'impurtanza di u cumpurtamentu versu i citadini in u trasportu publicu. Ricordendu chì unu deve esse sempre comprensibile, paziente è rispettuosu versu i citadini in ogni circustanza, Tekbudak hà sottolineatu chì elli, cum'è l'amministrazione, sò assai sensibili à u cumpurtamentu versu i citadini.

Dopu, si n'andò à Polatlı Bus Terminal è inspeccionò i spazii d'attesa di i passageri è i cunduttori, se i posti in i veiculi eranu cunfortu per i passageri, è se l'ascensori disabilitati funzionavanu. Quì, Tekbudak hà ancu scontru cù u presidente di a cooperativa di trasportu di passageri stradali di Polatlı, Erdal Çınar, è alcuni cummercianti, è hà scambiatu opinioni nantu à ciò chì deve esse fattu per elevà ancu i standard di serviziu di u sistema di trasportu publicu esistente. Esprimendu ch'elli eranu assai soddisfatti di a riunione, Erdal Çınar è i cummerciarii regiunale anu ringraziatu u Vice Direttore Generale Zafer Tekbudak è u Capu di Dipartimentu Yahya Şanlıer è anu dettu ch'elli anu cridutu chì u serviziu migliurà cù a cooperazione mutuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*