U Ministeru di i Trasporti hè obligatu à acquistà 2023 mila setti di veiculi da u 5 per esse utilizati in i sistemi di metro è ferrovia in Turchia.

In l'offerta chì u Ministeru di i Trasporti hà da esse realizatu u 324 di ferraghju per acquistà 14 setti di veiculi di metro per a Metro d'Ankara, hè ghjuntu un "ostaculu à a fine" per i fabricatori domestici. Per apre u mercatu di 10 milioni di euro à u fabricatore turcu, l'offerta stipulava 30 per centu "cuntribuzione di a produzzione domestica" in u primu batch è 51 per centu in l'altru batch, è l'inclusione di a cundizione di "pruduce 130 veiculi à tempu". " hà creatu un scossa per i pruduttori domestici chì si preparanu per l'offerta. Hè statu capitu chì e specificazioni di l'offerta stipulavanu chì u 324 per centu di i veiculi 40 deve esse "finitu in una volta". Per l'investituri turchi, questu requisitu significa "pruduce 1 veiculi à una volta". Tuttavia, stu numeru di veiculi di metro ùn hè micca statu pruduciutu in un tempu in Turchia. L'imprese chì pruducenu assai più di questi figuri ùn anu micca produttu tutti in una volta. Mentre i pruduttori domestici chì si preparanu per l'offerta sò stati assai sorpresi da l'intruduzione di sta cundizione, a pussibilità di u Ministeru di i Trasporti chì riduce sta cundizione à 130 per centu cù un addendum hè investigatu.

Per d 'altra banda, mentri una cundizione di produzzione domestica hè stata imposta per sustene l'industria domestica, u fattu chì un tali ostaculu hè statu impostu hà creatu cuntruversia. Mentre chì u tempu era finitu per a situazione per esse risolta finu à l'offerta u 14 di ferraghju, u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Nihat Ergün hà intervenutu. U Ministru Ergün hà dettu: "Facemu sforzi cù u ministeru pertinente per cambià a cundizione di consegna".

U Ministeru di i Trasporti hà bisognu à acquistà 2023 mila setti di veiculi da u 5 per esse utilizati in i sistemi di metro è ferrovia in Turchia. Ogni set di veiculi hè custituitu da un minimu di 4-5 vagoni. Hè stimatu chì u valore ecunomicu tutale di questu serà di circa 10 miliardi d'euros. Per quessa, sta offerta, chì aiutarà l'industriali turchi in i veiculi di u sistema di metro / ferrovia, hè d'impurtanza critica per l'industria domestica. Ancu cunsiderà solu 10 cumpagnie lucali cum'è l'imprenditore principale, hè stimatu chì a produzzione chì principiarà in parechje parte di Turchia, in particulare in Eskişehir, Bursa, Kocaeli, Izmir è Kayseri, creerà impieghi per un minimu di 2 mila persone.

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*