U guvernatore di Eskişehir Çelik hà esaminatu i travaglii di custruzzione di u Prughjettu URAYSİM

U guvernatore di Eskişehir Çelik hà esaminatu i travaglii di custruzzione di u Prughjettu URAYSİM: u guvernatore di Eskişehir Azmi Çelik, chì si n'andò in u distrittu di l'Alpu per fà diverse visite è ispezioni, hà ricevutu informazioni da u guvernatore distrettu Mehmet Zahid Doğu nantu à a situazione geografica, l'educazione è u statu di salute, industriale. u sviluppu, l'ordine publicu è a pupulazione di u distrittu.
Dichjarà chì u distrittu, chì si trova à 40 chilometri di distanza da u centru di a cità, hè divisu in dui da u Porsuk Stream, u guvernatore di u distrittu Zahid Doğu hà dichjaratu chì a ghjente di u distrittu hè generalmente impegnata in l'agricultura, a silvicultura è a zootecnia. U guvernatore di u District, chì hà dichjaratu chì u distrittu di l'Alpu, chì hà u clima di a Regione di l'Anatolia Centrale, hè assai adattatu per l'agricultura irrigata, hè in i cunfini di u distrittu orientali; Ellu disse chì ci sò Gökçekaya Dam Lake, Çatacık Forests, Saklı Canyon in Karacaören District, Selçuklu Mosque in Büğdüz District, è un bagnu storicu in Uyuzhamam District. Dichjarà chì pruteghjenu ancu a so ricchezza culturale da u passatu, Doğu hà dichjaratu chì l'arti chjamatu Savat hè realizatu in u distrittu induve si trovanu l'artighjani d'argentu.
U guvernatore Azmi Çelik, chì hà firmatu u libru d'onore di u guvernatore di u distrittu in memoria di u ghjornu, hà visitatu u sindaco Rafet Demitaş in u so uffiziu inseme cù u guvernatore di u distrittu Doğu. Descrivendu l'attività di a municipalità in u distrittu, u sindaco Demirtaş hà dettu: "A forza di travagliu più impurtante in u nostru distrittu hè basatu annantu à l'agricultura, a silvicultura è a zootecnia. A ghjente vive in pace in Alpu, induve l'urganizazione municipale hè stata creata in u 1955. Noi, cum'è a municipalità, travagliemu ghjornu è notte per assicurà chì a ghjente di u distrittu cuntinueghja a so vita in un ambiente megliu ".
Dopu a visita à a municipalità, u guvernatore Çelik, u guvernatore di u distrittu Doğu, u sindaco Demirtaş è i so cumpagni anu esaminatu l'investimenti finiti è in corso in u distrittu. Esaminendu i travaglii di custruzzione di u Centru di Sistemi Ferroviari di l'Università Anadolu (URAYSİM), u guvernatore Çelik hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori.
Enfatizendu chì u Prughjettu URAYSİM farà una grande cuntribuzione à Eskişehir è à u distrittu di l'Alpu, u guvernatore Çelik hà dichjaratu chì quandu u prugettu hè finitu, i veiculi ferroviari è e teste di treni d'alta velocità seranu realizati quì. Esprimendu chì u valore di URAYSİM serà cunnisciutu di più quandu a produzzione di u Trenu Naziunale d'Alta Velocità hè finita, u guvernatore Çelik hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, ci sarà una grande attività in a regione sia in termini di ecunumia sia di economia. impiegu.
U centru, induve i treni ponu esse pruvati à una vitezza di 400 chilometri, includerà una pista di prova di 50 chilometri, attelli, edifici di ricerca è furmazione, è strutture di alloghju, in quale seranu realizati apparecchi è macchine per teste statiche è dinamiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*