U rettore di l'ANAU Erdal: "Ùn avemu micca tempu da perde per u Prughjettu URAYSİM"

Ùn avemu micca tempu à perde per u prughjettu anau rector erdal uraysim
Ùn avemu micca tempu à perde per u prughjettu anau rector erdal uraysim

Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Fuat Erdal hà fattu dichjarazioni annantu à l'emergenza, u sviluppu è u statu attuale di u Prughjettu Naziunale di Prughjetti è Centru di Ricerca di Sistemi Ferroviari (URAYSİM).

U Rettore Erdal hà dichjaratu chì URAYSİM hè un prughjettu naziunale annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan da Eskişehir è farà di a Turchia unu di i pochi centri di u mondu in u campu di i sistemi ferroviari, è chì u prugettu chì hè statu cuminciatu à esse implementatu aumenterà u a cumpetitività di u nostru paese in u campu di i sistemi ferroviari, hà dichjaratu chì hà da creà novi mercati è offre opportunità di impiegu è di esportazione significativu.

"URAYSİM farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u nostru paese è Eskişehir"

U Rettore Fuat Erdal, chì hà dichjaratu chì a prima fabbrica hè stata stabilita in u 1894 per risponde à a necessità di locomotive a vapore è vagoni in Eskişehir, hà dichjaratu chì Eskişehir hà storicamente avutu una caratteristica impurtante cum'è u centru di l'industria ferroviaria. U Rettore Erdal hà dichjaratu chì cù l'acquistu di URAYSİM in Eskişehir, i testi di i veiculi ferroviari seranu fatti in u nostru paese è chì a certificazione di sti veiculi serà ancu realizata in Eskişehir, "In questu sensu, cù l'implementazione di stu prughjettu, Eskişehir. metterà fine à a dipendenza di a Turchia da i paesi stranieri in questa zona. Inoltre, i prucessi di prova è di certificazione di tutti i veiculi in u campu di i sistemi ferroviari, in particulare in i paesi circundanti, seranu realizati in a nostra cità.

"URAYSİM serà u primu in u nostru paese è hè un prughjettu assai cumpletu"

Sutta a rispunsabilità di l'Università Anadolu, u Rettore Erdal hà dichjaratu chì i studii di u prugettu sò realizati in cuuperazione cù l'Università Tecnica di Eskişehir, TÜBİTAK, TCDD è TÜRASAŞ, è chì URAYSİM ùn hè micca solu un centru di prova è certificazione. U Rettore Erdal hà dettu: "Cum'è u primu in questu campu, URAYSİM hà da intraprende una serie di attività cum'è a produzzione di materiali d'alta resistenza chì ponu esse aduprati in i veiculi di u sistema ferroviariu, u sviluppu di tecnulugia di rota è di rota di alta vita, sistemi di signalazione. è cresce a navigazione è a sicurità di i veiculi. Inoltre, u centru uttene brevetti per disinni originali fatti cù e richieste di l'industria, è furmà i ricercatori chì l'università è l'urganisazioni industriali necessitanu. Cunsiderendu tutti sti servizii, a cuntribuzione di u prugettu à u nostru paese è a cità hè più chjaramente capitu. Dunque, tuttu u travagliu per un centru cusì cumpletu hè realizatu cun grande cura ".

"L'area da esse espropriata per a prima fase hè solu 520/1 di a terra agricula tutale"

U Rettore Erdal, chì hà dichjaratu chì hè statu decisu di realizà u prugettu in i cunfini di u distrittu di Alpu, cum'è u risultatu di i studii di fattibilità realizati cù tutti i stakeholders, hà dichjaratu chì i studii riguardanti a strada sò stati fatti principalmente da 26 istituzioni è urganisazioni pubbliche. , cumpresi a Direzzione Pruvinciali di Agriculture è Allevamentu, è e municipalità pertinenti, in quantu à l'idoneità di e rotte di e strade di prova previste. À questu puntu, u Rettore Erdal hà ricurdatu chì ùn ci era nisuna obiezione per a strada altru ch'è a lettera di a Forza Aria Turca è DSI, è hà dichjaratu chì l'obiezioni sò stati valutati meticulosamente è i travaglii di revisione sò stati cumpletati.

U Rettore Erdal hà dichjaratu chì i travaglii di espropriazione per e strade di prova di a prima tappa è a strada di cunnessione sò cuminciati è sti travaglii cuntinueghjanu sempre; "Comu hè cunnisciutu, secondu u rapportu preparatu da BEBKA, a terra cultivabile tutale in u distrittu di Alpu hè di 400,000 770 decares. L'area tutale da esse espropriata per questa fase hè di 520 decares. Dunque, a zona chì deve esse espropriata per a prima fase hè una zona assai chjuca, solu 1/XNUMX di a terra agricula tutale. disse.

"Ùn avemu micca tempu da perde per chì URAYSİM sia operativu"

Enfatizendu chì URAYSİM hè un prughjettu chì avemu vistu solu in paesi cum'è l'USA è a Germania, è chì avanzerà in u campu di i sistemi ferroviari in a nostra cità è in u nostru paese, u Rettore Erdal hà dichjaratu chì assai grandi cumpagnie internaziunali anu dumandatu à stabilisce. un partenariatu cù u prugettu. Hà aghjustatu, "Oghje, u nostru paese presenta prughjetti assai impurtanti per cumpete cù i paesi principali di u mondu in questu campu. Quandu avete ancu cunsiderà u potenziale turisticu chì u Trenu d'Alta Velocità porta à a nostra cità, pudete vede cumu i studii realizati in u campu di i sistemi ferroviari creanu un valore aghjuntu in l'ecunumia di e cità. Semu ancu assai meticulosi per realizà stu prughjettu naziunale è simu in un intensu sforzu ". U Rettore Erdal hà cuntinuatu: "Ùn avemu micca tempu da perde per stu centru, chì furnisce un grande valore aghjuntu à Eskişehir è à u nostru paese è creà una larga zona di impiegu, per esse operativa". hà finitu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*